بازدید 4637

سبک مثل کیک‌های هانیپرز

در این مطلب قصد داریم تا یکی از کیک‌های محبوب این روزها را معرفی کنیم.
کد خبر: ۱۱۶۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲ 20 February 2023

تصورِ عصرانه و میان‌وعده بدون کیک سخت است. این خوراکی‌ها شیرینیِ تمام لحظات ما هستند و علاوه بر مزه‌ی عالی، باعث شادی و نشاط نیز می‌شوند. اما بافت سنگین برخی از کیک ها رغبت به مصرف آنها را از بین میبرند در این مطلب قصد داریم تا یکی از کیک‌های محبوب این روزها را معرفی کنیم. این کیک با بافت اسفنجی و سبک، می‌تواند برای عصرانه، میان‌وعده و حتی در مهمانی‌ها استفاده شود.

سبک مثل کیک‌های هانیپرز

هانیپرز: لایت کیک خوشمزه

وقتی صحبت از کیک‌های سبک یا همان لایت کیک‌ها می‌شود، اولین نامی که به ذهن خطور می‌کند، هانیپرز است.

هانیپرز یکی از محصولات شرکت زرکام است که کیفیت بالایی دارد و توانسته در میان علاقه‌مندان کیک‌های عصرانه، جایگاه خود را به‌دست آورد.

هانیپرز یک کیک اسفنجی سبک است که مقدار مناسبی از کرم به صورت سرتاسری داخل آن را پر کرده است. این ویژگی باعث شده که مزه‌ی مغزیِ داخل کیک، در در هر گاز، خوشمزگی این کیک‌ها را دو چندان کند.

لایت کیک هانیپرز چند ویژگی دارد:

  • عدم استفاده از رنگ مصنوعی
  • وجود حجم بالای مغزی در کیک
  • بافت خامه‌ای و سبک کرم
  • توزیع مناسب و یکسان کرم در کیک
  • بافت نرم و سبک کیک

سبک مثل کیک‌های هانیپرز

انواع طعم‌های هانیپرز

در حال حاضر، هانیپرز در دو طعم متفاوت تولید شده است. پایه هر دو طعم، کیک اسفنجی وانیلی است و تفاوت آنها وجود مغزی‌های‌ مختلف کرم شکلات و کرم وانیل است.

از مهم‌ترین دلایل سبکی این کیک، وجود کیک اسفنجی و همچنین کرمِ سبک و هوادهی شده‌ی داخل این کیک‌ها است. این دو ویژگی، کیک‌های هانیپرز را بسیار سبک کرده‌اند، به طوری که می‌توانیم بگوییم یک کیلوگرم هانیپرز از یک کیلوگرم پنبه هم سبک‌تر است.

از کرم سبک کیک‌های هانیپرز چه می‌دانیم؟

بهترین و به‌روزترین تجهیزات برای تولید کیک‌های هانیپرز به کار گرفته شده‌اند. این دستگاه‌ها به صورت سرتاسری کیک‌ها را از کرم پر می‌کنند. به این معنا که کرم از سه نقطه متفاوت به کیک تزریق می‌شود و همین موضوع باعث شده که مزه‌ی کرم وانیل و کرم شکلات، در تمام نقاط کیک حس شود.

با ما به دنیای هانیپرز سفر کنید

طعم‌های مختلف هانیپرز با کیفیت بالا و منحصربه‌فرد هم برای عشاق شکلات و هم برای افرادی که به طعم وانیل علاقه دارند، مناسب هستند. ترکیب کیک اسفنجی و این دو نوع کرم‌، یکی از خوشمزه‌ترین میان‌وعده‌ها را به وجود آورده است. با داشتن هانیپرز می‌توانید یکی از سبک‌ترین، لذیذترین و البته باکیفیت‌ترین کیک‌ها را تجربه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج
وب گردی