بازدید 3348

تأمین ناوگان موردنیاز زائران اربعین

مشاور وزیر راه و شهرسازی، بر دقت و توجه مضاعف به مدیریت سفر و تأمین ناوگان موردنیاز زائران اربعین از سوی بخش حمل‌ونقل جاده‌ای تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۳۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷ 04 September 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی جعفری گفت: براساس بازدید‌های به عمل آمده از سوی معاون اول رئیس جمهور از پایانه‌های مرزی، سطح خدمات قابل قبولی در حوزه زیرساخت‌ها و امکانات خدماتی و رفاهی برای حضور و تردد زائران در پایانه‌ها ایجاد شده است و از این پس، دقت و توجه مضاعف به مدیریت سفر و تأمین ناوگان موردنیاز از سوی بخش حمل‌ونقل جاده‌ای مورد انتظار است.

مشاور وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: در دولت جدید و از سوی رییس محترم جمهور توجه و تأکید ویژه‌ای نسبت به جابه‌جایی مطلوب زائران اربعین حسینی وجود دارد وسطح انتظار از سازمان‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط بسیار بالا است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در زمینه زیرساخت‌ها و پایانه‌های مرزی از سال گذشته تا کنون انجام شده، گفت: در حال حاضر با افزایش سفر‌های زائران اربعین حسینی، موضوع حمل‌ونقل مطلوب و مناسب زائران از اهمیت خاصی برخوردار است.

داریوش اماني افزود: مدیران ادارات استانی می‌بایست شخصا در پایانه‌های استان حضور داشته و با هماهنگی تشکل‌های صنفی مسافربری، حداکثر ظرفیت ناوگان عمومی مسافربری در اعزام به مرز‌های غربی کشور به کارگرفته شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی از آماده‌سازی راهدارخانه‌های مستقر در مسیر‌های تردد زائران خبر داد و افزود: گشت‌های راهداری در جاده‌ها حضور دارند و آماده خدمت‌رسانی به زائران هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی