بازدید 6371

۴دلیل نکونام برای رد پیشنهاد دستیاری کی‌روش

کد خبر: ۱۱۴۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰ 13 September 2022

دلایلی وجود دارد که باعث شده جواد نکونام دستیار کی‌روش نشود.

درحالی که فدراسیون فوتبال در نظر گرفته بود جواد نکونام به عنوان دستیار ایرانی کی روش در تیم ملی مشغول به کار شود اما سرمربی فولاد خوزستان تا این لحظه به پاسخ فدراسیون پاسخ منفی داده است.

سرمربی تیم اهوازی با عنایت به قرارداد خوبی که با این باشگاه دارد ترجیح می دهد به کارش در همین باشگاه ادامه دهد و شرایط مالی اش را از دست ندهد.
نکته دیگر به شرایط فعلی فدراسیون و تیم ملی باز می گردد. از سویی حضور کارلوس کی روش به عنوان سرمربی به جای اسکوچیچ و نحوه برخوردی که فدراسیون با سرمربی کروات انجام داده و باعث انتقادهای زیادی شده، همگی باعث شده تا نکونام را برای قبول پیشنهاد مربیگری در تیم ملی مردد کند.
مورد سومی که سرمربی فولاد را مجاب می کند تا فعلا به تیم ملی نرود مدت زمان کوتاه جام جهانی است. بعد از مسابقات تیم ملی تا شروع برنامه های مقدماتی جام ملت های آسیا برنامه ای ندارد و نکونام عملا کاری برای انجام دادن ندارد.
نکته چهارمی که نکونام را در اهواز پایبند کرده شرایط فولاد در لیگ قهرمانان آسیا است. این تیم شانس صعود به مرحله بعد را دارد و از سویی او امسال تیم را با سلیقه خودش بسته و ترجیح می دهد که همین تیم را با هدایت خودش جلو ببرد.
باید دید فدراسیون فوتبال که مصر است هر طور شده نکونام را مجاب کند تا در کنار کی روش کار کند موفق می شود سرمربی فولاد را راضی کنند یا نکونام روی اصول خودش می ماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج