بازدید 4517

ترافیک سنگین خودروها در محور ایلام - مهران

مراجعه تعداد زیادی از زائران اربعین حسینی به مرز مهران آنهم پیش از موعد علاوه بر ازدحام در پایانه مرزی، باعث ترافیک شدید و کندی حرکت در جاده‌ ایلام - مهران شده است.
کد خبر: ۱۱۳۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 08 September 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، در فاصله ۱۰ روز مانده به اربعین حسینی(ع) و با توجه به گرمای هوا در شهر مهران بیشتر زائران تردد در شب را برای رفتن به مرز مهران انتخاب کرده اند.

بر اساس مشاهدات خبرنگار ایرنا، هم اکنون ترافیک در جاده‌ ایلام- مهران به حدی سنگین و طولانی است که مدت زمان پیمودن مسیر برای رسیدن به پایانه مرزی به چند برابر روزهای عادی افزایش یافته است.

این در حالی است که با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و عزیمت شمار بیشتری از مشتاقان آقااباعبدالله(ع) به ایلام و سپس مهران برای شرکت در پیاده‌روی اربعین، ترافیک جاده‌ها و مسیرهای ارتباطی این استان نیز بیشتر شده است.

از اوخر وقت امروز شاهد افزایش حجم خروجی زائران اربعین و وضعیت ترافیکی پرحجمی در مسیر ایلام- مهران هستیم به گونه‌ای که در محور مهدی آباد، تونل راه کربلا، کنجانچم و کمربندی مهران ترافیک سنگینی را شاهد هستیم و البته تردد با سرعت کمی در حال انجام است.

هم اکنون حجم زیاد خودروهای زائران در مسیر ایلام به مهران موجب ترافیک بسیار سنگین در این مسیر شده است.

حجم ترافیک از مسیر ایلام به مهران نیز لحظه به لحظه بیشتر می‌شود و زائران از شهرهای مختلف کشور پس از ورود به ایلام راهی مهران می‌شوند و این مسیر نیز زیر بار ترافیکی شمار زیادی از خودروها می‌رود.

اگرچه پلیس راه نیز در این زمینه تمهیداتی اندیشیده ولی حجم بالای خودروهای زائران مانع باز شدن گره ترافیکی در این محورها شده است.

در این زمینه لازم است زائران قبل از عزیمت به ایلام و مهران از وضعیت ترافیکی جاده‌ها اطلاع لازم را کسب کنند تا با تردد در زمان‌های مناسب بدون معطل شدن خود را به مهران برسانند.

مشاهدات خبرنگار ایرنا نشان‌ می دهد که شمار زائران برای شرکت در مراسم اربعین امسال از مرز رسمی مهران هر لحظه در حال افزایش است.

برپایه اعلام مسئولان استانی، تردد زائران در این مرز به بیش نزدیک ۱۵۰ هزار زائر در شبانه روز رسیده است.

هم‌اکنون نشست ستاد اربعین در پایانه مرزی مهران با حضور استاندار ایلام و مسوولان استانی در حال برگزاری است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی