بازدید 4368
۱

جریمه سنگین پارک‌کردن در ایستگاه‌های ویژه معلولان

پلیس راهور برای پارک‌کردن خودروها در ایستگاه‌های ویژه معلولان جریمه سنگینی در نظر کرفته است.
کد خبر: ۱۱۵۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸ 08 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره آموزش و ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی با اشاره به جریمه متخلفانی که در محل ویژه معلولان پارک می‌کنند گفت:جریمه سنگین پلیس راهور برای پارک‌کردن در ایستگاه‌های ویژه معلولان پلیس در هر نقطه‌ای که تشخیص داده تراکم یا تردد معلولان زیاد است، با همکاری شهرداری اقدام به نصب تابلو و تعریف جای پارک ویژه کرده است.

سرهنگ رحیمی افزود: جریمه توقف در محل ویژه پارک خودرو‌های جانبازان و معلولان برای خودرو‌های غیرمجاز ۱۰۵ هزار تومان تعیین شده است که تا پایان آبان ماه سال جاری در مشهد ۵۵۸ مورد جریمه از سوی پلیس راهور اعمال شده است.

وی اشاره به پدیده پارک خودرو جلو رمپ‌ها یا در پیاده‌رو‌ها گفت: براساس آیین‌نامه، رمپ‌ها بیشتر در فضای تقاطع‌ها هستند و پارک‌کردن مقابل آن‌ها ممنوع است و براساس قانون، می‌توانیم راننده و ماشین متخلف را اعمال قانون کنیم.

رئیس اداره آموزش و ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی افزود: اکنون مبلغ جریمه پارک خودرو در پیاده‌روها ۴۲ هزار تومان تعیین شده است و امسال تاکنون ۳۳ هزار و ۳۸۰ خودرو از سوی پلیس راهور جریمه شده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
با برخی کسانی که پلاک معلولین را خریداری و سوء استفاده می کنند هم برخورد شدید شود لطفا
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی