بازدید 9327
۶

كليپ سامي يوسف براي ماه رمضان/وبلاگ سامي

کد خبر: ۱۱۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۷ 13 August 2010
وبلاگ فارسي سامي يوسف خواننده مطرح جهان اسلام در تازه ترين مطلب خود كليپ ويژه ماه رمضان اين خواننده را براي دانلود در اختيار مخاطبان قرار داده است.

درود و برکت خداوند بر یکایک شما

در ابتدا رمضانی شاد و پر برکت را برای همه شما آرزو می کنم. سپس می خواهم از این فرصت استفاده کنم تا صحبتی کوتاه در مورد آخرین موزیک ویدئو و آلبوم جدیدمان “هرجا که هستی”، داشته باشم.

در سال ۲۰۰۶، وقتی که برای یک کنسرت در جده (عربستان سعودی) بودم، افتخار دیداری را با دکتر ولید فتیح، مدیر عامل IMC (مرکز پزشکی بین المللی) داشتم.

جلسه خوبی بود. اما نه به اندازه زمانی که ما مجدداً امسال دیداری را ازIMC  داشتیم، که زیبایی واقعی و اهمیت چیزی را که می خواستیم آغاز کنیم، فهمیدم. دکتر ولید یکی دیگر از سخنرانی های قوی اش را ارائه داد، اما این بار با نگاهی که مرا به سختی متوقف کرد که تقریبا خارج شدن از آن غیر ممکن بود. او درباره برنامه مسئولیت اجتماعی شرکت های IMC سخن گفت و اینکه چطور می خواهد “بازخوردش را در جامعه ببیند” و درنهایت ایده ساختن یک موزیک ویدئوی جدید تجاری و آهنگی که آن را انعکاس دهد. پرو‍‍‍‍ژه بسیار پسندیده ای بود، که تصمیم به ساختن آن بصورت دسترسی با دانلود رایگان گرفتیم☺. از این که نقشی در این پروژه داشتم بسیار خوشحالم و زمانی که این موزیک ویدئو را دیدید یا شنیدید دلیلش را خواهید فهمید. مفهوم ” شفا دهید تا شفا یابید” نه تنها مرا به سمت این پروژه کشاند، بلکه مرا کاملا مجذوب کرد. این ایده که شفا لزوما در بیمارستان و به واسطه روش های سنتی یا قواعد مرسوم انجام نمی گیرد، بلکه “یک خنده می تواند زندگی ای را تغییر دهد”. “شفا” می تواند کوچکترین کار مهربانی باشد. این یک ابتکار بزرگ است و من مفتخرم که بخشی از آن باشم… من آهنگ و شعر را در روزهایی که به خانه برگشتم سرودم، و ویدئو کاری است از آقای جاکوب کاسک و تیم بزرگش.

امیدوارم که این هدیه را قبول کنید و امیدوارم اگر چه در مسائلی کوچک، در نشان دادن اینکه هر کدام از ما می توانیم یک شفا دهنده باشیم، کمک کند.

“هر جا که هستی” بزودی منتشر خواهد شد! ما در حال کار کردن روی آن هستیم تا آن را خیلی مخصوص برای همه شما آماده سازیم، بنابراین خالصانه از همه شما تقاضا می کنم، صبورانه با ما همان طور که در تمام این سالها ادامه دادید، کمی دیگر تحمل کنید. سورپرایز های دیگری در راه است ؛)

خداوند به همه شما خیر دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
اول اینکه تمام وبلاگ سامی یوسف انگلیسی است و همه با زبان انگلیسی آشنا نیستند و دوم اینکه حقیر هر طوری که وارد شدم اصلا به صفحه دانلود و اجرای برنامه های ایشان بر نخوردم و کلا " خیلی در هم و برهم است و نکته آخر خواهش میکنم خبر را از خروجی خود حذف کنید چون بدرد خیلی ها با این وضعیت نمی خورد و کلافگی و عصبانیت به همراه دارد .
چرا از خوانندگان ارزشی خارجی خبر میدهی ولی حتی یکبار هم نشد که از خوانندگان زیر زمینی که کارهای ارزشی دادند آنهم نه برای تجارت!!! بلکه برای دل خود خبری نمیدهید؟؟؟؟
بابا خیلی سایتت باکلاسه ها
با سلام

پهنای باند شیراز و جنوب کشور این هفته خیلی افت کرده بود. مخابرات می گفت خطوط مشکل دارند، ولی این خطوط مشکل دار قطع نبودند و دقیقآ کسری از پهنای باند ما رو تحویل می دادن.
بد نبود
[جالب بود ممنون
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی