بازدید 14720
سوژه

جای خالی معنادار کی‌روش: نفر ۲۶ تیم ملی کی بود؟

او می توانست یکی از جوان های با استعداد تیم ملی را حتی بدون شانس بازی در جام جهانی به قطر ببرد اما چنین نکرد تا نشان دهد آن یک جای خالی معنادار است و به منظور خاصی استفاده نشده است.
کد خبر: ۱۱۵۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳ 14 November 2022

کارلوس کی روش برای بازی های جام جهانی نه گزینه خودش را به قطر برد و نه گزینه ای که برخی اطرافیان تیم ملی توصیه کرده بودند.

به گزارش تابناک ورزشی، کارلوس کی روش شب گذشته لیست نهایی تیم ملی را برای بازی های جام جهانی اعلام کرد و در اتفاقی عجیب کی روش پرونده لیست خود را با یک بازیکن کمتر و با حضور 4 دروازه بان بست.

جای خالی معنادار کی‌روش: نفر ۲۶ تیم ملی کی بود؟

جالب است بدانید قبل از اعلام لیست تعدادی از اطرفیان تیم ملی به کی روش توصیه کردند امید نورافکن را به عنوان نفر بیست و ششم لیست انتخاب کند اما سرمربی تیم ملی با توجه به حضور 3 دفاع چپ (احسان حاج صفی، میلاد محمدی و ابوالفضل جلالی)، این توصیه را قبول نکرد.

از طرفی گفته می شود کی روش یک گزینه در ذهنش بود که در نهایت او را هم دعوت نکرد تا تیم ملی با 4 دروازه بان و 25 بازیکن راهی قطر شود.

اللهیار صیادمنش در باشگاه هال سیتی هم هنوز به طور کامل بهبود پیدا نکرده و بنابراین کی‌روش در ساعات پایانی مهلت ارسال لیست، کسی را به اردو در هتل الریان قطر فرل نخوانده است!

گفتنی است هر بازیکن تیم ملی در ایام جام جهانی قطر، فقط در دور مقدماتی بیش از ۱۵۰هزاردلار برای باشگاهش درآمدزایی دارد و این حرکت مرد پرتغالی یکی از تیم‌های داخلی را از این درآمد قطعی محروم می‌کند.

او می توانست یکی از جوان های با استعداد تیم ملی را حتی بدون شانس بازی در جام جهانی به قطر ببرد اما چنین نکرد تا نشان دهد آن یک جای خالی معنادار است و به منظور خاصی استفاده نشده است. کی‌روش کسی نیست که از فرصت قرار دادن یک بازیکن مستعد رده امید یا حتی جوانان در فهرست نهایی انصراف دهد.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج