بازدید 39755
۶

قتل ۲ زن در آباده

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: با وقوع دو فقره قتل در شهرستان آباده، شناسایی و دستگیری عاملان این قتل‌ها به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۷۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷ 17 April 2023


به گزارش تابناک  به نقل از معاونت فرهنگی و  اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ کاووس حبیبی، اظهار داشت: در فروردین‌ماه 2 فقره قتل در شهرستان آباده به وقوع پیوسته که شناسایی و دستگیری عاملان وقوع این قتل‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان گرفته است که به محض حصول نتیجه، مراتب اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس تصریح کرد: مردم به اخبار و شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار صحیح را از منابع رسمی دریافت کنند.

فرمانده انتظامی لارستان گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی، پرونده 15 فقره اخاذی و کلاهبرداری با جعل عنوان مامور در این شهرستان بسته شد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی بیان کرد: در پی گزارش چند فقره اخاذی از شهروندان با جعل عنوان مامورین اطلاعات در بین رانندگان شوتی و قاچاقچیان در محور مواصلاتی "بندرعباس-شیراز"، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شکات مطلع شدند که متهم با چرب زبانی مبنی بر ارتباط با پرسنل و انجام امور رفع توقیف خودرو و اخذ نتیجه مثبت در پرونده‌های متشکله در پاوا و یگان‌های انتظامی نسبت به جلب اعتماد آن‌ها انجام و از این طریق اقدام به کلاهبرداری می‌کرده است.

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند متهم را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه و مواجهه با مستندات و ادله و مدارک موجود به 15 فقره اخاذی از شهروندان اعتراف کرد، عنوان داشت: کلاهبردار پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

یوسفی از شهروندان خواست از دادن پول و لوازم با ارزش خود به افراد مشکوک که خود را مامور پلیس و نهاد‌های امنیتی معرفی می‌کنند خودداری و حتماً از آن‌ها کارت شناسایی معتبر درخواست و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
با این نحو خبر رسانی خودتان مردم را بسمت شایاعات وفضای مجازی هدایت میکنید.ایا این دو جنایت همزمان بوده.چگونه ودر چه روزی کشته شده اند؟ با سلاح سرد یا گرم.بین دو جنایت ارتباطی وجود دارد ویا هر کدام جداگانه کشنه شده اند؟؟؟؟؟
به شایعات توجه نکنند یعنی توسط اتش به اختیارها کشته شده اند؟
این اخبار تلخ نشان از مشکلات عمیق اجتماعی و اقتصادی است. مسئولان کمی از چپاول دست بردارند و به فکر فرهنگ و اقتصاد مردم باشند.
کشور از دست رفت.
همین که میگی مردم به فضای مجازی توجه نکنند و اونی که من میگم رو باور کنن. فهمیدم یه چیزی رو دارید مخفی میکنید
آها باید حتما یک کلاهبرداری به فضای مجازی کشیده بشه که رسیدگی کنید
ایکاش یه کوچولو ریزه میزه از توجه وبرخوردیکه که با کشف حجاب میشد با گرانی واختلاس وغارت هم میشد
اونموقع مطمئنا این مردم شریف گوش بفرمان شما میشدن
طبق صحبت های آقای دانشمند که می‌گفت
شما خواسته های معمول ومعقول وعرف جامعه
را برا این مردم ردیف کنید
باخیال راحت همه گونه مطیع شمایند
همانگونه که میگفتید برید
جبهه باسبقت وسرعت میرفتن
شما بیشتر بازیتون میاد
همینطورنیست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست