بازدید 11881
مغانلو در تله ساکت گیر افتاده است

تاکتیک سپاهان علیه پرسپولیس به شیوه اینترمیلان

زمانی در سری آ ، موراتی مالک اینترمیلان تنها به دلیل اینکه آث میلان در خط حمله ضعیف شود روبرتو باجو را با رقمی نجومی نگه داشت! باجو مهاجم فیکس اینتر نبود اما گل نزدن او برای میلان، خیلی مهم بود. حالا حکایت ساکت و پرسپولیس در ماجرای مغانلو همین شده
کد خبر: ۱۱۸۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴ 16 July 2023

در یک ماه گذشته اخباری مبنی بر اینکه مغانلو تمایلی به ادامه همکاری با سپاهان ندارد و حتی در ترکیه قصد داشته اردو را ترک کند، منتشر شد اما در نهایت این اتفاق رخ نداده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ باشگاه سپاهان هم بابت چنین اخباری در اطلاعیه هایی تاکید کرده تصمیمی بر از دست دادن مغانلو ندارد اما برخی منابع از تمایل شدید باشگاه پرسپولیس به جذب این بازیکن خبر می‌دهند و حتی خود او هم چراغ سبز را به سرخ ها نشان داده اما گرفتن رضایتنامه او از سپاهان که همواره یکی از سرسخت ترین رقبای پرسپولیس بوده کار راحتی نیست و ساکت مدیرعامل سپاهان حاضر نیست رضایتنامه این بازیکن را برای رقیبش صادر کند.

هواداران قدیمی فوتبال به خاطر دارند که زمانی در سری آ ، موراتی مالک اینترمیلان تنها به دلیل اینکه آث میلان رقیب این تیم در خط حمله ضعیف شود روبرتو باجو را با رقمی نجومی در تیم خود نگه داشت! باجو مهاجم فیکس اینترمیلان نبود اما گل نزدن او برای میلان، برای اینتر خیلی مهم بود. حالا حکایت ساکت و پرسپولیس در ماجرای مغانلو همین شده است. سپاهان رضا اسدی، کاوه رضایی و عیسی آل‌کثیر را خریداری کرده و مشخص نیست کدام بازیکن می‌خواهد در ترکیب مورایس باشد.

تاکتیک سپاهان علیه پرسپولیس به شیوه اینترمیلان

شاید اگر تیم های دیگری خواهان مغانلو بودند مدیرعامل سپاهان راحت تر با درخواست مغانلو برای جدایی کنار می آمد اما دلیل مقاومت باشگاه سپاهان مقابل خواسته بازیکنش پیشنهاد پرسپولیس است.

رقابت در خط حمله سپاهان با نفرات زیاد و سخت خواهد بود و شاید همین باعث شده تا شهریار مغانلو به فکر جدایی افتاده باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج