بازدید 5623

تبریک خانه سینما و کانون کارگردان برای موفقیت فیلمسازان ایرانی در جشنواره ونیز

درخشش سینماگران ایرانی در هفتاد و نهمین دوره ی جشنواره فیلم ونیز و همزمانی آن با روز ملی سینمای ایران مبارک باد. سینما همچنان می تواند شادمانی مردم را دوچندان کرده و یادآوری کند: مهمترین سفیر فرهنگی ایران است. همچنانکه پیشتر موفقیت سینمای ایران در جشنواره فیلم مسکو و دیگر جشنواره های معتبر بیانگر همین دیدگاه بوده است.
کد خبر: ۱۱۴۰۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲ 11 September 2022

هیات مدیره خانه سینما و کانون کارگردانان سینمایی در پیام‌هایی موفقیت فیلمسازان ایرانی را در جشنواره ونیز تبریک گفتند.

به گزارش «تابناک»؛ هیات مدیره خانه سینما طی متنی روز ملی سینما و موفقیت های سینما گران را تبریک گفت متن به شرح زیر است:

«درخشش سینماگران ایرانی در هفتاد و نهمین دوره ی جشنواره فیلم ونیز و همزمانی آن با روز ملی سینمای ایران مبارک باد. سینما همچنان می تواند شادمانی مردم را دوچندان کرده و یادآوری کند: مهمترین سفیر فرهنگی ایران است. همچنانکه پیشتر موفقیت سینمای ایران در جشنواره فیلم مسکو و دیگر جشنواره های معتبر بیانگر همین دیدگاه بوده است.

خانه‌ی سینمای ایران این موفقیت بزرگ را به جعفر پناهی، هومن سیدی و محسن تنابنده و همه‌ی سینماگران ایرانی تبریک می گوید. در روز ملی سینما، با مرور تمام لحظه های زیبایی که سینمای ایران در خاطره ی مردم به یادگار گذاشته، وباوجود ناملایمات و سوءتفاهم هاى موجودامیدواریم با همکاری تمام دست اندرکاران و مدیران شرایط بهتری برای کار و فعالیت سینمایی، رشد و ارتقا صنعت سینما، تامین معیشت، دست یابی به حقوق اولیه و ضروری رفاهی و حفظ حرمت و شان تمام دست اندرکاران سینما فراهم شود.

هیات مدیره خانه سینما»

 

کانون کارگردانان نیز در پیامی موفقیت کارگردانان ایرانی را در جشنواره ونیز تبریک گفت. در بخشی از پیام کانون آمده است: «اهداء جایزه ویژه هیات داوران جشنواره ونیز به جعفر پناهی برای فیلم "خرس نیست" و جایزه بهترین فیلم بخش افق ها به هومن سیدی برای فیلم "جنگ جهانی سوم" باعث شادی و افتخار سینمای ایران است.

کانون کارگردانان سینمای ایران دریافت این جوایز ارزشمند را به دو کارگردان سینمای ایران، جعفر پناهی و هومن سیدی تبریک می گوید.

شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی