بازدید 4411
۱

شهرهای کوچک هم به ترافیک دچار شدند

شهردار تربت حیدریه با بیان اینکه هم‌اکنون شمار خودروهای پلاک تربت‌حیدریه با استناد آمار پلیس راهور نزدیک به ۵۰ هزار دستگاه است، گفت: به همین دلیل شاهد تردد بالای خودروهای شخصی و ترافیک سنگین در این منطقه بیشتر از سایر شهرستانهای دیگر خراسان رضوی هستیم.
کد خبر: ۱۱۵۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶ 10 December 2022

 


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، وحید فرخ‌تبار در این باره افزود: با توجه به اینکه از تعداد خوروهای غیر پلاک تربت‌حیدریه بی‌اطلاع هستیم اما در خوشبینانه‌ترین حالت برخی خانوارها دارای ۲ دستگاه خودرو و مشکل تردد و راه‌بندان را در شهرستان تربت حیدریه ایجاد کرده است.

او از ترددهای درون شهری با خودروهای شخصی به عنوان معضل بزرگ این خطه یاد کرد و گفت: برنامه ما برای رفع آن توسعه مسیرهای دوچرخه‌رو و تشویق شهروندان به دوچرخه‌سواری و همچنین استفاده از وسایل نقلیه عمومی است.

شهردار تربت‌حیدریه افزود: با صرف ۶ میلیارد ریال اعتبار یک مسیر دوچرخه‌رو به طول هزار متر در بلوار جدید ولیعصر(عج) تربت حیدریه اجرا شده است و گسترش فضاهای دوچرخه رو از برنامه های در حال اجراست.

فرخ تبار گفت: طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ اگر حتی جمعیت ۲۲۵ هزار نفری شهرستان را ندیده بگیریم و تنها به جمعیت ۱۳۰هزار نفری شهر تربت‌حیدریه اکتفا کنیم، باید در نظر داشت به دلیل اقتصاد وابسته به کشاورزی و البته بسیار فعال این خطه، جمعیت صبح با جمعیت شب آن تقریبا نزدیک ۲ برابر متغیر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
برای اینکه هیچ فکری برای رشد حمل و نقل عمومی نکردید مترو و قطار برقی میخواد سرمایه گذاری نکردید
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج