بازدید 4335

مراقبت از کودک با ردیاب

قبل از معرفی انواع ردیاب برای نگهداری از کودک در منزل، دلیل اهمیت آن و نحوه کارایی جی پی اس کودک را بیان می‌کنیم. اگر قصد دارید تا با خیالی آسوده کودک خود را در خانه یا در کنار پرستار تنها بگذارید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.
کد خبر: ۱۱۱۸۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ 11 May 2022

مراقبت از کودک با ردیاب

با افزایش آمار مادران و پدران شاغل، اکثر کودکان در خانه تنها می‌مانند یا به شخصی دیگر سپرده می‌شوند. راه‌حل دیگر، مهد‌کودک‌ها هستند. در هر حالت، از نگرانی مادر یا پدر شاغل کم نخواهد شد و در‌طول روز مدام نگران امنیت و سلامت کودک خود هستند. اما راه‌حلی برای از‌ بین‌بردن نگرانی والدین وجود دارد و آن هم استفاده از ردیاب برای مراقبت از کودک در منزل است.

چرا باید از ردیاب برای مراقبت از کودک در منزل استفاده کرد؟

زمان‌های بسیاری وجود دارد که والدین شاغل در خانه نیستند یا مدت زمان کوتاهی بیرون از خانه به‌سر می‌برند اما نمی‌توانند کودک را با خود همراه کنند. با افزایش آمار دزدی از منازل، تنها گذاشتن کودک کار پر‌خطری محسوب می‌شود. همچنین، سپردن کودک به افرادی که به‌طور کامل به آن‌ها اعتماد ندارید، بیشتر از هر چیزی خطرناک است. ردیاب شخصی مانند همراهی مطمئن در کنار فرزندتان قرار می‌گیرد تا شما را هر لحظه از حال او با‌خبر سازد. 

زیر‌نظر‌ داشتن کودکان بیمار از راه دور

گاهی اوقات کودک دچار بیماری‌های خاص مانند آسم است یا به‌دلیل بیماری‌هایی مثل اوتیسم یا مشکل سندروم داون، زمان زیادی را در خانه سپری می‌کند. پیدا‌کردن پرستار یا شخصی که به او اعتماد داشته باشید و از کودک شما به‌خوبی نگهداری کند، کار بسیار دشواری است. مخصوصاً هنگامی که بیشتر طول روز را خانه نباشید. در این موارد، استفاده از ردیاب کودک این امکان را برای شما به‌وجود می‌آورد تا هر‌لحظه از موقعیت کودک خود خبردار شوید و صدای او را بشنوید تا اگر اتفاقی نا‌خوشایند افتاد، سریعاً اقدامی برای رفع مشکل انجام دهید. 

کنترل رفت‌وآمد به منزل و امنیت کودک

حتی اگر فرزند شما در محدوده سنی باشد که بتواند ساعاتی در طول روز را تنها بماند، باز هم امنیت او تضمین نشده است. دزدی، رفت‌و‌آمد‌های مشکوک و خروج کودک از خانه اتفاقاتی است که در زمان غیبت پدر و مادر ممکن است رخ دهد. همان‌طور که برای حفظ امنیت خودرو از بهترین دزدگیر ماشین استفاده می‌کنید برای حفظ فرزندتان نیز باید بهترین روش را انتخاب کنید.

با کمک ردیاب‌های بسیار سبک  و کوچک مخصوص، کودک امکان ارسال پیام SOS در موقعیت‌های خطرناک را خواهد داشت. با ارسال این پیام شما به‌سرعت از وضعیت فرزندتان مطلع می‌شوید و در‌صورت نیاز با پلیس تماس می‌گیرید یا نزدیک‌ترین فرد به موقعیت فرزندتان را پیدا می‌کنید تا هر‌چه سریع‌تر جلوی اتفاقات ناگوار مانند آتش‌سوزی، ورود غیر‌مجاز به منزل گرفته شود. 

مراقبت از کودک با ردیاب

نحوه عملکرد جی پی اس؛ برقراری امنیت با بهترین ردیاب کودک

دستگاه جی پی اس باعث آسودگی خیال والدین می‌شود و در موقعیت‌های خطرناک جان افراد بیمار یا کودکان را نجات می‌دهد. از آن جایی که وزن این جی پی اس بسیار کم است،  هر فردی می‌تواند به‌راحتی آن را حمل کند. میکروفون قوی ردیاب کودک، صدای محیط اطراف را با وضوح و کیفیت بالا ضبط کرده و به گیرنده ارسال می‌کند.  برای فعال‌کردن جی پی اس فقط کافی است سیم‌کارت فعالی را داخل آن قرار دهید. ردیاب شخصی یا جی پی اس کودک از همه اپراتور‌های کشور پشتیبانی می‌کند.

این جی پی اس با کمک امواج ماهواره و اینترنت، اطلاعات موقعیت جغرافیایی کودک را به گیرنده ارسال می‌کند و کودک امکان ارسال پیام خطر را دارد تا اگر در موقعیت خطرناکی قرار داشت، به‌سرعت در‌خواست کمک کند. ردیاب شخصی تا ۷ روز شارژ را نگه می‌دارد و بعد از آن نیاز است تا دستگاه دوباره شارژ شود. از سایر ویژگی‌های ردیاب شخصی می‌توان به امکان تعیین محدوده مجاز حرکتی، امکان ضبط اطلاعات به مدت ۳ سال و ضد‌آب، ضد‌ضربه بودن آن اشاره کرد.

انواع جی پی اس کودک؛ از ردیاب ساعتی تا ردیاب گردنبندی

جی پی اس کودک انواع مختلفی دارد که هدف همه آن‌ها یکسان است. ردیاب ساعتی، ردیاب کفش و ردیاب گردنبندی با هدف اعلام موقعیت دقیق کودک و ارسال پیام SOS ساخته می‌شوند. انتخاب آن، بستگی به راحتی کودک شما دارد. البته یکی از مزایای جی پی اس شخصی، کوچک بود آن است. به‌همین دلیل شما می‌توانید آن را درون هر فضایی قرار دهید تا کودکتان، ردیاب را همیشه همراه خود داشته باشد.

مراقبت از کودک با ردیاب

خرید ردیاب کودک با حساسیت بالا و عملکرد فوق‌العاده از ایمن ردیاب

در این مقاله به بررسی اهمیت مراقبت از کودک در خانه و بهترین روش آن، یعنی استفاده از ردیاب پرداختیم. با استفاده از ردیاب فاصله‌ها را کم می‌کنید و لحظه به لحظه از کودک خود مراقبت خواهید کرد. اگر قصد خرید ردیاب کودک را دارید، از گارانتی و خدمات پس از فروش ردیاب مطمئن شوید زیرا نشان‌دهنده کیفیت کالا و اصالت محصول است.

شرکت ایمن ردیاب بزرگ‌ترین تولید‌کننده و پخش‌کننده ردیاب در ایران است. ایمن ردیاب با حذف واسطه‌ها، امکان خرید مستقیم و با قیمت مناسب انواع ردیاب را در سایت imenradyab.com را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است. یکسال گارانتی طلایی تعویض ردیاب شخصی، بدون هیچ هزینه اضافی و خدمات پس از فروش نشان‌دهنده ضمانت کیفیت بالای محصولات این شرکت است. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره در‌مورد ردیاب مورد‌نظر خود با شماره ۰۲۱۴۴۴۲۰۰۰۱ تماس بگیرید تا کارشناسان ایمن ردیاب شما را برای خریدی مطمئن راهنمایی کنند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # مسعود پزشکیان # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # محمدباقر قالیباف # انتخابات ریاست جمهوری