بازدید 17357
۱
جولان با خودروی چندین میلیاردی و شاخ و شانه کشیدن برای مردم

درگیری عضو جنجالی هیات مدیره استقلال وسط خیابان!

هنوز بسیاری از رسانه‌ها منتظر انتشار فهرست کمک های مهدی عبدیان به استقلال هستند. مددی مدیرعامل وقت آبی‌ها افشاگری‌های جالبی در این باره دارد
کد خبر: ۱۱۱۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵ 16 April 2022

اگر روزگاری اخبار درگیری ستاره های فوتبال در خیابان را می خواندید، این روزها باید سراغ این رفتارها را از مدیرانی که به ورزش تحمیل شده‌اند، بگیرید.

به گزارش تابناک، چینش مدیران در هیات مدیره دو باشگاه دولتی استقلال و پرسپولیس طی سالیان گذشته به حدی دور از معیارهای لازم بوده است که این چهره های معروف شده با نام سرخابی‌ها ، در کوچه و خیابان فراتر از حقوق شهروندی خود با مردم برخورد می‌کنند و شان و نام باشگاه های بزرگ کشور را به بازی می‌گیرند.

مدیرانی که به بهانه کمک مالی به استقلال و پرسپولیس آمدند ولی با تصمیمات شان جز بدهی برای این دو تیم نداشتند و در حوزه فرهنگی و اخلاقی نیز به حاشیه ها و اختلافات دامن زدند. در این گیر و دار خودشان معروف شدند و به مراد خود رسیدند و در صفحات اجتماعی و کانال های هواداری جولان می‌دهند.

عضو سابق و جنجالی هیات مدیره باشگاه استقلال، امروز در یکی از خیابان های شلوغ تهران درگیر شد تا استانداردهای تازه‌ای از مدیران منصوب توسط مسعود سلطانی‌فر به نمایش در آید.

مهدی عبدیان که در دوره حضورش به عنوان عضو هیات مدیره استقلال حواشی زیادی رقم زده بود، و از تولیدی پلاستیک به تصمیم گیرندگان پرافتخارترین تیم فوتبال ایران در قاره آسیا پیوست، امروز در خیابان حافظ با خودروی فوق گرانقیمت اش وسط خیابان توقف کرد و با مردم عادی درگیر شد و الفاظی زننده به زبان راند.

درگیری عضو جنجالی هیات مدیره استقلال وسط خیابان!

وضعیت فرهنگی ورزش ایران به شدت نگران کننده شده است و کارشناسان این افول بارز را به خلق و خو و نحوه عملکرد مدیران مرتبط می‌دانند. سر دادن شعار و توهین در استادیوم های ورزشی ایران به شدت افزایش یافته و نگران کننده شده است و باید فکری اساسی در مورد نحوه گزینش مدیران این عرصه کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
منتظر ورود کمیته انطباطی و قوه قضاییه به این ماجرا هستیم
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج