بازدید 5106

مسمومان مشروبات الکلی در البرز به ۱۵۵ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: تا روز دوشنبه، ۲۹ خرداد تعداد مسموم شدگان براثر مصرف مشروبات الکلی به ۱۵۵ نفر در استان رسید.
کد خبر: ۱۱۷۹۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ 19 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از انتخاب، صیادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: تاکنون ۱۲ نفر جان خود را از دست داده اند و پنج در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که از این تعداد سه نفر اینتوبه (لوله گذاری برای تنفس) شده اند.

وی با بیان اینکه روند درمانی برای سایر بیماران مسموم شده بر اثر متانول در حال انجام است گفت: هم اکنون ۲۷ نفر در مراکز درمانی بستری هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۱
سلام خوبی احمدا.. تعداد کم است کل تهران را در بر نگرفته
کشور حوادث، هر روز صدها رویداد منفی، مگه میشه یک کشور روز خوش نداشته باشه، از خواب که پا میشیم فقط انرژی منفی است؟؟؟
واقعیت اینست که مصرف مشروبات الکلی در جامعه بسیار بالاست ، انکار آن هم قضیه مثل کبک سر در برف کردن را تداعی می کند. مثل مورد حجاب ، همجنس گرایی و غیره. چند سال پیش معاونت وزارت بهداشت رتبه نهم ایران در مصرف مشروبات الکلی که از سوی سازمان بهداشت جهانی اراپه گردیده بود را تایید کرد. اگر واقعیت را بپذیریم حل مشکل آسان تر خواهد بود. بسیاری از کشورهای مسلمان با روشهایی با موضوع مشروبات الکلی کنار آمده اند. برخورد قهرآمیز فقط و فقط باعث خواهد شد افراد سودجو با تهیه مشروبات تقلبی جان افراد زیادی را به خطر اندازند.
فقط برخورد قاطع و شلاق
بکشید و یا صد ضربه شلاق در ملاعام بزنید این مشروب خوارا را تا درس عبرتی بشه برای سایر جوامع
همانطور که در مباحث پزشکی و مهندسی از مطالعات و دانش روز استفاده میکنیم در حوزه های انسانی و اجتماعی نیز باید همین کار را بکنیم.تمام.
۴۰ سال است گه با اقدامات امنیتی و سلبی و وحشت و... نتوانستید جلوی بی حجابی و افزایش مصرف الکل و مواد را بگیرید از این به بعد هم اگه بخاید با همین فرمون جلو برید نخواهید توانست .
پس راه و روش باید از بیخ عوض بشه . دزکش هم خیلی سخت نیست. منتها کو گوش شنوا
مشروب خوردن کار بسیار زشتی هست ولی صدور احکام ناعادلانه قضایی در موضوعات جعل و کلاهبرداری, از آن هم زشت تر هست.
اونها رو چه موقع شلاق میزنید؟
چشم شان کور نمیخوردن
سلام،واقعا یه فاجعست،نه مشروب نه مواد،آبمون خوراکمون خیلی سالمه،طرف انتخاب خودش بوده یه چی غیر قانونیرو مصرف کنه،با این مواد شیمیایی حتی میوه هام سمن،بخدا آدم هنگ میکنه
خیلی‌ها چون خلافه میرن سمتش اگر آزاد بشه دیگه لطفی براشون نداره باید دست تولید کنندگان غیر مجاز کوتاه بشه بسه دیگه مرگ و میر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی