بازدید 5940

نوراللهی مهمان ثابت نیمکت شباب در آستانه جام جهانی

نوراللهی در دو بازی و فقط به مدت ۱۵۲ دقیقه برای الاهلی به میدان رفته است. بی تردید با ادامه این روند نوراللهی در خطر از دست دادن مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۱۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱ 24 April 2022

بازیکن ایرانی شباب الاهلی امارات شرایط عجیبی را در لیگ این کشور تجربه می‌کند. احمد نوراللهی ستاره سابق پرسپولیس با اتمام لیگ بیستم با شرایطی متفاوت به شباب الاهلی امارات پیوست.

او که قراردادش با پرسپولیس تمام شده بود، با قراردادی یک ساله راهی شباب الاهلی شد، اما فصل جاری به شکلی عجیب برای او پیش رفت. در حالی که نوراللهی بعد از سال‌ها منع حضور بازیکنان ایرانی در لیگ امارات راهی این کشور شد، عملکردی سینوسی داشت و ابتدا موفق نبود، بعد از آن چند هفته موفق نشان داد و درنهایت رفته رفته شرایط نامناسبی را تجربه کرد.

حالا کار به جایی رسیده که در هفته‌های اخیر نوراللهی نتوانسته نظر مساعد کادرفنی شباب الاهلی را جلب کند. به گونه‌ای که در ۵ هفته گذشته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲، نوراللهی در دو بازی و فقط به مدت ۱۵۲ دقیقه برای الاهلی به میدان رفته است. بی تردید با ادامه این روند نوراللهی در خطر از دست دادن مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود.

به هر روی آن چه قطعی به نظر می‌رسد این است که احمد نوراللهی چنانچه بخواهد همچون دیدار‌های مرحله مقدماتی جایگاه ثابتی در ترکیب ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ داشته باشد باید در اندیشه تصمیمی بهتر برای فصل آتی باشد. به ویژه این که قرارداد او با باشگاه اماراتی یک ساله است و اصلا باید دید در پایان فصل جاری باشگاه شباب الاهلی امارات با او تمدید قرارداد خواهد کرد یا نه.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی