بازدید 2809
۷

تأمین اجتماعی دریافت خودروهای رانتی را تکذیب کرد

پیرو انتشار برخی حواشی پیرامون تحویل خودروهای رانتی توسط برخی دستگاه‌ها و اشاره به نام سازمان تأمین اجتماعی در این خصوص، سازمان مذکور با صدور اطلاعیه‌ای این موضوع را تکذیب کرد.
کد خبر: ۱۱۷۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰ 08 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه که پیرو برخی اتهامات مطرح شده پیرامون تحویل خارج از نوبت خودرو یا تحویل خودرو ارزان و حواله‌ای توسط برخی از دستگاه‌ها و اشاره به نام سازمان تأمین‌اجتماعی منتشر شده، این سازمان ضمن تکذیب چنین ادعایی اعلام کرد: از ابتدای دوره مدیریتی جدید در دولت مردمی سیزدهم، هیچ‌گونه قرارداد یا تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر ثبت‌نام سازمانی و دریافت خودرو توسط مدیران و همکاران این سازمان از شرکت‌های خودروساز وجود نداشته و موضوع طرح شده از اساس نادرست است.

این اطلاعیه می‌افزاید: بدیهی است این سازمان ضمن پایبندی به صیانت از حقوق ذی‌نفعان معزز خود به عنوان یکی از راهبردهای اصلی، پیگیری حقوقی اتهام مذکور را در دستور کار قرار داده و نسبت به احقاق حقوق و اعتبار همکاران پرتلاش این سازمان، موضوع را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۷
اگر درست باشه چه بخور بخوری هست
اچقدر زیاد شده که بوی تعفنش بیرون زده
بله اول همه خودشون تکذیب می کنند
پاسخ ها
مهیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
فوقش گندش در آمد طرف میگه من خبر نداشتم
انتظار داری تایید کنه؟
هر چی تکذیب بشه یعنی راسته. رااااست
بيمه شعبه 14 به ناحق كارشناسان مورد تاييد قرار گرفته مشاغل سخت و زيان اور را بازنشسته نميكنه و داره حقشونو ميخوره
تمامش بازی با کلماته.
" از ابتدای دوره مدیریتی جدید در دولت مردمی سیزدهم، هیچ‌گونه قرارداد یا تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر ثبت‌نام سازمانی و دریافت خودرو توسط مدیران و همکاران این سازمان از شرکت‌های خودروساز وجود نداشته و موضوع طرح شده از اساس نادرست است"
ثبت نام سازمانی و دریافت خودرو نبوده یعنی ممکنه ثبت نام سازمانی نبوده باشه و بطریق دیگری باشه و از ابتدای دوره مدیریتی جدید یعنی چه زمانی ؟! و شاید دوره مدیریت قبلی بوده
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی