بازدید 6137

جبلی: صداوسیما درباره سریال‌ها تصمیم می‌گیرد

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به مالکیت این رسانه بر آثار تولیدی خود گفت: در ارتباط با برنامه‌هایی که از قبل تهیه شده‌اند و هزینه‌هایی برای آنها صرف شده، مالکیت اثر در اختیار سازمان صدا و سیما است.
کد خبر: ۱۱۵۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ 06 January 2023

به گزارش «تابناک»، پیمان جبلی روز جمعه در گفت و گویی در مورد سرنوشت سریال‌هایی که بازیگران آن با اغتشاشات اخیر همراهی کردند، اظهار داشت: متناسب با نوع شخصیت، موضع‌گیری‌های آنها و همچنین نقش و تاثیری که داشتند در راستای کار تولیدی تصمیم گرفته می‌شود.

رئیس سازمان صدا و سیما افزود: هدف ما بر این است که از کارهای تولید شده حداکثر استفاده را داشته باشیم، البته در ادامه مسیر و تداوم فعالیت چهره‌های تلویزیونی و سایر عوامل حتما این ملاک و معیارها را در نظر خواهیم گرفت.

جبلی تاکید کرد: در مورد برنامه‌هایی که از قبل ساخت شده‌ و صدا و سیما هزینه ساخت آن را پرداخت است، باید گفت مالکیت آن در اختیار این سازمان قرار دارد و نه افرادی که در این برنامه‌ها در قالب‌های مختلف ایفای نقش کرده‌اند.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است که کمیت و کیفیت تولیدات رسانه ملی متناسب با اقتضائات فرهنگی جامعه باشد و امیدواریم بتوانیم در رقابت نابرابر با سایر رسانه‌ها که فرهنگ ما را هدف قرار داده‌اند موفق باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی