بازدید 3101
۲

شکسته شدن رکورد مصرف گاز خانگی

در شبانه روز گذشته نزدیک به ۸۴۸ میلیون مترمکعب گاز وارد شبکه گازرسانی کشور شده است و از این میزان بیش از ۸۰ درصد در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده مصرف و رکورد مصرف گاز در بخش خانگی شکسته شد.
کد خبر: ۱۱۵۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵ 14 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، ییلاقی در ارتباط با رسانه ملی گفت: با توجه به اینکه سرمای گسترده و کم سابقه‌ای که بیش از ۲۵ استان کشور را درگیر کرده است، تا به این لحظه شاهد پایداری شبکه گاز کشور هستیم و قطعی گاز در بخش خانگی نداشتیم و سوخت نیروگاه‌ها نیز تأمین شده است و نیروگاه‌ها برای تولید برق مشکلی نخواهند داشت.
 
وی افزود: در شبانه روز گذشته استان تهران با ۱۲۵ میلیون مترمکعب بیشترین مصرف گاز را داشت و بعد از آن استان خراسان رضوی با ۶۳ میلیون، استان اصفهان با ۴۵، استان آذربایجان شرقی با ۴۳ و استان مازندران با ۳۹ میلیون مترمکعب در رتبه‌های بعدی مصرف گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده قرار داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
فقط کارکرد بخاری های ژاپنی با بخاری های داخلی را مقایسه کنید
با یک تعویض این بخاری ها و یا در اختیار گرفتن دانش فنی ساخت بخاری ژاپنی چقدر صرفه جویی برای کشور بدست می آید ؟؟؟
وقتی برای تبلیغات و شواف به دورافتاده ترین روستا هم لوله گاز میکشین نتیجش همین میشه. اگه به جای اون کار میومدین چنتا نیروگاه میساختین و گاز رو به نیروگاه میدادین و به مردم برق ثابت و پایدار میرسوندین هم خطر جانیش کمتر بود هم امروز به این التماس نمیفتادین.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی