بازدید 91862

پرویز پرستویی از تهران تا لس‌آنجلس فحش می‌خورد

برای پرستویی ظاهرا تهران و لس‌آنجلس فرقی ندارد، هر جا باشد برای فحش خوردن گزینه مناسب ترول‌های شبکه‌های اجتماعی‌ست، همین چند روز پیش بود که عده‌ای از کاربران شبکه‌های اجتماعی، فعالیت پرستویی در کمک به رضا رویگری را خودنمایی تفسیر کردند.
کد خبر: ۱۱۱۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸ 01 May 2022

به گزارش «تابناک»، ایمان عبدلی در برترین ها نوشت: یک سالن کوچک در لس‌آنجلس، پرستویی بالای سن، مقابل پرده نشسته است. انگار کمی مضطرب و معذب است، گاهی بیش از اندازه سرش را به نشانه تایید تکان می‌دهد. اتفاقات بیرون سالن یک هشدار بوده، احتمالا می‌داند اینجا چیزی شبیه دادگاه خواهد شد فرد میکروفن به دست از مادران آبان می‌گوید، پرستویی عملا و علنا نمی‌تواند جواب دلخواه بخشی از حضار را بدهد، آن‌ها برای فرد پرسش‌کننده دست می‌زنند و هورا می‌کشند، بد مخمصه‌ای‌ست!

برای پرستویی ظاهرا تهران و لس‌آنجلس فرقی ندارد، هر جا باشد برای فحش خوردن گزینه مناسب ترول‌های شبکه‌های اجتماعی‌ست، همین چند روز پیش بود که عده‌ای از کاربران شبکه‌های اجتماعی، فعالیت پرستویی در کمک به رضا رویگری را خودنمایی تفسیر کردند.

او تقریبا هر کاری که می‌کند مورد حمله قرار می‌گیرد، برخی عکس‌ها و برخی مواضع سال‌های دور و نزدیکش به هر مناسبت بازنشر می‌شود، اصلا گویا او در یک سیکل جهنمی گرفتار شده و خشم حمله‌کنندگان به او پایانی ندارد!

گر چه که در لس‌آنجلس تنها نبود و گوهر هم بود، حتی اسفندیار، اما باز هم او نقش اول است.

این‌بار البته ماجرا وجوه گوناگونی داشت، پای نایاک هم وسط است، یک فیلم از حبیب احمدزاده اکران شده، برخی اعتراض کرده‌اند که تماشای چنین فیلمی همراهی با عقاید تهیه‌کنندگان آن است. کار انقدر بالا گرفته که منفردزاده را روی آنتن ایران‌اینترنشنال آوردند. بازخواست که چرا و چگونه؟ البته به شاملو ارجاع که در پی جستن است و از مرگ نمی‌هراسد، گفت که موسیقی و سینما از هر جایی که باشد او مخاطبش خواهد بود.

اما خب منتقدان آرام نمی‌گیرند، آن‌ها گوهر خیراندیش را هم در دادگاه فرضی به سلابه کشاندند، خیراندیش تلاش کرد یک پاسخ عرفی بدهد، صحبت از احترام به عقاید کرد. همان یک جمله اما سوژه منتقدان و بعضا فحاش‌ها شده، می‌گویند خیراندیش از یک فعل سوررئال حرف زده! البته من اینجا همه چیز را کمی مبهم و سربسته می‌نویسم، آن چه که در صفحات اجتماعی و در کامنت‌ها می‌گذرد، خیلی رکیک است.

یک خشم آشکار، یک دوقطبی کاملا به زعم خودشان شفاف، یک طرف حق مطلق، یک طرف باطل صرف. پیش از این اصغر فرهادی هم در همین دوقطبی تا مرز نابودی رفت و حتی خبر عضویتش در هیات داوران کن هم لابه‌لای خشم حق علیه باطل به تاراج رفت.

کارگردان تمام این منازعات یک خشم غیرقابل کنترل است، مهرجویی، فرهادی، خیراندیش، اسفندیار منفردزاده و حتی شهبال شب‌پره یا اصلا رضا رویگری! فرقی ندارد. آن دسته خشمگین می‌گردد و نسبتی میان اسم‌ها و این شرایط ناگوار می‌سازد، سهم نام‌ها در ساخت امروز را پیدا می‌کند، او را مورد عتاب و تنفر قرار می‌دهد، راضی نمی‌شود و کار به فحش و آرزوی نابودی می‌رسد.

آن خشم هی سر می‌خورد و ایران شرحه شرحه می‌شود، یک بار به اسم پرستویی، یک بار به اسم اسفندیار و هر بار یک گام به عقب، شاید برنده آن است که کنج عافیت طلبیده و در سکوت است تا این غبار بخوابد و راه رستگاری هموار شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۶۰
انتشار یافته: ۱۴
شتر سواری.......
در همه جای دنیا اعضاء بعضی از مشاغل در لحظات سخت،دشوار و عذاب آور بداد مردم می رسند
و از حقوق افراد مظلوم جامعه حمایت می کنند .
اما در سر زمین؟
حرکت ها برای حفظ منافع شخصی
گرفتن امتیاز
معروف شدن
عزیزان بس است .وجدانا در جهت عامه مردم باشید.
نه صاحبان قدرت.
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
پرستویی که بازیگر هنرمند است . اگر همه شما علنا پدر رسانه به صورت شفاف موضع خود را اعلام می کنید ایشان هم مجبور به این کار است . چرا سیاست زدگی را در هر جایی وارد کنیم . ها
چون موضعش زا مشخص نمی کند و می خواهد بر موج هر دو طرف سوار شود و منفعت هر دو طرف را بخورد !!! به نظرم نمیشود . بر خی اوقات منفعت طلبی های اینچنینی کار دست ادم می دهد
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
شمایید که مردم رو دسته بندی میکنید، حاج پرویز با همه مردم هستش، اتفاقا بر خلاف تیتر همه دوستش دارن
حقشه، چطوری آقا رو به آمریکا راه دادند؟ مگه آمریکا دشمن نیست؟ رفته چکار کنه؟ کدوم طرفه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
پرویز پرستویی هیچوقت کشور خودش را نمی فروشد.دود از کنده اش بلند می شود. چنانچه اعتراضی هم دارد طبق استعداد و امکانات موجود کشورمان می باشد. نقد منصفانه حق هر ایرانی می باشد.
عاقبت خودنمایی.
ایشان بازیگر توانمند و بزرگی هستن و این حاشیه ها از ارزش ایشون کم نمیکنه
یه مشت بی فکر شدن سرباز بی جیره و مواجب و بازیچه دست رسانه های بیگانه و مدام به اینو اون بی احترامی میکنن. آقای پرستویی یه بازیگر خوب و درجه یک هست و یک انسان خوب و خیر... ممکنه عقاید سیاسی و گرایش خاصی داشته باشه که ما بپسندیم یا نپسندیم... مثل هر انسان دیگری... توهین تحت هر شرایطی محکومه... اگر مدرکی دارید که ایشون رفتار منافقانه داره مدارک رو رو کنید ... اینکه دیگه فحش دادن نداره.
جناب جوگیر نه شما حاج کاظمی و نه رویگری عباسه
آخرش نگفت ،چرا از مادران داغدار آبان حمایت نکرد ؟! یعنی اونا به اندازه یه رضا رویگری هم نبودن ؟؟!! گرچه اونها به حمایت‌های امثال پرستویی نیازی ندارن ،جای اونها تو دل ملت هست
سالم باشید که در دفاع از ایران گل کاشتید، درود بر آقای پرستویی عزیز و خانم خیراندیش
خداوند ایشان را نگهدارد
جناب پرویز پرستویی از هنرمندان خوب و محبوب کشور هستند و برای بسیاری از مردم ما محترم و عزیزند
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی