بازدید 10472
۲

پرسپولیس و استقلال در سوپرلیگ مدرن آسیا

کد خبر: ۱۱۰۶۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷ 27 February 2022

بر اساس گزارش نشریه «الاتحاد» امارات؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در حال مطالعه پروژه‌های متعددی برای توسعه مسابقات خود در سطح باشگاهی با هدف ارائه چشم‌اندازی جامع است که ارزش این مسابقات را از نظر فنی، تجاری و بازاریابی افزایش دهد. انتظار می رود که سلمان بن ابراهیم آل‌خلیفه ​​رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، نامزدی خود را برای انتخابات بعدی ریاست AFC در اوایل سال 2023 اعلام کند، زیرا او از حمایت زیادی از سوی فدراسیون‌های عضو در این قاره برخوردار است تا ریاستش بر بالاترین نهاد فوتبالی آسیا را که شامل پروژه‌های توسعه متعددی بوده، تکمیل کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از تصمیم‌گیری برای افزایش تعداد تیم‌های شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا و رساندن آن به 40 تیم، امکان‌سنجی برای تداوم برگزاری این رقابت‌ها به این شکل را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و ممکن است در دوره آتی طرحی جایگزین با هدف توسعه این مسابقات ارائه کند که آن را تبدیل به قوی‌ترین تورنمنت باشگاهی در تاریخ رقابت‌های باشگاهی AFC می‌کند.

بر اساس این گزارش؛ افزایش تعداد بازیکنان خارجی هر تیم به 6 بازیکن (5 بازیکن غیرآسیایی و یک بازیکن آسیایی) و تنظیم تاریخ برگزاری مسابقات از تاریخ سپتامبر 2023 تا مِی 2024 شروعی برای توسعه مسابقات است که نحوه کاهش تیم‌ها در فرمت جدید در حال بررسی است، مسابقاتی که بیشتر شبیه یک سوپرلیگ خواهد بود و شامل تیم‌های برجسته آسیا می‌شود. تورنمنت مدنظر احتمالاً 20 تا 24 تیمی خواهد بود که شامل قویترین تیم‌های قاره خواهد بود.

مکانیسم ارزیابی لیگ قهرمانان تا پیش از فصل 25-2024 تغییر خواهد کرد و ممکن است بر اساس "معیار فنی تجمعی" نباشد که به تنهایی توزیع یا تعداد سهمیه‌ها را برای هر کشور کنترل می‌کند، به خصوص پس از ایده کاهش تعداد تیم‌های شرکت کننده. ارزش مسابقات AFC کاپ نیز افزایش خواهد یافت و احتمالاً اجازه حضور باشگاه‌های حرفه‌ای در آن نیز صادر خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
پرسپولیس قهرمان پنج سال اخیر ایران و فینالیست دو دوره لیگ واقعی قهرمانان آسیاست ، استقلال این وسط چکاره است ؟
پاسخ ها
کورش خدنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
استقلال دو بار قهرمان آسیا شده و مهم اینه ای اف سی این قهرمانی ها رو قبول داره نظر شما پرسپولیسی ها هم در مورد این قهرمانی ها هیچ اهمیتی واسه هیچ نهاد و هیچ کسی نداره
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی