بازدید 5720

آتیلا حجازی: مرگ پدرم مشکوک بود!

آتیلا حجازی فرزند مرحوم ناصر حجازی اسطوره فوتبال ایران، در گفتگویی پس از ۱۲ سال با طرح موضوعی جنجالی مدعی شد که مرگ پدرش مشکوک بوده است.
کد خبر: ۱۱۷۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۰ 02 May 2023

به گزارش تابناک،  آتیلا حجازی در گفتگو با خبرآنلاین به بیان خاطرات و نکات کمتر شنیده شده‌ای از زندگی شخصی و حرفه مرحوم ناصر حجازی پرداخت. اما بخشی از این گفتگو با ادعایی جنجالی از سوی خانواده این اسطوره فوتبال همراه شد که در ادامه می‌خوانید.


*مرگ پدر من خیلی مشکوک بود. خیلی مشکوک بود. خب یکدفعه به ما گفتند او سرطان دارد در حالی که یک ماه قبلش ما برای ویزای شینگن اقامتش در اروپا تمام این تست‌ها را داده بودیم و او کاملا سالم بود. 

*پدر من رفت اسلواکی و شد مدیر فنی دی استرادا. برای آنکه بتواند ویزای کار بگیرد و ساکن اتریش شود ما تعداد زیادی تست‌های پزشکی داشتیم. برای بحث «مدیکال» اقامتش. او برای اقامت باید آزمایش می‌داد. انواع و اقسام آزمایش‌ها را انجام داد. کامل یادم هست که چگونه عکس ریه پدرم را گرفتند و هیچ مشکلی نداشت، ولی ماه بعدش در تهران حالش بد شد. آزمایش دادیم و باقی ماجرا هم که دیگر خودتان می‌دانید. سال هاست که مادرم می‌گوید بیماری ناصر مشکوک بود و او یک دفعه دچار این بیماری شد.

*پدر من سرحال بود، تست می‌داد، تمرین می‌کرد. یادم است وقتی در اسلواکی بود هم می‌گفت چند مرتبه در خیابان بعضی‌ها به او حمله کرده بودند و اتفاقاتی از این دست رخ داده بود. مادرم همیشه می‌گوید من می‌دانم بیماری ناصر طبیعی نبود، او را بیمارش کردند. 

*آن روز‌ها یک حسی را تجربه کرده بودیم که این ذهنیت برای خانواده ایجاد شده بود. علی انصاریان هم خیلی سرحال بود. خیلی سالم بود و یکباره کرونا آن مشکلات را ایجاد کرد. مهرداد فکر کنم کمی کسالت داشت، ولی علی سالم بود؛ نمی‌دانم. مرگ پدرم خیلی یکباره و بی سر و صدا بود.

*گفتیم یک توده عفونی در ریه‌ات داری. با هم هماهنگ کرده بودیم و نمی‌گذاشتیم روزنامه در بیمارستان به دستش برسید. تا مدت‌ها هیچ کس حرفی از سرطان نزد، ولی راستش خودش می‌فهمید، آدم قوی‌ای بود. عاشق زندگی بود، ولی آن ریزش مو و بدنش که داشت تحلیل می‌رفت و نگاه مردم، همه این‌ها را می‌دید و می‌فهمید دیگر. کاملا متوجه شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۲
خدایا واقعا" به همه ما کمک کن، عجب روزگاری شده است؟؟!!! یعنی واقعا" آدمهائی پیدا می شوند که برای چند روز روزگار اینگونه عمل کنند و افراد بیگناه را ازبین ببرند؟؟!!1خداوند صبر دهد و همه ملت را از کزند بدخواهان و دنیا طلبان محفوظ نگهدارد
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
چی میگی واقعا
فردا هر کس بمیره میگن کشته شده خوب قبلش توده رشد نکرده بوده یا خیلی کوچک بوده معمولا به یه سایزی که میرسه قابل تشخیص است دیگه کار برخی به زیرسوال بردن مسلمات علم پزشکی رسیده ول کنید تو رو خدا اینقدر مردم را ..به حساب نیارید
لطفاً داستان رو جنايي نكنيد ، اون حجم سيگار كه مرحوم حجازي ميكشيد ، بدون آزمايش انتهاي مسير مشخص بود
متاسفانه این روزها مد شده که همه روی موج خبرها سوارگردند و همه به نحوی هم خودشان و هم فرد از دست رفته را در توجه اذهان قرار بدهند... حالا حتی اگه دستشون هم برسه آن را هم سیاسی بکنند بدشان نمیآید آنوقت آن ور آبی ها هم به استقبال و مصاحبه جلو میآیند... این روزها خیلیها برای گرفتن اقامت برای خود و خانواده خود در آنطرف هر کاری میکنند چون با این روشها سریع سفره آن طرف باز میگردد. حالا من منظورم ایشون نیست اما بنده خدا جناب حجازی مدتها بود درگیر سرطان بود و مدتی هم تا حدودی هم توانسته بود مبارزه کنه اما خب سرطان خیلیها رو از پا در آورده...
پدر خانم من ظرف بیست روز از لحظه احساس ناراحتی تا فوتش طول کشید و این در حالی بود که به پیشنهاد خود من به تمامی چک شده بود و همه آزمایشها عالی بودن و نشان از هیچگونه بیماری نداشت یعنی در آخر آذر آزمایشها عالی ولی از نیمه بهمن که حالش بد شد همه آزمایشها بد شدن و ابتدای اسفند فوت کرد حتی فرصت یک شیمی درمانی و یا گرفتن یک دارو هم پیدا نکرد یعنی زمانی که نتیجه همه آزمایشه رسید و دکترا به قطعیت گفتن سرطان داره یک هفته بعد فوت کرد این عجیبتر نیست
خوب این چه کاره بود که بکشن؟ سیاسی بود؟ امنیتی ؟ پول دار بود ؟ تاجر و بازرگان بود؟؟؟؟؟ اخر در جامعه چه نقش کلیدی داشت که باید حذف می شد؟؟؟؟؟
بابا آتیلا جان ناصر خان از حجم غم و غصه به سیگار پناه برده بود ! اگر به گفتنه باید بگیم یکی از عمده غمهای ناصر خان جنابعالی بودی که نتوانستی آنگونه که ناصرخان میخواست فوتبالیست بشی !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
در حقیقت منظور دوستمون این بود که پسرش نتونست مالی بشه... حالا هم میخواد بلکه از این طریق اونوری بشه
این آقا پسر دنبال حاشیه است خودش هم میدونه خبری نیست ولی با هر ترفندی شده میخواد خودش رو سر زبانها بیندازد
هرکی میمیره میگن کشتنش!
ماهی عید ما رو هم کشتن!
اتيلا جان همه اينها كه سرطان يا يك سرى بيمازيها را ميگيرند در لحظه ظهور ميكند وتشخيص داده ميشود خيلى ها هم نفس ميكشند ودر فاصله هزارم ثانيه ديگر نفس نميكشند اين چه كشفى كه شما ومامانتون بعداز ١٢ سال به ان رسيده ايد مرحوم پدرتانرا خيلى ها براى فوتبال ميشناختند وبه خاطر فوتبال بهش علاقه داشتند از روى تعصب عده اى هم از روى همان تعصب اصلا علاقه اى به او نداشتند حالا تو مرحوم را ميخواهى مارادنا كنى كه مرگ مشكوك مطرح ميكنى يا پول پس دادن به مشايى را مطرح ميكنى اين بازيها قديميه راست وحسين بگو دنبال چى ميكردى ؟ روح مرخوم بگذار اسوده باشه تو اين راه چيزى نصيبت نميشه برو كار ميكن نگو چيست كار
این همه افراد از طریق کرونا فوت کردن و مختص ایران هم نبود... اما در ایران هر کسی که معروف بود و کرونا گرفت و فوت کرد گفتن کشتنش اگه هم معروف نبود که کسی هم یادی ازش نکرد... تو کشور ما همه چی قاطی شده حتی نمیزارند طرف راحت خود کشی کنه مثلا طرف آقای ایکس از غم و شر دنیا دست به خودکشی زده بعد میان اسمش میاندارند سر زبان که کشتنش... خب وقتی زنده بود چرا یادیش نکردی تا خودش رو نکشه...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار