بازدید 2545

چهارمین اجلاس چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور، با تجلیل از بهاره شریفیون پایان یافت!      

اجلاس سراسری چهره‌های نامی بخش صنعت و اقتصاد کشور، در تاریخ 13 آذر ماه 1401 برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۱۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰ 05 December 2022

چهارمین اجلاس چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور، با تجلیل از بهاره شریفیون پایان یافت!      

هدف از برگزاری این همایش، قدردانی از برندهای داخلی مؤثر در رونق اقتصاد است که مسئولیت اجتماعی خود در جامعه را به خوبی انجام می‌دهند. این مراسم با حضور مدیران عامل شرکت‌های صاحب نام کشور و اساتید عرصه‌ی کسب و کار برگزار شد. در این نشست از بهاره شریفیون، مدیرعامل شرکت بیمه دات کام، به عنوان یکی از مدیران برتر در حوزه‌ی صنعت بیمه تقدیر شد.

نشست چهره های برتر صنعت، معدن و اقتصاد، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما دایر شد که مهمانان بسیار ویژه‌ای هم داشت. در این اجلاس، بر اساس فاکتورهایی مثل آینده نگری، شایسته سالاری، مدیریت جهادی و به روز کردن متدهای قدیمی جهت افزایش راندمان کار، از مدیران برتر و صاحب‌نام کشور تجلیل به عمل آمد.

اهدای لوح تقدیر به مدیران موفق کشور

هیئت داوران اجلاس چهره های نامی بخش صنعت و اقتصاد کشور، پس از بررسی‌های انجام شده و جمع امتیازات، برندگان جوایز را اعلام کردند. یکی از کسب و کارهایی که نظر داوران را جلب کرد، سامانه‌ی آنلاین بیمه دات کام بود که در حوزه فروش اینترنتی انواع بیمه‌نامه در رشته‌های مختلف اعم از بیمه اتومبیل، بیمه مسئولیت، بیمه زندگی، بیمه اموال و... ، فعالیت دارد.

مدیر محصول بیمه دات کام، سید محمد طباطبایی و مدیر تبلیغات این شرکت، سهیل صدیقی به نمایندگی از این مجموعه در این اجلاس حضور به عمل آوردند. در حین مراسم، محمد طباطبایی، به عنوان نماینده‌ی بهاره شریفیون، مدیرعامل بیمه دات کام، لوح و تندیس اهدایی از سوی هیئت داوران به این کسب و کار را دریافت کرد.

چهارمین اجلاس چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور، با تجلیل از بهاره شریفیون پایان یافت!      

نظر دبیر اجلاس چهره های نامی صنعت، معدن و اقتصاد در مورد این گردهمایی

محمد رضا یارمحمدی، دبیر چهارمین اجلاس سراسری چهره های نامی صنعت و اقتصاد در رابطه با این اجلاس این‌گونه اظهار نظر می‌کند:

«جهت برگزاری این همایش، نزدیک به 1200 شرکت که در زمینه‌های پتروشیمی، نفت، گاز، معدن، سیمان، بانک و بیمه فعالیت دارند را مورد بررسی قرار دادیم و برای آنها فرم خود اظهاری در نظر گرفتیم. اکنون حدود 300 مجموعه‌ی مختلف در طول این 4 سال مورد تقدیر قرار گرفته‌اند. در تلاش هستیم تا حوزه‌هایی که امسال از حضور در مراسم محروم بوده‌اند را برای سال‌های دیگر در کنار خود داشته باشیم. هدف از برگزاری این اجلاس حل دغدغه‌ها و مشکلات صنعتگران است. هنوز میزان تأثیرگذاری این همایش بر کسب و کارهای فعال در آن هنوز مشخص نیست اما امیدواریم بتوانیم در این راستا خدمات مثبتی ارائه دهیم.»

ایشان عدم تعامل صحیح بین شرکت‌ها و دولتمردان را از مهم‌ترین نقطه ضعف‌های صنعتگران اعلام کرد. به اعتقاد دبیر چهارمین اجلاس چهره های نامی کشور، در صورت حل این موضوع، شرکت‌ها برای حل کمبودها، دغدغه‌ها و مشکلات حوزه کاری خود می‌توانند از دولت مردان کمک بگیرند.

چهارمین اجلاس چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور، با تجلیل از بهاره شریفیون پایان یافت!      

تأثیر این اجلاس بر فعالیت شرکت‌ها

چهارمین اجلاس چهره های نامی صنعت و اقتصاد با اعلام کسب و کارهای موفق به پایان رسید؛ در این مراسم برای سپاسگزاری از شرکت‌هایی که در رشد و پیشرفت صنعت کشور نقش مهمی را ایفا کرده‌اند، لوح تقدیر و تندیس خاصی در نظر گرفته شده بود. حداقل تأثیر چنین همایش‌هایی این است که مدیران و کارکنان چنین کسب و کارهای موفقی، از اهمیت کار و مسئولیت اجتماعی خود در جامعه با خبر می‌شوند و با انگیزه‌ی بیشتری به سمت اهداف خود حرکت خواهند کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی