بازدید 25841

بیانیه وزارت اطلاعات درباره ماجرای مسمومیت تعدادی از دانش آموزان

وزارت اطلاعات در خصوص ماجرای مسمومیت برخی دانش آموزان تعدادی از مدارس کشور، بیانیه‌ای صادر کرد. از خلال مجموعه بررسی‌ها و پیگیری‌های به عمل آمده، علل برخی حوادث قبلی کشف شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۶۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸ 08 March 2023

بیانیه وزارت اطلاعات درباره ماجرای مسمومیت تعدادی از دانش آموزان

 

تابناک _ وزارت اطلاعات در خصوص مسمومیت برخی دانش آموزان تعدادی از مدارس کشور، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است؛

بسمه تعالی
با عرض صمیمانه‌ترین تبریک و تهنیت‌ها به مناسبت میلاد مسعود قائم آل محمد (ص)، صاحب العصر والزمان، حضرت امام حجت بن الحسن المهدی (عج) به کلیه منتظران ظهور آن حضرت و با دعای خاضعانه برای تعجیل در فرج حضرتش؛ مجاهدین «پایگاه عظیم مبارزه و جهاد» مفتخرند که خجسته زادروز حضرت، ولی الله الاعظم به نام «روز سربازان گمنام امام زمان» نام گذاری شده است و همواره این مناسبت فرخنده را فرصتی مغتنم برای تجدید بیعت ناگسستنی خویش با امام منتظر، با امامین انقلاب اسلامی که نائبان برحق آن حضرت هستند و با ملت شریف ایران دانسته و می‌دانند.

سربازان گمنام امام زمان (عج) در شرایطی به روز‌های پایانی سالی مالامال از رویداد‌های گوناگون اطلاعاتی و امنیتی نزدیک می‌شوند که مرور آن‌ها در این مختصر نمی‌گنجد و امیدواریم در فرصتی و مناسبتی مقتضی به تشریح اقدامات برای مردم عزیز بپردازیم؛ اما در خصوص موضوع بدحالی برخی از دانش آموزان تعدادی از مدارس کشور که در هفته‌های اخیر حادث شده، به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند که مأمورین این وزارتخانه از نخستین اتفاقات روی داده در شهر مقدس قم وارد میدان شده و تحقیقات لازم را آغاز کرده و همین بررسی‌ها، مبنای ورود برخی دیگر از دستگاه‌های مرتبط به موضوع شدند. سپس و به موازات تکرار رویداد‌های مشابه، به تمرکز هر چه بیشتر حول این موضوع و گسترش دامنه تحقیقات پرداختند.

اگر چه از خلال مجموعه بررسی‌ها و پیگیری‌های به عمل آمده، علل برخی حوادث قبلی کشف شده‌اند، اما عدم امکان تعمیم علمی موارد مکشوفه به کل موارد گزارش شده، موجب تأمل در اطلاع رسانی تا وصول نتایج متقن و قابل تعمیم به سایر موارد شد.

اینک به دنبال دستورات قاطع و مطاع رهبر حکیم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در بیانات پانزدهم اسفندماه پیرامون آن حوادث و در پی حضور مورخ شانزدهم اسفندماه ریاست محترم جمهوری، حضرت آیت الله دکتر رییسی در وزارت اطلاعات و تاکید مجدد بر دستورات قبلی در این خصوص، و در پاسخ به مطالبه به‌حق مراجع معظم تقلید، ائمه محترم جمعه، اولیای گرامی دانش آموزان معزز و سایر اقشار و آحاد ملت شریف ایران، سربازان گمنام امام زمان (عج) اطمینان می‌دهند با تمام توش و توان و تجارب و تجهیزات خویش، روند تحقیقات و پیگیری‌های همه جانبه اطلاعاتی، امنیتی و فنی خود را به صورت بی وقفه، شبانه روزی و خستگی ناپذیر و با هم افزایی با کلیه دستگاه‌های زیربط و هم پوشانی با جامعه اطلاعاتی مقتدر کشور، تا حصول نتیجه قاطع و نهایی ادامه خواهند داد و در این راه قطعاً از بذل جان خویش نیز مضایقه نخواهند داشت.

مجاهدین گمنام و فداکار ایران و اسلام و امت اسلامی پیش از این با چالش‌ها و پرونده‌ها پیچیده فراوانی مواجه بوده‌اند و با عنایات الهی و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت و با جان فشانی‌های خویش، بر چالش‌ها و موضوعات ضد امنیتی غلبه کرده‌اند و اطمینان دارند که در این مورد نیز با برخورداری از ادعیه ملت شریف ایران، موفق خواهند بود، ان‌شاءالله.

در پایان از ملت فهیم ایران و بویژه از اولیای دانش آموزان عزیز استدعا دارد که به شایعات رسانه‌های بدسابقه بیگانه و فضای مجازی که با هدف برهم زدن امنیت روانی جامعه تولید و منتشر می‌شوند، توجه ننمایند و اخبار تایید شده در این خصوص را صرفاً از مراجع رسمی کشور، من جمله اخبار و گزارش‌های صداوسیما و بیانیه‌های وزارت کشور دریافت نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۵۳
ازاین بیانیه حماسی در خصوص اصل موضوع چیزی متوجه نشدم ، شما چطور ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
فقط خواسته چیزی گفته باشه که مثلاً ما هم هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
به نظر من دستی تو کاره که بره رو مخ مردم .با این بیانیه صادر کردن و حرف زدنها و اتفاقاتی که داره میوفته.حداقل چیزی نگید و دنبال ریشه کار بگردید. دکتر رئیسی؟؟؟؟!!!!
ناشناس
| Canada |
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
فقط برای خوش آمد گویی به حضرت آیت الله دکتر ستاره عالم دانشمند رئیس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
بالاخره چه کسانی بصورت کاملا سازمان یافته در کل کشور دارند این کار را می کنند؟؟؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
اول باید ببینیم معاندانه بوده است یا نه
kamran
| Poland |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
این چه طرز اطلاع رسانی است که وقت مردم را می گیرید بیانیه را خواندم و فکر می کردم الان دیگه در اخرش یک حرفی و یک اطلاعی در ارتباط با موضوع می دهد ولی خبری نشد و باری نداشت . این ها بدرد سازمان های تبلیغاتی هنگام انتخابات می خورند نه وزارت اطلاعات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
خلاصه مطلب این بود:(الحمدلله که خدا را شکر وگرنه به خدا) همینقدر واضح
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
قاشق چنگال هفت دست، شام و ناهار هیچی
آخه وقتی معاون مزیر کشور و وزیر کشور میاد میگه کار بچه ها بوده اونم هماهنگ در یک زمان مشخص در یک ساعت در چندین مدرسه و شهر همزمان مرغ پخته خندش میگیره این کار سازماندهی شده هست چرا فرافکنی میکنن
به خدا اگه مخاطب شما والدین و دانش آموزان باشند ، نه این متن به این سنگینی رو می خونند نه می فهمند !
خب برادر ، یک جمله ساده هم توش بزار ! جهت اطلاع دوستانی که حال خوندنش رو ندارند : از اولین مورد داشتن روی موضوع کار می کردن و نتایجی هم داشتن ولی چون بقیه موارد متقاوت هستند ، دارن هنوز رو موضوع کار می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
تفاوتشم فقط تو شهرای انجام شدست نه محتوا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
دقیقا. منم متوجه نشدم چی میگه کلمات بی معنی ففط
واقعا جای تاسف داره
مرگ بر آمریکا و اسرائیل و انگلیس ملعون و منافقین
مرگ و فاسقان دشمنان اسلام داخلی و خارجی و حمایت کنندگانشون مرگشون باد
مرگ بر تجزیه طلبان قاتل مرگ بر ضد ولایت فقیه
الهم عجل لولیک الفرج الهم عجل لولیک الفرج
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
خوب که چی مشکل حل شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
البته كه مرگ بر دشمنان قسم خورده ايران اسلامي. اگر در كنار مرگ بر ين و آن ، مسئولين و دست اندركاران هم براي تعالي اين مرز و بوم عزمشان جزم بود و فاسدان را به صرف توصيه و روابط خويشاوندي بر مسند امور نمي گماشتند الان پس از 43 سال بايد با پيشرفتهاي روز افزون مشت محكم بر دهان ياوه گويان و دشمنان زده باشيم. اما افسوس كه شرمنده خون شهداي انقلاب و جنگ تحميلي هستيم و فقط به شعار اكتفا كرديم. رزمنده دفاع مقدس
چشم
بالاخره موفق شدید یا هنوز خبری نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
تو فصل بعد گاندو خواهید دید
سلام درودبرسربازان گمنام انشاالله امام زمان عجل الله پشت پناه شماباشد موفق باشید
بالاخره چی!!!!؟؟؟؟
هیچی ؟
وزارت اطلاعات از مردم خواستند اخبار تایید شده در خصوص حملات شیمیایی را صرفاً از مراجع رسمی کشور، من جمله اخبار و گزارش‌های صداوسیما و بیانیه‌های وزارت کشور دریافت نمایند.

وزارت کشور و صدا و سیما یا حملات شیمیایی را تکذیب می کنند یا موارد را قابل اغماض عنوان می کنند
از ماست که بر ماست.
بلاخره چی شد من که متوجه نشدم
مخلص کلام این متن قلبمه سلمبه هیچی به هیچی
حضرت آیت الله دکتر رییسی؟؟؟؟!!!!!
اینو کجای دلم بزارم... !!!
خدایارویاورتون باشه انشااله
دو صفحه حرف زده یک کلمه نمیشه از اصل موضوع فهمید؟ این گزارش به ملت هست یا یک صفحه از مداحی و سخنرانی ؟ واقعا گزارش یک دستگاه امنیتی دو صفحه لغات بی معنی باید باشه؟؟؟
بعد از این مقدمه طولانی و صغری و کبری اصولاً باید حداقل یک جمله به عنوان نتیجه هم در آخرش درج میشد فکر کنم آنجا که رسیده خوابش برده
ما که چیزی نفهمیدیم ازاین متن مختصر و مفید شما احتما لا یا کم سوادیم یا کلا تعطیلیم!!!
بله درسته
خدا وکیلی اگر کسی از این بیانیه جیژی فهمید به ما هم بگه
بالاخره چه شد ؟؟؟؟؟یک جای کار میلنگه
فکرش را بکنید ده ها مدرسه طی چند ماه بوسیله گازهای سمی هدف قرار گرفتند و سازمانهای عریض و طویل امنیتی و انتظامی و نظامی کشور هنوز نتوانستند مجرمین را دستگیر و بدتر از ان حتی نتوانستند مانع ادامه حملات بشوند. و فقط به بیانه های اتشین و بازی با کلمات می پردازن. خب تفسیر و نتیجه و فهم از موضوع کاملا عیان است و نیازی به این گونه بیانه ها نیست
خوب از متن بیانیه این چنین برداشت میشود که وزارت اطلاعات مثل آقای روحانی که جمعه خواب بودن و شنبه صبح فهمیدن ! ولی وزارت محترم سه ماه خواب بودن و مقام معظم رهبری که فرموردند « این اعمال جنایت است» تازه از خواب پاشدن !!! دوستان ، از سازمانی کهرسه ماه خواب بوده و فرمان مقام معظم رهبری آنها را از خواب پرونده
چه انتظاری داشتید که چه چیزی بنویسند ؟
قبلا هم نوشتم این معضل و عمل غیر قانونی و غیر انسانی تنها تنها می‌تواند توسط مقام معظم رهبری ریشه یابی شده و توسط ایشان از ریشه منهدم شود
البته نیاز مبرم دارد که توسط افراد مورد اعتماد مقام رهبری ریشه یابی و ریشه کنی تحت نظارت باشد
کاملا مشخص هست هیچگونه عظمی در دستگا ههای امنیتی و انتظامی جهت شناسایی عوامل این اقدامات تروریستی هماهنگ در کشور وجود نداره و تمام بیانیه های وزارت کشور و اطلاعات به نوعی به دنبال لاپوشانی و فرافکنی هست تا روشنگری و پیگیری !
با پایان کارشان نیز به علت محرمانه بودن نتایج واقعی، امکان انتشار آنها مقدور نمی باشد. لطفا به نتایج اطلاعاتی منابع اطلاعاتی کشورهای دیگر مراجعه فرمائید.
با توجه به اینکه در هر شهری تعداد مدارس فکر نمیکنم بیشتر از هزار مدرسه باشه به نظرم از بسیج و نیروهای سپاهی کمک بگیرند و جلوی ه‍ر مدرسه دو سه نفر نامحسوس حراست بزارن ظرف یک هفته همه شون دستگیر میشن
از وزارت اطلاعات بعید بود هر وقت اطلاعیه می داد حرف مفید و ارزشمند از توش در می آمد. این بار اولین باری ست که وزارت اطلاعات اطلاعیه میده و هیچ!
عزیزان شما با بقیه فرق دارید ماشاالله باهوش و بادامون تر از بقیه نهادهای امنیتی هستید از شما انتظار میره یا حرف درست و دقیق بزنید یا سکوت پیشه کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
الان جدید اومده
فقط ادب تکه پاره کرد
خدا قوت پهلوان!!!!؟؟؟؟
از همه مردم درخواست میکنم در خصوص هیستری جمعی در اینترنت جستجو کنند و مطالب را مطالعه کنند
خلاصه پیام : چیزی که مشخص هست، این هست که چیزی مشخص نیست.
عیب نداره !
عوضش امنیت داریم
این بیانیه نشان می دهد وزیر اطلاعات توان اداره وزارتخانه را ندارد .
باتشکرازعزیزان وزارت اطلاعات به امیدخداوندمتعال هرچه سریعترجنایتکاران وحشی که باعث مسمومیت دانش آموزان بی گناه گشته اندباتلاش عزیزان دستگیربه اشدمجازات برسندولازم است باکسانی که به نشردروغ وایجادنگرانی درجامعه هستندبرخوردقانون شود.
از این اطلاعیه سر در نیاوردیم. همه‌اش با تعارفات مرسوم تموم شد.
برادران عزیز با ابن همه امکانات وبودجه سرسام آور نتوانسته اید به نتیجه مطلوب برسید یک بار بگوئید این کار سازمان یافته است ماهم نمی توانیم کاری انجام دهیم
این همه حاشیه رفتن نمی خواهد بگوئید چه کار کرده ایم
غیر از سلام و سلام و سلام، کسی چیزی فهمید؟؟؟
در این بیانیه حرف زیاد زده شد ولی هیچ نتیجه ی مطلوبی بیان نشد. خیلی کارها انجام شده یعنی چه؟ اگه کاری کرده اید خب واضع و روشن بگید که ما هم مطلع شویم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی