بازدید 3991
۱

اهانت دوباره به مقدسات اسلامی در دانمارک

یک گروه کوچک دانمارکی که خود را «میهن پرستان دانمارک» می‌خوانند، با تجمع در برابر سفارت عراق در کپنهاگ، به مقدسات اسلامی هتاکی کردند.
کد خبر: ۱۱۸۴۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱ 24 July 2023

به گزارش تابناک به نقل از رویترز، در ادامه اهانت‌ها به مقدسات اسلامی در اروپا، هتک حرمت دوباره به کلام الله مجید در مقابل سفارت عراق در کپنهاگ پایتخت دانمارک خبرساز شده است.
 
در ادامه اهانت‌ها به مقدسات مسلمانان جهان در کشور‌های اروپایی، گروهی با تجمع در برابر سفارت عراق در دانمارک به قرآن کریم هتک حرمت کردند.
 
یک گروه کوچک دانمارکی که خود را «میهن پرستان دانمارک» می‌خوانند، با تجمع در برابر سفارت عراق در کپنهاگ، به مقدسات اسلامی هتاکی کردند.
 
هتاکی به مقدسات اسلامی در برابر سفارت عراق در شرایطی انجام شده که روز جمعه هفته گذشته اعضای همین گروه راست افراطی مقابل سفارت عراق به مقدسات اسلامی هتاکی و اقدامات شنیع خود را به صورت زنده از طریق شبکه فیسبوک پخش کرده بودند.
 
هتاکی‌های اخیر علیه مقدسات اسلامی ابتدا با هتک حرمت به قرآن کریم توسط «سلوان مومیکا» سوئدی عراقی تبار در مقابل سفارت عراق در سوئد و با مجوز پلیس این کشور آغاز شد؛ اقدامی که موج اعتراضات گسترده مسلمانان جهان را به دنبال داشته است.
 
وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران درباره سلوان مومیکا عنصر هتاک به قرآن کریم در سوئد اطلاعیه منتشر کرد و خبر داد که این فرد به دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی مرتبط بود. طبق بیانیه این وزارتخانه، همزمانی پروژه‌ی جنایت‌کارانه هتک کلام‌الله مجید توسط سلوان مومیکا در سوئد با جنایت بزرگ صهیونیست‌ها علیه ساحلِ غربی و جنینِ مظلوم برای انحراف توجه افکار عمومی مسلمانان از آن جنایت وحشیانه بود.
 
در بیانیه جدید وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران آمده است: دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۹ مومیکا را رسماً به خدمت می‌گیرد و رابطی اطلاعاتی برایش تعیین می‌کند. مأموریت جاسوسی از مقر‌ها و رهبران گروه‌های مقاومت عراق به‌ویژه در استان نینوا از جمله مأموریت‌های محوله به وی بوده است.
 
بنا بر اعلام این وزارتخانه، مومیکا پس از خدمات فراوانش به دستگاه جاسوسی صهیونیست‌ها، درخواست انتقال به یک کشور اروپایی را ارائه می‌دهد. عوامل رژیم اشغالگر نیز با این ارزیابی که «مومیکا در قبال امکان اقامت در اروپا، به هر مأموریتی تن می‌دهد»، اقامت و سپس تابعیت پادشاهی سوئد، یعنی حیاط خلوت سرویس جاسوسی رژیم غاصب صهیونیستی را به این عنصر پلید خیانت‌پیشه اهداء می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱
سوئدی عراقی تبار نه. عراقی بوده که تازه به سوئد مهاجرت کرده. دلیل نفرتش را باید در عراق جستجو کنید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار