بازدید 2506

شلیک ۶ راکت از غزه به سمت مناطق اسرائیلی‌نشین

- ارتش اسرائیل اعلام کرد که امروز (پنجشنبه) ۶ راکت از سوی غزه به سمت شهرک‌های اسرائیلی‌نشین شلیک شد و پنج فروند از آن‌ها به دست گنبد آهنین مورد هدف قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۶۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶ 23 February 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از شفقنا؛ «آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای گفت که پس از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک‌های «عسقلان»، «سدیروت» و اطراف غزه، سامانه گنبد آهنین فعال شد و توانست ۵ فروند از راکت‌های پرتاب شده را رهگیری و منهدم کند و راکت دیگر نیز به فضایی باز اصابت کرد.

به گفته شبکه‌های عبری‌زبان؛ پس از این حمله در اطراف غزه صدای انفجارهای پی در‌ پی شنیده می‌شد و شهر عسقلان نیز پناهگاه‌ها باز شدند.

سخنگوی ارتش اسرائیل همچنین افزود: جنگنده‌های ارتش اسرائیل نیز در مقابل مقر حماس در شمال غزه که در آن جنگ‌افزارهای دریایی تولید می‌کردند را بمباران کردند.

این در حالی است که رسانه‌های فلسطینی گفته‌اند که شلیک این راکت‌ها برای مقابله با حملات جنگنده‌های اسرائیلی بوده چرا که جنگنده‌های این رژیم امروز صبح مقر «بدر» وابسته به گردان‌های عزالدین القسام در شمال غزه و یک مقر دیگر در اردوگاه «البریج» در مرکز غزه را بمباران کرده بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی