بازدید 17026
پایان جنجال ۷۲ساعته؛ جنگ سرخابی مغلوب شد

ختم غائله بیرو با تمدید دو ساله پرسپولیس! / حجت کریمی از استقلال استعفا کرد / بمب در بغل جان‌نثار ترکید!

جنگ مغلوبه شد و استقلال که با پیشنهاد ۱۰۰ میلیاردی به گلر پرسپولیس در آستانه فروپاشی اردوگاه رقیب بود، حالا مدیر موقت خود را هم از دست داد؛ مدیری که خزنده به صندلی اول باشگاه رسید، ولی حالا باید به رستوران‌داریش برگردد.
کد خبر: ۱۱۸۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰ 05 July 2023

 زلزله شدید علیرضا بیرانوند در بازار نقل و انتقالات ایران، منجر به تمدید دو ساله قرارداد او با پرسپولیس و استعفای سرپرست باشگاه استقلال شد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ جنگ مغلوبه شد و باشگاه استقلال که با پیشنهاد حدود ۱۰۰میلیاردی به دروازه‌بان پرسپولیس در آستانه به هم ریختن کامل اردوگاه رقیب بود، حالا مدیر موقت خود را هم از دست داد!

ختم غائله بیرو با تمدید ۲ساله پرسپولیس! / حجت کریمی از استقلال استعفا کرد / بمب در بغل جان‌نثار ترکید!

کشمکش بر سر علیرضا بیرانوند ۷۲ساعت تاریخی را در بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران رقم زد و این انتقال را به سرخط خبرهای تبدیل کرد و سرانجام با تفاهم و آشتی داخلی قرمزها و حمله شدید هواداران به سرپرست خودپسند باشگاه استقلال به پایان رسید.

علیرضا بیرانوند با افزایش نسبی دستمزدش، قرارداد جدید دو ساله با پرسپولیس امضا کرد. درویش پذیرفت که ۱۵ میلیارد تومان سقف قرارداد باشگاه را بدون احتساب آپشن ها به بیرو بدهد.

در راه این توافق جدید و پراسترس، وحید امیری همشهری بیرو و دیگر بازیکن سرخپوشان، نقش مهمی ایفا کرد تا گلر ملی‌پوش از خر شیطان پیاده شود و به دستمزدهای نجومی و البته دردسر شکایت کشی های بعدش نه بگوید.

ختم غائله بیرو با تمدید ۲ساله پرسپولیس! / حجت کریمی از استقلال استعفا کرد / بمب در بغل جان‌نثار ترکید!

استقلال هم که طی یک هفته حسین حسینی، سعید مهری، محمد محبی و مهدی قائدی را از دست داد و موفق به تمدید با مرادمند هم نشد، حالا در برزخ یک نامدیر گیر افتاده و با تیمی ناقص، منتظر روزهای باقی مانده تا ابتدای فصل و آمدن مدیرعامل جدید است.

حجت کریمی که با بنرهای ستایشی در تمرین، خودش را به جان‌نثار ملقب کرده بود و ماجرای هانی کُرده را نیز رقم زد، احتمالا دیگر هیچ گاه رنگ مدیریت موقت استقلال را نخواهد دید. 

او رکب بدی از بیرانوند خورد و همه تخم مرغ هایش را در سبد این دروازه‌بان و وکیلش گذاشت تا با تمدید او، دیگر روی ماندن در باشگاه را نداشته باشد؛ مدیری که با حکم عضویت هیأت مدیره استقلال به سطح اول ورزش آمد و خزنده به صندلی اول باشگاه رسید؛ اما حالا باید به رستوران داری اش برگردد، حتی اگر علیرضا دبیر حامی‌اش باشد.

نویسنده: مهدی کریمی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲۹
چطوری حجت؟
چطور امیری؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
سنگ روی یخ شدید !
تا شما باشید که دیگه بازیکن تیم
رقیب را قاپ نزنید
قطعا اگر ج.ا اینقدر که برا نرفتن ایشان به استقلال جدیت بخرج داد برای تورم بخرج می داد الان تورم ۴۰۰نبود
بهترین لیگهای دنیا اینقدر حواشی ندارن !! نه اخلاق نه تاکتیک نه تکنیک فقط ادعا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
حالا اگر تیم‌های شهرستانی بودند تابناک هیاهویی راه می انداخت که سابقه نداشت ولی چون برای تیم محبوبش است ساکته
تمام دعواها سر لحاف مولاس،مظلوم هوادار یک لا قبا ک حتی پول خرید بلیط مسابقه تیم محبوبش را هم ندارد،در کجای دنیا از بودجه عمومی مملکت خرج فوتبال و باشگاه داری میکنند؟؟؟
با تهدید یک بچه سال گشنه پول، 150 میلیارد به سوگلی علی پروین، از بیت المال دادند. با نصف این پول استقلال از آسیا حذف نمی شد و دریغ کردند تا مشکلی برای سوگلی از نظر مالکیت پیش نیاید! اگر شرفی برای استقلال باقی مانده باشه باید از رقابت ها کنار بره اگر نه قبول کرده که باید نقش توسری خور را داشته باشه. خدا هم جای حق نشسته و خواهیم دید در آسیا سوگلی را تیم های عربی با چه استفبالی به حجله خواهند برد!!
چقدرم تابلو که نویسنده پرسپولیسی نیست مثلا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
اتفاقا استقلالی هست چون همه کارهای آقا حجت را به چالش کشیده و درمورد قراردادهای پرسپولیس فقط خبر را نوشته .
15 میلیارد از کجا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با اپشن یا بدون اپشن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جمع کل قرارداد چقدره از یک کارمند بیشتر میگیره یا کمتر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هی هی کارمند بدبخت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تو خان زاده ی آقا وحید
ماموریت با موفقیت به اتمام رسید
بیرو برگشت
حجت رفت !
بیرو یک تنه سه شبانه روز باشگاه استقلال و چند میلیون هوادارشو سر کار گذاشت و به تیمش برگشت :)
پاسخ ها
آزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
معلوم شد که در ایران چیزی بنام فوتبال وجود ندارد . پول ، تبانی ، تخریب رقبا ، اختلاس و ارتشا و هزاران مشکل اخلاقی که همگی از بی کفایتی وزیران ورزش و مدیران سفارشی از طرف نهادها سرچشمه می گیرد .
فوتبال فاسد ایران یعنی همین. یه عده بازیکن و مدیر بی خاصیت که فقط از بیت المال و مالیات کارمند و کارگر پول میلیاردی میگیرن
کدوم آدم عاقلی باور می کرد استقلال اینقدر پول داره که به یک دروازه بان دیپورتی پرداخت کند بیرانوند پرسپولیسی ها و درویش پرز رو با این بازی له کرد و چند ده میلیارد اصافی گیرش اومد و کریمی با این رکب جیب رقیب رو خالی کرد تا کمتر در بازار نقل و انتقالات حاضر بشن اما ورود وزیر ورزش،و سخنگوی قوه قضاییه به این بازی به نفع پرسپولیسی ها واقعا لکه ننگ دیگری در فوتبال ایران بود
نه به این فوتبال .... ملت برید دنبال کار وکاسبی خودتان و اینقدر برای این بازیکنان ، بازار گرمی و پول مفت ایجاد نکنیم
خبرهای زرد در مورد یک لمپن بیسواد و حیف و میل پول مردم برای الوات به رسانه های خبری وزین هم درز کرده!
فقط با این کارش دسمزدها را برد بالا و موجب تورم میشه حالا ببینید-کسی که پایش لغزید دیگه ارزشی ندارد ماندنش مطمعن باشید چند ماهه دیگه همین آش وکاسه هست فقط صبر خدا وکیلی چطور روش شده برگشته
اون آقا قرار داد فوق نجومی می بندد چی گیر شما میاد که حتا پول بلیط بازی را هم ندارید .
ایکاش کمی فکر می کردیم
من همیشه مخالف حضور بیرو بودم دروازه‌ای که ناصرخان حجازی ازش حراست می‌کرده نباید برسه به یک انسان آنرمال دروازه بانان استقلال همیشه نماد اخلاق بودن از ناصرخان طالب‌لو رحمتی و حمید بابازاده همه اخلاق‌گرا بودن
حکومت و تیمش پیروزند.
حيف اين پول ها .... مملکت ما به توليد، صنعت و کارآفريني نياز داره ....
يکسري به سيستان و بلوچستان وشهرهاي مرزي بزنيد اوضاع دستتون مياد...
من پرسپولیسیم ولی خدائیش این چند روز هواداران ساده دل هردو تا تیم را سرکار گذاشتن وتنها خوبیش این بود که هواداران به جان همدیگر به صورت فیزیکی نیفتادن چون هدف این بود .
کیسه ها شما رو با بازیکنان بزرگی مثل بیرو چکار بروید دنبال بازیکنان افغان آنها هم فکر نکنم با کمتر از ۵۰میلیارد با کیسه ها قرار داد ببندند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
شما به اندازه شعورت حرف بزن
متاسفانه من هرجه کامنت خوب میزاریم تابی جون منتشر نمی کنه ولی متاسفانه به هر کامنت بی ادبانه ای را منتشر میکنه
الحق که ادبت به تیم و بازیکنان تیمت رفته
متاسفانه خود تابناک هم اشاعه دهنده این حتاکیها و بی ادبی هاست چه معنی داره کلمات مانند کیسه کش و لنگی را در متن کامنت اجازه نشر بده
اين ادم بي چشم رو فقط با احساسات هواداران پرسپوليس واستقلال بازي كرد وبا كولي بازي توانست به خواسته اش برسد ايشان قصد امدن به استقلال را نداشت فقط بازار گرمي مي كرد ويك عده سبك مغز نيز گول اين ادم را خوردند چون اگه استقلال ويا ادم هاي متمول اگه اين پولها را داشتند چرا از حذف از اسيا تيم را كمك نكردند چرا اين پول ها را جهت حفظ قائدي ومحبي هزينه نمي كنند اينها همش بازي بود كه راه افتاد وبازي خيلي كثيفي هم بود بيرانوند اگه به استقلال مي امد حتما فوتبالش تمام مي شد چون هوادران پرسپوليس زندگي اش را سياه مي كردند ومجبور مي شد برگرده شغل قبلي وبچه گي خودش
فاقد اهميت
چقدر بیچاره ایم که بیرانوند یک آدم بی سواد که بود و نبودش هیچ اهمیتی نداره بمب خبر میشه.....می دونید با پولی که به این فوتبالیست های بی ارزش میدن چقدر مسکن و راه میشد ساخت، چقدر بیکار رو سر کار برد و چقدر ابزارالات و دستگاه های ازمایشگاهی خرید!؟ پرسپولیس و استقلال پول ملت رو دارن به اینا میدن
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح
وب گردی