بازدید 11979
۱

برد ۳گله پرسپولیس مقابل قعرنشین با هنر بیرانوند

سینا اسدبیگی تنها 11 دقیقه پس از آن که به حریف پنالتی تقدیم کرد، گل اول پرسپولیس را به نام خود نوشت.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲ 27 February 2023

بیرانوند با مهار پنالتی، پرسپولیس را در بازی نگه داشت تا برد پرگل سرخ‌ها در آزادی رقم بخورد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در چارچوب دیداری از هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:45 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی سه بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. شاگردان گل‌محمدی با کسب سه امتیاز این مسابقه 42 امتیازی شدند، اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان، در رده دوم جدول باقی ماندند.

در این مسابقه سینا اسدبیگی در دقیقه 22، مهدی ترابی در دقیقه 5+45 و مهدی عبدی در دقیقه 89 سه گل پرسپولیسی‌ها را به ثمر رساندند.

سینا اسدبیگی تنها یازده دقیقه پس از آن که به حریف پنالتی تقدیم کرد، گل اول پرسپولیس را به نام خود نوشت.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (82 - دانیال اسماعیلی‌فر)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (70 - سیامک نعمتی)، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی (46 - سروش رفیعی)، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، وحدت هنانوف، عیسی آل کثیر (70 - کمال کامیابی‌نیا) و لئاندرو پریرا (87 - مهدی عبدی).

ترکیب نفت مسجدسلیمان: فرهاد مجد کرمانشاهی، عقیل کعبی، سیدمحمد خرم‌الحسینی (29 - حسین شنانی)، پیمان رنجبری، سید پیمان میری (40 - رضا دهقانی)، رضا مغانلو، حسین گودرزی، جهانبخش ذبیحی طاهر (46 - سینا عبداللهی)، محمود صالحی (46 - مجتبی مقتدایی)، محمدمهدی احمدی و اسماعیل بابایی.

داور: کوپال ناظمی

برد ۳گله پرسپولیس مقابل قعرنشین با هنر بیرانوند

شرح گل

پرسپولیس یک - نفت مسجد سلیمان صفر (دقیقه ۲۱: سینا اسد بیگی): یک حرکت ترکیبی خوب از سمت چپ با تشکیل مثلث اسدبیگی، ترابی و امیری شکل گرفت که سانتر بی‌نقص امیری با ضربه سر خطرناک آل‌کثیر همراه شد و دروازه‌بان توپ را برگرداند و پس از آن طی یک رفت و برگشت با دفع ناقص مدافعان نفت، سینا اسدبیگی با شوتی محکم توپ را به گل تبدیل کرد.

پرسپولیس دو - نفت مسجد سلیمان صفر ( دقیقه ۵+۴۵ ترابی): مهدی ترابی از میانه زمین توپگیری کرد و با یک حرکت پا به توپ بی‌نظیر پس از دریبل دو بازیکن حریف در پشت محوطه جریمه، وارد باکس نفت مسجدسلیمان شد و با یک بغل پای دیدنی دروازه کرمانشاهی را برای بار دوم فرو ریخت.

پرسپولیس سه - نفت مسجدسلیمان صفر ( دقیقه ۸۹: مهدی عبدی): پاس در عمق از میانه زمین برای امیری با پاس خوب این بازیکن به محوطه همراه شد و مهدی عبدی در اولین لمس توپ توپ پس از ورود به زمین گل زد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مگه کسی فوتبال رو دنبال می کنه ؟
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج