بازدید 19159
۳
سازمان لیگ هشدار داد؛

خطر حذف هر ۴تیم ایرانی از آسیا توسط صداوسیما!

کد خبر: ۱۱۷۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸ 12 June 2023

سازمان لیگ فوتبال با ارسال نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی خواستار در نظر گرفته شدن تمهیدی برای رسیدن فوتبال به حق پخش تلویزیونی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، حق پخش تلویزیونی در فوتبال دنیا به عنوان مهم‌ترین راه درآمدزایی باشگاه‌ها قلمداد می‌شود با این حال در ایران این راه درآمدزایی بسته است تا فوتبال صدمات زیادی بابتش بخورد.

البته در سال‌های گذشته مبالغ ناچیزی بابت حق پخش به فوتبال تزریق می‌شد اما هیچگاه دردی را دوا نمی‌کرد. این مسیر طی شد تا حالا که حق پخش تلویزیونی فوتبال در برنامه هفتم توسعه اقتصادی و اجتماعی پیش بینی نشد تا همان آب باریکه کوچک هم بسته شود.

خطر حذف هر ۴تیم ایرانی از آسیا توسط صداوسیما!

در همین راستا سازمان لیگ فوتبال در نامه‌ای به رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری نمایندگان برای نادیده گرفته نشدن حق پخش تلویزیونی در برنامه هفتم توسعه شدند.

سازمان لیگ فوتبال در این نامه به رییس فراکسیون ورزش هشدار داد که نادیده گرفته شدن حق پخش تلویزیونی، باتوجه به قوانین فیفا و AFC می‌تواند منجر به حذف باشگاه‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
بابا ول کنید چه توسعه ای با چه کسایی اینا که میگی عقب گرد به سال 60 هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
مدت هاست معنی واژه ها عوض شده است برادر
من نمی دانم باشگاه‌هایی که خصوصی نیستند و بودجه ی کلانی از دولت دریافت می کنند،مثل استقلال و پرسپولیس چه حق پخشی می خوان مثل اینکه آدم بابت نشستن تو خونه ی خودش اجاره بده.بقیه تیمها هم همینطور سپاهان سنگ معدن رو که سرمایه ملی منبع درآمد خودش کرده فولاد تولید می‌کنه وسایپاو......تیم های خصوصی بدبختند و ته جدول
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی