بازدید 3645
۶

روسیه از پیشروی در «باخموت» خبر داد

وزارت دفاع روسیه امروز (شنبه) اعلام کرد که نیروهای روسیه سه منطقه دیگر در بخش غربی شهر باخموت اوکراین را به تصرف خود درآورده‌اند.
کد خبر: ۱۱۷۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵ 22 April 2023


به گزارش تابناک، به نقل از خبرگزاری رویترز، گمان می‌رود اشاره ارتش روسیه به پیشروی نیروهای گروه «واگنر» باشد.

یگان‌های اوکراینی و روسی ماه‌هاست که بر سر این شهر واقع در شرق اوکراین که بیشتر آن تبدیل به ویرانه شده است، در حال نبرد هستند.

وزارت دفاع روسیه در تازه‌ترین اطلاعیه خود گفت: «نیروهای هوابرد، واحدهای اوکراینی را در طرفین مهار می‌کردند و از اقدامات جوخه‌های حمله برای تصرف شهر حمایت به عمل می‌آوردند.»

جنگ اوکراین در ماه‌های اخیر به یک نبرد فرسایشی تبدیل شده و به نظر می‌رسد هیچ یک از طرفین نتوانسته‌اند به پیشروی قابل توجهی دست یابند اما انتظار می‌رود که اوکراین در هفته‌های آینده یک حمله متقابل را آغاز کند. کی‌یف به تازگی تسلیحات زیادی از متحدان غربی خود دریافت کرده است.

به گزارش یورو نیوز، ناتو هیچ حضور رسمی در جنگ اوکراین ندارد؛ با این حال کشورهای عضو ناتو مهمترین کمک‌های تسلیحاتی را در ماه‌های اخیر به کی‌یف کرده‌اند.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین پنج‌شنبه گفت که جلوگیری از پیوستن اوکراین به ناتو همچنان یکی از اهداف مسکو در این «عملیات نظامی ویژه» است. پسکوف در یک کنفرانس خبری تاکید کرد که الحاق اوکراین به ناتو یک تهدید جدی و قابل توجه برای کشور روسیه و امنیت آن است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
گروه واگنر یک گروه تروریستی و وحشی وبدتر از داعش هستش که حتی در سوریه هم دست به قتل عام گسترده زد واکنون در اوکراین درحال جنایت هستش
قرار بود یک هفته ای اوکراین رو فتح جناب پوتین ! مثل صدام که میخواست سه روزه خوزستان رو بگیره ! الان بعد از یکسال با کلی تلفات و خسارت خوشحاله که چند متر در باخموت پیشروی کردن !!1 لعنت بر امریکا عجب تله ای گذاشت برای روسیه !!باتلاقی شده که نتیجه اش تجزیه روسیه هست همانطور که شوروی در افغانستان متلاشی شد !!
پاسخ ها
صمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
شکست روسیه مساویست با خاکسترشدن آمریکا واروپا.
روسیه 10 ماه است که این ادعا را برای اشغال یک شهر کوچک 70 هزار نفری می کند و هنوز نتوانسته تصرفش کنه با اینکه در این مدت دهها هزار نفر از ارتش جنایتکار اشغالگرش در تلاش برای اشغال این شهر به درک واصل شده اند.
پاسخ ها
خورخه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
روسیه پیروز است امریکا نابود است
ما در نیا مخالف تجاوز هستیم همانطور که چوبش را خورده این حالا می خواهد روسیه هرکسی باشد ویا اوکراین هم همینطور می خواهد هرکسی باشد ما باید روسیه را همه ما او را محکوم بکنیم چون متجاوز است و زلنسکی در دنیا به عنوان یک قهرمان است ماهم قهرمانی خود را حفظ کنیم که در برابر صدام ایستادیم
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی