بازدید 15031

فروشگاه حضوری لوازم خانگی بهار در کرج افتتاح شد + تخفیف یخچال الکترواستیل

فروشگاه اینترنتی بهار در روزهای گذشته اقدام به افتتاح فروشگاه حضوری لوازم خانگی در کرج کرده تا مشتریان گرامی به راحتی محصولات موردنظرشان را مشاهده و خرید کنند. این فروشگاه یخچال الکترواستیل را با قیمت نمایندگی در کرج و تهران عرضه می‌کند. در ادامه بیشتر با فروشگاه بهار آشنا خواهیم شد، پس همراه ما باشید.
کد خبر: ۱۱۶۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰ 21 February 2023

فروشگاه حضوری لوازم خانگی بهار در کرج افتتاح شد + تخفیف یخچال الکترواستیل

اگر امروزه به فروشگاه‌‌ها جهت خرید لوازم خانگی مراجعه کرده باشید، شاهد نوسانات و افزایش شدید قیمت لوازم خانگی هستید. اما در این گوشه کنارها فروشگاه‌هایی هستند که با وجود نوسانات بازار، همچنان قیمت مناسب لوازم خانگی را در سراسر ایران ارائه می‌دهند. یکی از آن فروشگاه‌ها، لوازم خانگی بهار در کرج است که محصولات متعددی را با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می‌کند. به طور مثال این فروشگاه، نمایندگی فروش یخچال الکترواستیل در تهران و کرج است که محصولات این برند را با قیمت منصفانه ارائه خواهد داد.

لوازم خانگی بهار با سابقه درخشان

فروشگاه بهار در زمینه لوازم خانگی توانسته حدود 5 سال فعالیت کند و هدف آن در این مسیر طولانی، کسب رضایت حداکثری مشتریان است. در ابتدای راه، فروشگاه بهار در فضای مجازی و اینترنت فعالیتش را آغاز کرد و تبدیل به یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی شد.

کسب موفقیت در این راه آسان نبود و با تلاش شبانه روزی تمامی اعضای تیم بهار این موفقیت به دست آمد. هدف اصلی فروشگاه بهار در این زمینه شکست قیمت‌ها بود که خوشبختانه در این راه روز به روز موفق‌تر عمل کرد.

حال در اوایل زمستان 1401، فروشگاه حضوری لوازم خانگی بهار در کرج افتتاح شد تا مشتریان بتوانند محصول موردنظرشان را مشاهده کرده و سپس خرید کنند. علاوه بر آن فروشگاه بهار قصد دارد، قیمت لوازم خانگی در کرج را بشکند و به قدرت خرید مشتریان نیز بی‌افزاید.

فروشگاه حضوری لوازم خانگی بهار در کرج واقع شده و ساکنین استان البرز می‌توانند جهت مشاهده محصول موردنظشان به این فروشگاه بروند.

راه‌های ارتباطی با فروشگاه حضوری بهار عبارت‌اند از:

  • آدرس : کرج، خیابان درختی، روبروی پاساژ مرکزی موبایل، پلاک 94
  • تلفن: 026-3351-7300
  • موبایل: 0900-453-5251
  • آدرس فروشگاه اینترنتی : store

فروشگاه حضوری لوازم خانگی بهار در کرج افتتاح شد + تخفیف یخچال الکترواستیل

چه محصولاتی در لوازم خانگی بهار موجود است؟

یکی از مزیت‌های لوازم خانگی بهار ، تنوع متعدد محصولاتش است که این موضوع باعث شده تا مشتریان برای خرید محصول موردنظرشان نیاز به فروشگاه‌های دیگر نیاز نداشته باشند. درون فروشگاه حضوری لوازم خانگی بهار در کرج انواع محصولات مثل یخچال فریزر، لباسشویی، ظرفشویی، اسپیکر، اجاق گاز، تلویزیون و غیره موجود است.

فروشگاه بهار نمایندگی فروش اغلب برندهای معتبر ایرانی است. به طور مثال این فروشگاه نمایندگی فروش یخچال الکترواستیل است و محصولات این برند را با قیمت نمایندگی به مشتریان گرامی ارائه خواهد داد.

معمولا کمتر فروشگاهی وجود دارد که تمامی محصولات را موجود داشته و آن‌ها را با پایین‌ترین قیمت بازار، به مشتریان گرامی عرضه کند. علاوه بر آن مشتریان گرامی می‌توانند از طریق فروشگاه اینترنتی بهار محصول موردنظرشان را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرند. فروشگاه بهار برای مشتریان استان تهران، البرز و قزوین پرداخت درب منزل دارد.

خرید مستقیم یخچال الکترواستیل از نمایندگی و فروشگاه لوازم خانگی بهار

فروشگاه حضوری لوازم خانگی بهار در کرج افتتاح شد + تخفیف یخچال الکترواستیل

همانطور که بیان کردیم، لوازم خانگی بهار نمایندگی فروش یخچال الکترواستیل در کرج است که محصولات این برند را قیمت نمایندگی به مشتریان گرامی ارائه خواهد داد. این فروشگاه انواع یخچال‌های این برند را موجود داشته و زیر 3 ساعت محصول را به دست مشتریان در استان تهران و البرز خواهد رساند.

فروشگاه بهار یخچال الکترواستیل را مستقیم از انبار نمایندگی برای مشتریان ارسال خواهد و در کمترین زمان ممکن محصول به دست مشتریان گرامی خواهد رسید.

برند الکترواستیل با سابقه درخشانی که دارد، یکی از بهترین یخچال های حال حاضر ایران را تولید کرده و محصولاتش در بالاترین سطح کیفی قرار دارند. علاوه بر آن قیمت یخچال‌های Electero Steel بر اساس کیفیت و آپشن‌هایی که دارند، بسسیار مناسب بوده و این موضوع باعث شده تا محصولات این برند محبوبیت خاصی در نزد مشتریان کسب کنند.

یخچال‌های الکترواستیل در مدل‌های مختلف تولید و روانه بازار شده‌اند. به طور مثال electero Steel دارای یخچال دوقلو، یخچال کمبی، ساید بای ساید، هتلی و توکار است. با خیال راحت می‌توانید محصولات این برند پر آوازه ایرانی را سفارش دهید و در سراسر ایران خدمات پس از فروش دریافت کنید. یخچال الکترواستیل در میان سایر محصولات موجود در بازار کیفیت بالایی را دارد.

چرا قیمت یخچال الکترواستیل در بهار مناسب است؟

فروشگاه بهار توانسته با اکتفا به سابقه درخشانی که دارد، نمایندگی فروش یخچال الکترواستیل در تهران و کرج را دریافت کند و این موضوع باعث شده تا یخچال فریزر الکترواستیل را با قیمت نمایندگی به مشتریان گرامی عرضه کند. علاوه بر آن، فروشگاه بهار با حذف واسطه‌ها و دریافت سود ناچیز به ثبات قیمت‌هایش کمک کرده و سعی دارد تا قدرت خرید مشتریان را افزایش دهد.

یخچال‌های الکترواستیلی که از فروشگاه بهار برای مشتریان ارسال می‌شود، مستقیم از انبار نمایندگی، به صورت پلمپ  و کاملا سالم هستند. فروشگاه اینترنتی بهار تمامی مدل‌های این برند را موجود داشته و با خیال راحت می‌توانید آن‌ها را سفارش دهید.

چه برندهایی در فروشگاه بهار به فروش می‌رسد؟

 همانطور که بیان کردیم، در لوازم خانگی بهار تنوع زیادی از محصولات وجود دارد. درون بهار محصولاتی مثل: یخچال اسنوا، یخچال دیپوینت، یخچال کلور، یخچال دوو، یخچال پارس، یخچال هیمالیا، یخچال امرسان و غیره به فروش رسیده و در بخش لباسشویی برندهای همچون آبسال، هیمالیا، پاکشوما، امرسان، بست، اسنوا و غیره به فروش می‌رسد.

علاوه بر آن‌، فروشگاه بهار محصولاتی همچون اسپیکر جی بی ال، اسپیکر مکسیدر و اسپیکر میکرولب را جهت فروش به مشتریان گرامی عرضه خواهد کرد. اقلام دیگری مثل هود، اجاق گاز، ظرفشویی، تلویزیون و غیره نیز درون فروشگاه بهار نیز به فروش می‌رسد. فراموش نکنید که بهار قیمت لوازم خانگی را به صورت کاملا منصفانه در تهران و کرج ارائه خواهد می‌دهد.

سخن آخر

همانطور که مطالعه کردید فروشگاه حضوری لوازم خانگی بهار در کرج افتتاح شد. این فروشگاه نمایندگی فروش یخچال الکترواستیل بوده و تمامی محصولات این برند را با قیمت نمایندگی به فروش می‌رساند. فروشگاه بهار با 5 سال سابقه درخشان در حوزه لوازم خانگی توانسته پایین‌ترین قیمت را به مشتریان گرامی عرضه کند. همچنین فروشگاه بهار علاوه بر الکترواستیل محصولات دیگری نیز برای فروش دارد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی