بازدید 5647

خزعلی: ۲۱ درصد جمعیت کشور دهه شصتی‌ هستند

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بر لزوم فراهم کردن تسهیلات ازدواج ویژه جوانان دهه شصتی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۷۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰ 17 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، در جلسه‌ با مسئولان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر که در آستانه روز ملی ازدواج در محل این معاونت برگزار شد، با تاکید بر زمینه‌سازی مناسب برای ازدواج جوانان اظهار کرد: باید تسهیلات ازدواج ویژه جوانان دهه شصتی فراهم شود.

وی افزود: ۲۱ درصد جمعیت کشور را دهه شصتی‌ها تشکیل می‌دهند که ضمن آنکه سرمایه عظیمی برای کشور هستند، غفلت از توجه به آن می‌تواند برای کشور آسیب‌زا باشد.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: در حال حاضر تجرد دختران روستایی بیشتر از دختران شهری بوده که این آمار یک هشدار است و بخشی از آن به دلیل مهاجرت مردان به شهر برای کار اتفاق افتاده است و باید با فراهم کردن امکان اشتغال، مسکن و ارائه تسهیلات ویژه ازدواج و همچنین پوشش بیمه‌ای مناسب از آنان حمایت کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، خزعلی تاکید کرد: شایسته است برای جوانی جمعیت گام‌های موثر و بهنگامی برداشته شود، چراکه تعلل در این زمینه جبران‌ناپذیر خواهد بود.

در این نشست که همزمان با هجدهمین سال تاسیس صندوق حمایت از کشاورزان، روستائیان و عشایر برگزار شد، مسئولان بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و مدیران کل معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده حضور داشتند و کلیات طرح حمایت از ازدواج دهه شصتی‌ها بررسی و مقرر شد همزمان با روز ملی ازدواج جزئیات این طرح اعلام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۱
بابا هنوز تو دهه شصت موندید.
بقیه آدم نیستن.
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
چرا ادمند و به نظرم باید با اولویت بیشتر بهشون رسید. ما شصتی ها که رفتیم
ولی شماها را هوشیار کردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
برای دهه شصت چه کاری کردن که دوست دارید براتون انجام بدن؟
از پوشک و مدرسه و کنکور و اشتغال و ازدواج به خاطر بی فکری عهیمن ها مشکل دارن هر چند وقت یه بار هم میان حرف میزنن شما حسودیت میشه برای این حرفهای مفت!
الان با این حرفها مشکل دهه شصت درست شد ؟
الان وام دهه 80 ها بیشتر از دهه 60 ها شده
آدم بودن اگه به حرف زدن مسئولینه که خیلی دوست دارن حرف بزنن
دهه شصت سختی زیاد دیدن دیگه بچه ای نمیارن که راه خودشونو طی کنه لطف کنید روی رفاه بچه های دو دهه بعد کار کنید که هنوز قد دهه شصت سرخورده نشدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
روی رفاه کار کنند واقعا رفاه میخوان مردم


مردم الان شغل و سقف و نیاز اولیه زندگی میخوان
رفاه پیشکش
ظلمی که دهه شصتی ها شد به هیچ نسلی نشد .
الان دهه شصت چهل ساله شدن واقعا توقع دارند یک خانم چهل ساله فرزند اوری کنه؟؟ فکر کنم بد نیست اطلاع از سلامت جنین و فاصله سنی کودک و والدین داشته باشید قبل از توصیه به فرزند اوری ...دهه شصت ایا هیچ تمهیداتی برای بازنشستگی دارند؟ این نباید دغدغه باشه
فاتحه دهه شصتی هارو خوندید، هر چی خواستید سرشون بلا آوردید حالا توقع دارید ازدواج هم کنن؟؟؟ خودومو به فنا رفتیم کافیه.
ما دهه شصتی ها چیزهایی را زندگی کردیم بقیه همسن های ما در دنیا فقط در فیلمها دیده بودند بمب باران هوایی. موشک باران. ختم همکلاسی . کمبود همه چیز ( از کره پنیر تا مایع ظرف شویی ) بی آبی بی برقی جنگ زدگی به قول امروزی ها رفیوجی. تبلیغات و بمباران عقیدتی ایدولوژیک 24 ساعته در مدرسه در تلویزیون . برنامه کودک روزی یک ساعت که نصف آن هم اذان بود.اموزش نظامی سر صف مدرسه. زندگی دوگانه در خانه و جامعه و جمله اسرار مگو از سن کودکی. تغییر چند باهر نظام اموزشی.کابوس کنکور میلیونی تا حماسه دانشگاه پولی.ماشین خوابوندن الودگی صوتی گشت ارشاد حرف زور شنیدن در سنین جوانی هم در خانه هم در جامعه و ...... اگر واقعا در کاینات عدالتی باشد یک زندگی عادی دنیا به ماها بدهکار است.
بی پولهای افسرده و بی خانمان
اما خداوکیلی هوش دهه شصت هیچ کدام از نسل های بعد ندارن
نگاه به ایران‌مکنید الان تموم کشورها از یناتور تا مجلس نشین و‌حتی شهردارش اکر ایرانی هست دهه شصتی هست
دانشمنداش اساتید ایرانی تو سابر کشورهاا دهه شصت هیت
دهه هفتاد میرن اونور اب اما هرگز استخدام نمیشن پول میدن امکانات میگبرن
یک جرقه ای در دهه شصت بود که بعد نابود سد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست