بازدید 3594

اینچه‌درگاهی بالاخره به جلسه کمیسیون اخلاق رفت

کد خبر: ۱۱۷۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷ 20 June 2023

زهرا اینچه درگاهی که همچنان از سوی فدراسیون جهانی به عنوان رییس فدراسیون ژیمناستیک ایران شناخته می‌شود، در جلسه رسمی کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک حضور یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از دو بار احضار اینجه‌درگاهی به این کمیسیون، سرانجام بعدازظهر امروز (سه شنبه - 30 خرداد) این مسوول سابق ژیمناستیک که بعداز برگزاری مجمع فدراسیون به تخلفات معترض شد و حاضر به قبول نتیجه انتخابات نشد، با حضور در شعبه اول بدوی کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک به سؤالات پیرامون حوادث اخیر این فدراسیون پاسخ داد.

اینچه‌درگاهی بالاخره به جلسه کمیسیون اخلاق رفت

با گزارش ناظر اهل سوریه مجمع انتخابات ایران به فدراسیون جهانی و عدم تایید آن، اینچه‌درگاهی ایمیل رسمی را در اختیار مسوولان بعدی قرار نداد و همین موضوع باعث شد که چندین اعزام ملی‌پوشان ژیمناستیک ایران به رویدادهای قاره‌ای و جهانی انجام نشود و آنها متضرر شوند.

اتهامات اینچه‌درگاهی شامل عدم مسئولیت پذیری در رابطه با اعزام ورزشکاران به مسابقات جهانی و ابهامات مالی فدراسیون از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بوده که او در فضایی کاملاً دوستانه و کارشناسی توضیحاتی ارائه کرد.

حضور اینچه‌درگاهی در جلسه این کمیسیون به منزله تایید رسمیت آن و پذیرش تصمیم آن است. 

این پرونده بر اساس شکایت جمعی از ورزشکاران ملی پوش این رشته ورزشی و همچنین گزارش‌‌های فدراسیون با ریاست حقدادی تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

رای صادره توسط این کمیسیون از سوی کمیته بین‌المللی المپیک تایید می‌شود و البته قابل تجدید نظر خواهی است. همچنین آرای صادره مخفی و محرمانه خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی