بازدید 79308
دو هزار و نهصد و هفدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

واکنش سخنگوی کمیسیون امنیت ملی به فایل صوتی مکالمه دو شخصیت نظامی / علت عدم استفاده از واژه «دموکراسی» در قانون اساسی از زبان لاریجانی / درخواست دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر: فقط حقوق متاهل‌ها را افزایش دهید!

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: واکنش تند یاسر جبرائیلی به شایعه‌ای درباره داشتن ماشین چند صد میلیونی / درخواست سفارت ایران در اوکراین از اتباع کشورمان / برخی نان شعار عدم مذاکره با آمریکا را می‌خورند / اگر شوهر دختر اهوازی ادعا کند همسرم مهدورالدم بود، چه می‌شود؟ ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷ 12 February 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

واکنش عبدالله گنجی به ادای احترام سفیر روسیه به گریبایدوف

عبدالله گنجی، روزنامه نگار اصولگرا در توییتی به ادای احترام سفیر روسیه به گریبایدوف واکنش نشان داد و در این توییت نوشت: ادای احترام سفیر روسیه از بین هزاران دیپلمات روسی فوتی به گریبایدوف و انتشار آن شیطنت آمیز است یا ایشان به حساسیت ایرانیان توجیه نشده که قبلا هم سوتی داد. در ادامه توییت آمده است: قتل گریبایدوف گرچه در تاریخ بابت سماجت در ماجرای زنان گرجی است، او طراح و نویسنده ترکمنچای بود و همان سال انتقام گرفته شد. سفارت روسیه در تهران در تاریخ ۲۱ بهمن اعلام کرد که سفیر این کشور به مناسبت روز دیپلمات، به بنای یادبود گریبایدوف ادای احترام کرده است. توییتر سفارت روسیه در ایران، این توییت را با هشتگ «ما به یاد داریم» منتشر کرد.

نماینده مجلس: برنج کیلویی ۸۰ تومان با نرخ حداکثر۴۰ تومان از کشاورز خریداری شده

نماینده لاهیجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برنجی که امروز در بازار با نرخ کیلویی ۸۰ تومان عرضه می‌شود حداکثر کیلویی ۴۰ تا ۴۵ تومان از کشاورز خریداری شده و در این میان دلال ها هستند که با بالا بردن قیمت سود بیشتری کسب می کنند. رسول فخری با اشاره به گرانی برنج ایرانی در بازار، بیان کرد: قیمتی که امروز برنج در بازار عرضه می شود با قیمتی که محصول از کشاورز خریده می شود تفاوت چشمگیری دارد. متاسفانه یکی از ضعف ها به نظام توزیع بازمی گردد که در زمان برداشت محصول توسط کشاورز توزیع به نحوی صورت می گیرد که برنج با حداقل قیمت از کشاورز خریده شود و کشاورز از کمترین ارزش افزوده برخوردار می شود اما پس از آنکه برنج از دست کشاورز خارج شد پای دلالان باز شده و هر طور که می خواهد قیمت گذاری می کنند.

یادداشت محمد فاضلی پس از اخراجش از دانشگاه: بازیگران سیاسی، در دانشگاه ها نفوذ دارند

محمدفاضلی استاد اخراجی دانشگاه شهید بهشتی در روزنامه اعتماد نوشت: خوب است به خواننده این متن، پیش از هر چیز، توضیح بدهم که این نوشتار ابدا ناظر بر مساله‌ای شخصی و قطع همکاری دانشگاه شهید بهشتی با من نیست. من اغلب از منظر سیاست عمومی و تلاش برای کمک به بهبود حکمرانی نوشته‌ام و در این نوشتار نیز بنا دارم از همین منظر به مساله قطع همکاری دانشگاه‌ها با اساتید بپردازم. این رویکرد بر مفروضاتی متکی است که بدون در نظر داشتن آنها نگاه درستی از منظر حکمرانی به دانشگاه، اساتید، جامعه و سیاست امکان‌پذیر نخواهد بود. او در بخش دیگر یادداشتش نوشت: دانشگاه عرصه «آزادی دانشگاهی» است و جامعه‌ای می‌تواند محمل خلاقیت، باروری اندیشه‌ها، حرکت و پویایی فکری و اجتماعی باشد که آزادی دانشگاهی را فارغ از نفوذ قدرت سیاسی به رسمیت بشناسد.

اگر شوهر دختر اهوازی ادعا کند، همسرم مهدورالدم بود، چه می‌شود؟

مصطفی محقق داماد در یادداشتی برای روزنامه اطلاعات نوشت: در ماده ۳۰۳ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲ بیان شده است که هرگاه مرتکب مدعی باشد که مجنی‌علیه «مهدورالدم» است یا او با چنین تصوری مرتکب جنایت بر او شده است، این ادعا باید طبق موازین در دادگاه ثابت شود و دادگاه موظف است ابتدا به ادعای مذکور رسیدگی کند. اگر ثابت شود که واقعا مجنی‌علیه مهدورالدم است، قصاص و دیه از مجازات قاتل برداشته و فقط به حبس تعزیری محکوم می‌شود. اگر ثابت نشود که مجنی‌علیه مهدورالدم است و نیز ثابت نشود که مرتکب براساس چنین اعتقادی مرتکب جنایت شده است مرتکب به قصاص محکوم می‌شود، ولی اگر ثابت شود که مقتول، مهدورالدم نبوده و قاتل به اشتباه و با چنین اعتقادی دست به جنایت زده، علاوه بر پرداخت دیه، به حبس نیز محکوم می‌شود.

این ماده در این قانون بسیار تلطیف شده و قبلاً بسیار تندتر و خشن‌تر بود. در اینکه این مواد از فقه اسلامی گرفته شده تردیدی نیست، ولی سوال این است که بر فرض بودن سوابق این احکام در فقه با تبدیل آن به قانون و انشای آنها در قانون مملکتی برای اجرا، آیا به جای ترغیب به گذشت و خویشتنداری و توصیه به رعایت نظم و انضباط و پناه دانستن دستگاه قضائی، افراد را تشویق به قتل و آدمکشی خودسرانه بدون مراجعه به دستگاه قضایی ننموده است؟! آیا وجود این گونه مواد نوعی نقض قوانین واخلال در نظم عمومی را تحت عناوینی مانند «امربه معروف و نهی ومنکر» و «یا غیرت دینی» آموزش نمی‌دهد؟

شوهر قاتل در همین پرونده اگر مدعی شود، من زنم را مهدورالدم شناختم و او را کشتم، آیا نه چنین است که قاضی نباید او را مجازات سنگین کند؟ آیا وجود این قوانین این اتهام را متوجه نظام حقوق اسلامی نمی‌سازد که نظام برای نظم و مصونیت جان و امنیت شهروندان اهمیتی قائل نیست و افراد عادی می‌توانند به‌ صرف اعتقاد به مهدورالدم بودن شخصی، مبادرت به قتل او کنند؟ آیا نمی‌توان گفت که وجود اینگونه مقررات و در کنارش خطابه‌های تحریک آمیز و بی‌محتوا، موجب فروپاشی وانحطاط اخلاق و رخ‌دادن همین‌گونه جنایات هولناک می‌گردد؟

دستیار رسانه ای قالیباف: سردار جعفری و سخنگوی سپاه باید در مورد فایل صوتی پخش شده توضیح دهند

محمدسعید احدیان، دستیار رسانه ای محمدباقر قالیباف به صوت پخش شده نظامی اخیر واکنش نشان داد. احدیان با انتشار سه توییت جداگانه در این باره نوشت:  «این صوت ادعاها و اتهامات زیادی درباره افراد مختلف مطرح کرده که سردار جعفری یا سخنگوی سپاه درباره نادرست بودن اتهامات قاعدتاً توضیح لازم را می دهند؛ اما چون کمتر کسی کل فایل راگوش می کند، هدف شما و دیگران از اینکه میخواهید کل این فایل را به آقای قالیباف نسبت دهید، محل سوال جدی است.»

درباره هلدینگ یاس هم هرچه می گوییم بررسی و حکم اولیه صادر شده و هیچ موضوعی متوجه آقای قالیباف نیست، شما، دوستانتان و آمرانتان عامدانه نمی شنوید تا دروغ را واقعیت نشان دهید. از دستگاه قضایی می‌خواهم یک بار دیگر درباره آن اطلاع رسانی کنند. تا افکار عمومی روشن شود.» ‌«فایل صوتی مجموعه ای ادعا علیه بسیاری صحبت کرده که سردار جعفری و سخنگوی سپاه باید درباره آن توضیح دهند، آنچه روشن است ادعاهای مطرح علیه آقای قالیباف در دادگاه بررسی و در نهایت در دادگاه دروغ بودن آنها روشن شده است.»

توضیحات وزیر کار در مورد کارت‌های هدیه میلیونی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:حقوق یکی از مدیران ماهیانه ۲۰ میلیون تومان بود اما با اختصاص کارت هدیه در ماه حدود ۷۰ میلیون تومان دریافت می‌کرد.یکی از مجموعه‌ها درخواست حدود ۱۲۰۰ قطعه سکه را داده است که به سرعت با آن مجموعه برخورد کردیم.در بازرسی در ۱۶ شرکت زیر مجموعه وزارت کار، ۹۹ نفر از مدیران شناسایی شدند که ۱۲ عنوان اتهامی با سرفصل های مختلف از جمله اختلاس داشتند.سازمان بازنشستگی و تأمین اجتماعی ماهانه حدود پنج تا ۶ هزار میلیارد تومان کسری داشت که با ایجاد انضباط مالی و افزایش درآمدها این میزان کسری را در ۲ ماه گذشته به صفر رساندیم.

پرسپولیس و استقلال ارزش‌گذاری شدند

رئیس سازمان خصوصی‌سازی: باشگاه پرسپولیس ۳ هزار و ۲۱۰ میلیارد تومان و ارزش نقدی باشگاه استقلال ۲ هزار ۷۸۰ میلیارد تومان توسط کارشناسان دادگستری از اموال این دو باشگاه ارزش‌گذاری شده است.

گوشت کیلویی ۱۴۰ هزار تومانی را ۱۹۰ هزار تومان می‌فروشند؟/ مافیای گوشت در بازار چه کسانی هستند؟

سید احمد مقدسی، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران ایران:واقعاً مشخص نیست به چه علت قیمت گوشت ناگهان از ۱۴۰ هزار تومان به حدود ۱۹۰ هزار تومان رسیده است و چه توجیهی برای این مساله وجود دارد؟ در حالی که دامداران در حال زیان هستند. در مجموع حدود ۲۰۰۰ هزار رأس دام سبک از کشور صادر شد، اما همهمه و سر و صدایی که دلالان به راه انداختند منجر به نابسامانی بازار و افزایش قیمت‌ها شد. در حال حاضر دام سنگین روی دست تولیدکننده مانده و هر کس اعلام کند و متقاضی باشد ما به قیمت کیلویی ۵۹ هزار تومان آن را عرضه می‌کنیم.

هزینه درمان دانش آموزان شین آبادی پرداخت می شود

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱: اعتبار لازم برای تغییر وضعیت دانش آموزان درود زن شهرستان مرودشت و شین آباد پیرانشهر که در حوادث مدارس آسیب دیده بودند، تصویب و هزینه عمل جراحی آنها هم در هیات رئیسه تلفیق مصوب شد.آتش‌سوزی در مدرسه دخترانه روستای شین‌آباد (از توابع پیرانشهر) به دلیل نقص تجهیزات گرمایشی در روز چهارشنبه، ۱۵ آذر ۱۳۹۱ رخ داد.در این حادثه ۲۹ دانش‌آموز دختر دچار سوختگی شدند که دو نفر از آن‌ها بر اثر شدت جراحات وارده فوت کردند. همچنین انگشتان سه تن از دانش‌آموزان به دلیل شدت سوختگی و عدم قبول پیوند قطع شد./باشگاه خبرنگاران

حکم متفاوت قاضی ارومیه‌ای برای متهم: مطالعه و خرید کتاب

قاضی محسن مرادی اوجقاز رییس شعبه ۱۱۹ دادگاه کیفری دو ارومیه در اقدامی فرهنگی و راهکاری کارساز و کم‌هزینه برای متهمانی که مرتکب جرایم سبک هستند به جای زندان، حکم به مطالعه، خرید و تهیه برای کتاب‌خانه‌های عمومی با نظارت اداره کتابخانه‌های عمومی صادر کرده است.او پیشتر نیز در حکم خود با بهره‌گیری از نظام نیمه آزادی متهم یک پرونده را ملزم به شرکت در دوره های آموزشی - مهارتی مراکز اشتغال و حرفه آموزی کرده بود./عصر تبریز

درخواست دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر: فقط حقوق متاهل ها را افزایش دهید!

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر طی نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس، کلیات طرح کرامت همسران خانه دار و حمایت از ازدواج و فرزند آوری را به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.در بخشی از نامه هاشمی گلپایگانی آمده است: در بودجه کشور و برنامه ۵ ساله، افزایش حقوق کارمندان و کارگران فقط برای متاهلین و به نسبت تعداد فرزندان افزایش یابد تا طی چند سال اجرت المثل بانوان خانه دار واقعی شود.برای کارمندان و کارگران مجرد به جای افزایش حقوق، وام ازدواج در نظر گرفته شود./جماران

برخورد جبلی با عوامل قطع پخش زنده مداحی میثم مطیعی

محمدرضا باقری مجری رسانه ملی در توییتی نوشت:‏تصمیم به قطع شعرخوانی میثم مطیعی در روز ۲۲ بهمن تصمیم شخصی یکی از مدیران میانی بوده و دستور پخش ادامه این شعرخوانی را دکتر جبلی شخصا صادر کرده است.اینطور که گفته اند، رییس سازمان از قطع برنامه به شدت شاکی شده و با مدیران سیما با تندی برخورد کرده است.

برخی نان شعار عدم مذاکره با آمریکا را می‌خورند

احمد زیدآبادی، فعال رسانه ای:با یک بی‌نظمی، بی‌انضباطی و بلبشوی کامل در حوزه سیاسی و از سوی سیاستمدارانی که عادت کردند فقط حرف بزنند، فکر نکنند و اصلاً صاحب فکر نیستند، از برنامه خبر ندارند و مشکلات اجرایی را نمی‌دانند مواجه شده‌ایم.بنابراین طبیعی است که هرچه داستان پیشتر می‌رود این اختلافات همین‌طور ایجاد می‌شود و بخشی اجماع اجمالی که صورت گرفته بود با هر گامی که دولت به هر سمتی برمی‌دارد بهم می‌خورد.برخی از عدم مذاکره و این‌که باید آمریکا را در ایران تحقیر کنیم نان می‌خورند و منافعی دارند. این‌ها هم خودشان را به عنوان نیروهای پا به رکابِ دفاع از نظام معرفی کرده و دردسر ایجاد می‌کنند. بنابراین مقامات هم مجبور هستند آنها را رعایت کنند و دوپهلو حرف بزنند.ایران برای این‌که حتی مناسبات منطقه‌ای خود را به سرانجام برساند، باید ارتباط خود را با جوامع بین‌المللی سامان بخشد چراکه همسایه‌های ما هم تابع نظم جهانی هستند و خودشان را در این چارچوب تعریف می‌کنند و حاضر نیستند به خاطر ارتباط با ما هزینه بدهند، بنابراین ما باید روابط بین‌المللی خودمان سر و سامان دهیم .هر کاری یک راه منطقی‌ دارد و چنانچه راه منطقی را در پیش نگیرید، حرف شعاری و بی‌اساس است، بنابراین روابط ما با همسایگان به این معنا نیست که طوری پیش برود که مثلاً شما قدرت آمریکا، اروپا یا وضعیت منطقه را به کلی نادیده بگیرید، زیرا امکان‌پذیر نیست./ایلنا

سد لتیان خشک شد!

هدایت فهمی، کارشناس آب و معاون سابق دفتر برنامه‌ریزی آبفای وزارت نیرو:استان تهران برخلاف بسیاری از استان‌ها که بارش‌های نرمال داشتند، حدود ۳۰ درصد کاهش بارش داشته است.اگر بارش‌ها در ماه‌های آینده یا بهار سال بعد به اندازه کافی نباشد، تهران دچار مشکل تامین آب شرب می‌شود.بیشتر مخازن تهران، بیش از ۵۰ درصد نسبت به دوره مشابه در سال پیش کاهش یافته‌اند.بر اساس مشاهده میدانی آب سد لتیان تقریبا خشک شده است و بقیه سدها هم وضعیت بهتری ندارند./تجارت‌نیوز

علت عدم استفاده از واژه «دموکراسی» در قانون اساسی از زبان لاریجانی

مدیر پژوهشگاه دانش‌های بنیادی گفت: در قانون اساسی ما برای این اصطلاح دموکراسی نیامده است تا این اشتباه پیش نیاید که منظور از دموکراسی به معنای سکولار آن است.

درخواست سفارت ایران در اوکراین از اتباع کشورمان

سفارت جمهوری اسلامی ایران در اوکراین از اتباع کشورمان در خواست کرد ضمن ایجاد آمادگی برای شرایط اضطراریِ احتمالی، ارتباط خود را با سفارت بمنظور آگاهی از توصیه‌های ضروری حفظ نمایند.

واکنش تند یاسر جبرائیلی به شایعه‌ای درباره داشتن ماشین چند صد میلیونی

یاسر جبرائیلی به شایعه‌ای درباره داشتن ماشین چند صد میلیونی واکنش نشان داد و در واکنش به این ماجراها نوشت: جماعت وقیحی که میلیون‌ها تن در دوره مدیریت‌شان زیر خط فقر رفتند، خودروی برلیانس مدل ۹۴ را ماشین چندصدمیلیونی می‌نامند و دستاویز تخریبش قرار می‌دهند. اموال من همین‌هاست که چند سال پیش نوشتم و تغییری هم نکرده است. اما به برکت مدیریت شما قیمت مسکن مهر هم میلیاردی شد و ما هم لابد میلیاردر شدیم!

واکنش سخنگوی کمیسیون امنیت ملی به فایل صوتی مکالمه دو شخصیت نظامی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به فایل صوتی منتشر شده میان دو چهره نظامی گفت: گاهی پدیده نفوذ در خود سیستم‌های نظارتی و جایگاه‌های حساس وارد شده و موجب می‌شود که باطل جای حق را بگیرد. اینها خیلی مهم است و باید آن را جدی بگیریم.محمود عباس‌زاده، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو ایلنا، در خصوص فایل منتشر شده میان دو نفر از چهره‌های سپاه و مطرح شدن اسامی برخی مسئولان در آن و ایجاد شائبه در خصوص برخی چهره‌های سیاسی اظهار داشت: اولا اقتدار سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران و مردمی بودن آن نکته‌ای ثابت شده است. مردم با دلشان از این نهاد حمایت می‌کنند و این نهاد از دل مردم برای مردم و در کنار مردم است و روز به روز با کمترین هزینه، بیشترین قدرت و اقتدار را پیدا می‌کند.

وی افزود: سپاه یک نهاد کاملا مکتبی، مردمی و رو به جلوست. طبیعتا این مسلله مورد حسادت بدخواهان واقع شده و هرچه رشد سپاه بیشتر شود، کینه‌ها افزایش می‌یابد. طبیعتا ما هم منتظر چنین چیزهایی بودیم.عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: من این فایل را چندین بار گوش دادم؛ آنچه بدخواهان می‌خواستند به دست بیاورند و بهانه تخریب سپاه قرار دهند، دستگیرشان نشده است و چیزی هم دستگیرشان نخواهد شد. دشمن با این جنگ روانی نمی‌تواند بر محبوبیت سپاه خدشه‌ای وارد کند.

وی خاطرنشان کرد: فرماندهان ما فرزندان این ملت هستند و در مواقع خطر، جان خود را کف دست گرفته‌اند. کسی که حاضر شده جانش را برای این ملت فدا کند و در این عرصه مسابقه گذاشته است، امروز اسیر دنیا نمی‌شود. ممکن است در این مجموعه به این بزرگی ۴ پلشتی هم باشند که این هم طبیعی است. بحث این است که روح حاکم بر این نهاد مخالف پلشتی، سوءاستفاده و کار غیرعادلانه است. مجموعه سپاه درون خودش حفاظتی دارد که ماموریتش بر این است که هیچ پاسداری کار غیرقانونی نکند.

عباس‌زاده تاکید کرد: کمتر نهادی پیدا می‌شود که درون خود مکانیزم نظارتی مستمر و برخط داشته باشد اما سپاه چنین چیزی دارد و ۲۴ ساعته در حال نظارت است و تلاش می‌کند این نهاد را نهادی در خدمت آرمان‌های انقلاب قرار دهد. به نظر من این‌ها بازی‌ها و شیطنت‌هایی است که برخی درمی‌آورند تا به زعم خودشان، به سپاه آسیب بزنند اما از نظر ملت ایران این کارها کاملا محکوم است و اصلا نتیجه‌بخش نیست، حتی محبوبیت و مظلومیت سپاه را در قلب مردم بیشتر خواهد کرد.

وی ادامه داد: به نظر من انتشار این فایل اتفاق خاصی نیست و دشمنان نباید خیلی قند در دلشان آب شود که کار بزرگی کرده‌اند.

این نماینده مجلس در مورد اینکه آیا مجلس به این مسئله ورود نخواهد کرد، گفت: من بارها و بارها اعلام کرده‌ام که بعد از انقلاب و تحمیل جنگ، هزاران توطئه، ترور، تحریم، تهاجم فرهنگی که برای محدود کردن انقلاب و مردم طراحی شد و به نظرم کار زیادی برای نفوذ انجام گرفته است. پدیده نفوذ یک موضوع واقعی است و شعار نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۶
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲۳۷
..........................................................
اینم منم
:)
همه چی آرومه
من چقدر خوشحالم
چرا فایل صوتی الکی ماست مالی میکنید و مشمول زمان میکنید. زودتر همه این افراد با محاکمه بشند و بطور علنی باشه تا مردم تو قضاوت دچار اشتباه نشند. اینطوری کلا اصولگراها غرق میشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
طبق معمول همیشگی، با تکذیب و تهدید ضمنی و تعریف بیشتر از کسانی که همچون قالیباف که هنوز دارای پرونده بزرگ و باز و حل نشده
در شهرداری هستند

داستان را ، مثلا شامل مرور زمان میکنند !!!؟؟

ولی متاسفانه خبر ندارند که اینگونه سوالهای بی جواب

همچون لقمه های بزرگ و هضم نشده در گلوی افکار عمومی گیر
کرده و با یک اقیانوس آب ، توجیه و تهدید و ماستمالی پایین نمی رود

و تبعات بزرگتر و خطرناکتر و درد آور تر و پر هزینه تری را بجای خواهد گذاشت /ق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
این پاسداران که نامشان در فایل صوتی امده است کیستند ؟
و چرا برای یکبار هم که شده ، درباره ایشان اطلاع رسانی جدی و کلی و واقعی نمی کنید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
من چون تابناک وظیفه رسانه ای خود را در انتشار فایل انجام نداد به رسانه های خارجی مراجعه و فایل را کامل گوش کردم در این فایل از افرادی مانند سلیمانی و قالیباف و طایب و
سیف و چند نفر دیگر نام برده شد
نتیجه بی احترامی در سفر روسیه و دفاع بی جا از ان، بی احترامی به ملت ایران در کشور ایران را بدنبال دارد
پیدا کنید شریعتمداری را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
اگر دفعه قبل که همین سفیر مشکوک ، کرمکی روسیه در سالروز اشغال تهران

با دعوت از سفرای انگلیس و فرانسه ،آن عکس زشت و تحقیر امیز را منتشر کرده بود
برخورد جدی و فوری و انقلابی و و اخراج او شده بود

این حرکت زشت تر و پر از معنی و تحقیر آمیز تر اتفاق نمی افتاد

ولی چکنیم که بخاطر فرار از دست گرگ امریکا!!؟
بعضی از مسولان ساده و زود باور و بدون مطالعه و شاید مشکوک !!؟
قصد دارند تا کشور و مردم را به داخل غار تاریک و سرد خوفناک ، خرس گنده و وحشی و غیر قابل اعتماد روسیه می بیندازند /ق
ناشناس
| Germany |
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
اگر کیهان است واگر اقای شریعتمداری ست که شک نکنید چند توجیه علمی.سیاسی.ملی واسلامی برای این مورد هم خواهند تراشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
سلام خاله زنک
چون قبلا جوابت را دادیم ولی دنبال چیز دیگر هستید
لطفا تیترها با متن نوشته یکی باشد و نخواهید با وارونه برای خودتان اعتبار بخرید
پس بگو!‌مشکل ریشه ای تر از این حرفهاست. نگاه مالکانه به زن باید برداشته شود. قوانین نیز باید درست شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
به روز آمد کردن فقه و قوانین شرعی و اخلاقی و حقوقی دینی که از نان شب هم واجبتر است
حالا کسی مسولیت این فایل را می پذیرد؟
چه کسی باید استعفا دهد؟
جواب؟؟؟؟
مثل قضیه شریفی ماست مالی میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
همینکه ایندفعه کسی از تحریف ویا تقطیع وتعابیری از این دست است استفاده نکرده یک گام به پیش است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
تازه عزیزان میفرمایند چیزی نبوده
دو میلیارد دلار براشون چیزی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
سخنگوی محترم کمیسیون امنیت ملی
این محبوبیت که میفرمایید چطوری اندازه گیری کردید.
شما چطور از دل مردم با خبرید که چه کسی را دوست دارند چه کسی را نه؟//
نان شما از چندین مذاکره با آمریکا که همگی هم دبه کردن چی هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
مذاکره به ذاته حتی هزاران بار سر یک موضوع اشکالی نداره. اما اگر فکر میکنین آمریکا از شما میترسه فعلا بزرگه شما میخواد بره اوکراین بگیره جرات نکرده. یکم حد و قواره نظامی خودتونو واقعی ببینید تا نشید شاه سطان حسین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
مذاکرات ذاتا ایرادی ندارد منتهی مذاکرات شما برای تاراج منافع ملی هست
در ضمن بزرگ ما؟ ما بزرگی نداریم ما آقای خودمان هستیم هرچند که هنوز نفهمیدی قضیه آن اوکراین چی هست و قد و قواره ما ایران هم مشخص هست کدخدای تو جرات پاسخ ندارد وقتی می زنیم آنها را و خاموش هستند
روسیه که بماند به تنهایی آمریکا را قورت می دهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
مقامات ایرانی در حین توافق مذاکره با آمریکا به نمی از دشمنان ایران از ثروت ملی ایران (باج و امتیاز) می دهند و هنگام عدم توافق به نیمی دیگر از دشمنان !!! و طی این 42 دو سال دائما در حال رفت و برگشت بوده اند و هیچگاه به یک قرار داد قابل اتکا که منفعتی برای ملت ایران داشته باشد نرسیده اند.
بدترین آنها جام زهری بود که به خورد رهبری کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی دادند و از آن بدتر برنامه جامع اقدام مشترک علیه ایران از داخل و خارج (برجام دخ) بود
علی
| United States of America |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
اینقدر خودتو حقیر میبینی که هر قراردادی یا رابطه گرمی با یک کشور قوی‌تر از کشور خودت رو فقط در قاب ارباب و نوکری میبینی و نمی تونی به جز این فکر کنی. و الا ایران با بزرگ شما( به معنی واقعی کلمه) هم سر میز مذاکرات نشست و توافق کرد ولی کی زد زیر توافق؟؟؟؟؟؟؟ اگر بزرگ شما مثل بچه آدم به توافقی که زیسو امضا می‌کرد الان شاید رابطه خوبی داشتیم ولی نه به عنوان بزرگ ما. از دل تاریخ برات مدرک و سند نمیارم که خودتو بزنی به کوچه علی چپ که آقا گذشته ها گذشته. قدمت امضای برجام از نظر روابط بین‌الملل هنوز جوهرش خشک نشده ولی ارباب شما زد زیرش.یک کم از عقلت کمک بگیری جای دوری نمیره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
آن جام زهر رحمت دارد با این چیزهای فعلی
چون دشمن را بیرون کردیم و جام زهر را نوشیدیم ولی الان برعکس دشمن را راه می دهیم و اسمش را هم می گذاریم....!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
وقتی ایران زده زیر امضای ان پی تی ! اونها هم به خودشون اجازه میدن هر غلطی بکنن
ترس از سکولاریسم؟ چرا هر چیزی که غربی باشد را تابو کردید؟ حتما چون اسمش غربی هست چیز بدی است! و البته این نشان می ده شاید کسی اعتقادی هم به دموکراسی نداشته است. حالا شما بگو مردمسالاری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
موشک و تفنگ و غنی سازی اورانیوم وگوشی همراه و ... هم فرهنگ غرب است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
اینا از شهرک غرب هم میترسند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
اتفاقا بزرگترین ترس عزیزان از همین دموکراسی و مردم سالاریست.
وگرنه چرا هیچوقت در این مملکت رفراندوم برگزار نشده؟؟؟
چرا از مردم نمیپرسند که دوست دارند با که دوست باشند و با که دشمن؟؟؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
درود بر ناشناس9.48..بسیار ظریف بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
بله که باید ترسید چون تفکراتشان می شود ویرانی برای جهان
خطاب به پایینی رفراندوم را هر وقت آن دموکراسیتون گذاشت که باشند یا نباشند آن وقت بیا ادعا کن!
هرچند بارها آزموده شده اید توسط مردم توسط جمعیت های چند ده میلیونی در خیابان و تو دهنی خوردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
نا شناس 2246
شما را درک میکنیم که باید به سایتهای مختلف سربزنید و کامنت و نظر دهید.
اما برای حلال شدن پولی که میگیرید کمی دقت کنید چه میگویید و چه مینویسید.
از هر طرف نظر شما را خواندم مفهومی نداشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
آن چیزها ابزار هست و نه فرهنگ
که نصف بیشتر آن هم از مغزهای دیگر ملل استفاده کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
به جای متهم کردن جوابی دارید پاسخ دهید وگرنه هیس
مثل واژه کمونیسم که به معنی عدالت برای عموم مردم و یکسان بودن مردم است ولی مردم به بی خدا و شیطان صفت ترجمش می کنند.
دنبال نظم جهانی و قوانین آن هستید؟
بسیار خوب مذاکرات با چند کشور را پایان دهید و قانون آنها که آژانس هست را فقط اجرا کنید
احترام سفیرروسیه درکشورمان به گریبایدوف به بکی ازاین دودلیل ویاهردوبوده اولی آنکه حضرات بماهیگونه احترامی نمیگذارندودوم آنکه نامبرده ازروسهای اهل ارمنستان است واحتمالا بدلیل مصرف مشروبات الکلی درک زیادی ازغیرت
وفهم جامعه ایرانی نداشته هرچندبهتربودبه اوتذکرداده شود
ولی زیادبدلیل نگیرید هرکسی ازفهم خودشدیارما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
اون دادشای که رگ گردنشون واسه سفارت عربستان و انگلیس باد کرد کجا هستند؟ تو باغ روسیه اند؟ کبابش خوشمزه هستش؟
ناقلا دوباره نظرات را بستی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
نه تابی جون جدیدا خیلی زبل شده
وقتی نظرات رو میذاره که خبر سرد شده باشه و خیلی بازخورد نگیره و خواننده نداشته باشه.
دوستان سانسورچی خیلی باهوشن
جناب آقای دکتر فاضلی استاد محترم اخراجی دانشگاه شهید بهشتی خوتان یاداشتتان یکبار بخوانید بعد خودتان قضاوت کنید که آیا از سرو ته نامتان چیزی میفهمید بنده خدا شما استاد دانشگاه هستید بصورت واضح بگید اخراج شدید یا نشدید؟ این دیگه لقمه را دور سر پیچاندن نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
نه تنها استاد فاضلی ، بلکه شایع است که صدها و شاید ۱۸۰۰ استاد دانشگاه آزاد را دارند اخراج میکنند !!؟

فقط خدا میداند که چه نقشه هایی برای حال و آینده دانشگاه های کشور کشیده اند ؟؟

که با یکدست کردن عمدی ۳ قوه و کلیه نهادهای قدرت قصد دارند

تا مثلا انقلاب فرهنگی!؟
دیگری را برای عقب تر بردن دانشگاه و ساکت تر کردن دانشجویان

تا ساکت تر کردن و بی تفاوت تر کردن انها را ادامه دهند !!؟ق
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
دکتر فاضلی نامه کامل و جامعی نوشتن، اینی که تو تابناک خوندی نصفش سانسور شده.واسه همین نفهمیدی اصلا چی گفته!!
دبیر امر به معروف و نهی از منکر خودشان به ارشاد نیاز دارند
دخالت در امور شخصی مردم نهی شده است و حرف شما دقیقا در جهت دخالت مستقیم شخصی ترین امور مردم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
خود این جناب هاشمی گلپایگانی چقدر حقوق و مزایای شغلی و امکانات دریافت میکنند؟؟؟

که اینطور با زندگی جوانان مظلوم و خاموش و ساکت وناامید کشور از بالا با تحکم برخورد میکنند ؟
و اصولا ایشان چه دستاوردی برای کشور و مردم داشته و دارند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
به کسی که 4 تا همسر داره باید 4 برابر بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
این دوستمون نمیدونه که اتفاقا دلیل ازدواج نکردن و بچه دار نشدن همین مشکلات مالیه.
مجرد با صبح تا شب جون کندن هشتش رو واسه نه گرو میذاره بعد داداشمون میگه حقوقشم زیاد نکنید.
خدایا تو رو به بزرگیت قسم به همه عقل بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
دکی جون هنوز نفهمیدی مشکل از پول نیست و از وقتی فرهنگ غرب رواج داده شد در کشور همانند آنها شدید؟
درخواست دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر: فقط حقوق متاهل ها را افزایش دهید!!!!!!!!!!!!!!!!

این جماعت تا کی باید بر ما مردم حاکم باشند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
تا زمانی که مردم سکوت کنن و بگویند

اول سراغ کمونیست‌ها آمدند،
سکوت کردم چون کمونیست نبودم.
بعد سراغ سوسیالیست‌ها آمدند،
سکوت کردم زیرا سوسیالیست نبودم.
بعد سراغ یهودی‌ها آمدند،
سکوت کردم چون یهودی نبودم.
سراغ خودم که آمدند،
دیگر کسی نبود تا به اعتراض برآید.
مارتین نیمولر - کشیش پروتستان ضد نازیسم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
کسی نیست تا از این حضرات مسولان پر مدعا سوال کند

که شما در این ۴۳ ساله
گذشته چه کار و پیشرفت مثبت و امتیاز و منفعتی و مزایایی برای کشور و مردم کرده اید ؟

که اینقدر آنها را محدود تر میکنید ؟

ایا در قبال چند هزار میلیارد دلار از درامد های کشور که ۴۳ سال در اختیارتان بوده و مال مردم بوده است

چه کار بزرگ و استثنایی و دستاورد مهم و مثبتی برای مردم و کشور انجام داده اید ؟

که اینقدر به مردم فشار وارد کرده و امر و نهی و دخالت در شخصی ترین موارد زندگی شان میکنید ؟

بروید و خدا شکر کنید که مردم بسیار نجیب و ساده دل و صبور و دل بزرگ هستند !!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
چکار باید بکنند که مردم بچه دار شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
شما و امثال شما استعفا بده کلی پول توی این مملکت ذخیره میشه و حقوق مردم تهی دست بهتر پرداخت میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
اینا ما رو برده و بنده خودشون تصور میکنن.
با خوراک و پوشاک و مسکنمون کاری ندارن ولی با زاد و ولدمون کار دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
این فردی که چنین نظری را داده که حقوق بر مبنای تاهل پرداخت شود باید به روانپزشک معرفی شود حقوق و دستمزد بر اساس قوانین بر مبنای میزان کار انجام شده و انجام وظایف است چه ارتباطی به تعداد همسر و مجرد بودن یا متاهل بودن دارد این آقا بایستی اول خدمات را تعطیل کند و شرح وظایف ادارات را بر مبنای همسر داری
.بنویسد!!!!!!!!!!!!خدایا به این افراد عقل بدهد
یاسر جبرائیلی یکی از با سواد ترین افراد هست و معلوم هست دست این جماعت را رو می کند عصبانی هستند و این چیزهای زرد را می گویند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
سوال ایشان در حد جلوگیری از ورود واکسن است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
دقیقا 2 نفر باسواد در این کشور باشند یکی اقای جبراییلی است یکی هم اقای ریسی

شما نهار خوردین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
خاک بر سر دولتی که باسوادش یاسر جون باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
یعنی بیشتر از رئیس جمهور با سواد هست؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
ناهار نخوردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
تابناک خجالت بکش جواب این را می‌دهم سانسور می کنی
فقط این را منتشر کن که جناب رئیسی از مرامش می گوید ناهار خوردی یا نه به خاطر اینکه چند ساعت از وقت ناهار گذشته بود ولی مغرضان چه چیزهایی که نمی گویند
به همچین رییس صداوسیمایی دل خوش کنیم نود رو برگردونه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
نود رو ریس صدا و سیما نمیتونه برگردونه، از جای دیگه امر قطعش رسیده امثال آقای جبلی تا جلوگیری از قطع صدای مداحان همسو با ارزشی ها اختیار دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
در صدا وسیما رئیس چکاره است.اگر راست می گوید مراقب باشد که مجددا هک نشود
حرف دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مرا به یاد ضرب ا لمثلی انداخت که میگوید: همسایه ها یاری کنید تا من شوهرداری کنم.
فایل صوتی خیلی ها را رسوا کرد
البته کار انها و بالاتر از انها واضح و مبرهن بود ولی برخی باور نمی کردند
حکم سنگسار کجا رفته؟!!!!!!!
هر چیزی رو با کلمه نفوذ ماستمالی نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
چرا از فرماندهان ارتش کسی فایل صوتی نداشته و ندارد ؟

چرا شایعات و اخبار منفی و زشت و خیلی چیزهای دیگر!؟

در مورد ارتش نمی گویند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
به جای استفاده از عبارت اختلافات داخلی میگن نفوذ.
اکه تا جایی به اون سطوح بشه نفوذ کرد پس این ادعای اشراف امنیتی که داریم چیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
محبوبیت ارتش هر رور فزونی می گیرد.در ارتشی که پوکه های مصرفی را بدقت می شمارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
ارتش به خاطر این که وظیفه اش دخالت کمتر است ولی سپاه وظیفه قانونی اش هست دخالت کند و به خاطر همین هجمه هم زیادتر هست
یک فایل صوتی ظریف منتشر شد که تازه همه مردم از قبل همه جریاناتی که ایشون گفتن رو میدونستند! ببینید اصولگرایان چه کردند؟ حالا این همه کار داخل مقامات سپاه اصولگرا پخش شده ولی هیچ کسی لام تا کام حرفی نمیزنه!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
خخخخه ما که ‌شنیدیم مثلا چی بود کثافت کاری؟ پول به ارگان داده نشده و قرار شده آخرش بدهند
بروعمو
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
ناشناس ۱۰:۲۱
ساندیس با چه طعمی دادن بهت؟
مطالب بالا را خواندم.نتیجه: یک مشت نامدیر و نامسئول عاری از سواد و دانش ، پشت میزها نشسته اند...
آنوقت با این افاضات ایشان دبیر ستاد امر به معروف است! خدایا خودت کمک کن
مافیای برنج، مافیای گوشت، مافیای سیاست و …….. وقتی نمی تونید با این مافیاها برخورد کنید چطور داعیه مسلمان بودن دارید، مگر شما نهج البلاغه را نخوندید و چرا عمل نمی کنید تا کی با این مفاهیم با شعور مردم بازی می کنید.
پاسخ ها
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
جالبه اینها وقتی نمی تونند با یه مشت مافیای داخلی مبارزه کنند اونوقت داعیه مبارزه با امپریالیسم رو دارند
انقدر در طول تاریخ از روسیه خوردیم که جای تعجبه باز هم چشم بسته دنبالش افتادین!!!!
اقای احدیان از کدوم دادگاه حرف میزنی؟بقول خودت حکم اولیه صادر شده اما حکم اصلی چی؟
سر اقای مطیعی به کجا بند است که در نماز جمعه در تاسوعا در عاشورا و از همه مهمتر در جشن ملی و همبستگی از افراد انتقاد میکند . بوالله اگر دیگران هم مثل ایشان انتقاد کنند دیگر سنگ رو سنگ بند نمی شود و ضروری است دیگر به ایشان میدان داده ننشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
انتقاد بسیار خوب و لازم است

ولی ایشان اتفاقا ابزار کوبیدن منتقدان و کوبیدن مخالفان حقدار هستند !!؟
واکنش سخنگوی کمسیون امنیت ملی یعنی این که ملت خیلی بدبختید و اصلا به شما ربط نداره که سپاه چه کار می کنه

این یارو شده سخنگو ، ببینید از کجا و چنتا رای آورده
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر افاضات فرمودند.به تو چه ربطی داره در مورد حقوق کارمندان متاهل و مجرد صحبت میکنی؟حقوق خودت و اعوان و انصارت چقدر است؟یعنی کشور اینقدر بی صاحب است هر کی هر چی دلش بخواد راهکار بده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
امثال اینها حقوق و مزایای عالی و امکانات میگیرند
که نظرات مثبت و خیر خواهانه بزرگان حکومت را با بد ترین بد سلیقگی و مغزهای زنگ زده ، راه حلهای وحشتناک ( تبیین )
کنند و مردم را له کنند !!؟
چیز مهمی نبوده مکالمه در مورد ۸۰۰۰ میلیارد تومان بوده و
... معروف هم نه تنها برکنار و محاکمه نشد بلکه تشویق هم شد !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
چرا سانسور کردی؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
بله سپاه خیلی خوبه
همه چیزشون هم درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
چرا هر کسی که شایعات بزرگی در موردش است

و در ظاهر هم گویای صحت ان اتهامات میرود
را نمی شکافند و برای مردم روشن نمیکنند ؟
و اتفاقا مناصب بهتر و عالی تر به انها می دهند ؟
یاسر جبراییلی این بادی است که خودتان کاشتید و باید منتظر طوفانش میبودید.
متاسفانه و صد هزاران تاسف مسئولین علیرغم ادعای مسلمانی و علیرغم دادن شعار یکسان بودن دیانت و سیاست، ظاهرالصلاح و باطنهای ویرانی دارند که همین باعث وضع نابسامان کشور شده است.
امثال دبیر امر به منکر این فهم را ندارند که بایستی درآمد فرد مجرد هم به نحوی باشد که بتواند برای زندگی آینده اش امکانات فراهم کند. این که حق فرد مجرد را ندهند به هر بهانه ای، با هیچ معیار عقلی سازگار نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
ازدواج کنه که حقشو بگیره
درک این موضوع اینقدر سخته ؟؟
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
به ناشناس 9:56
به دولت چه ربطی داره
ناشناس
| Austria |
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
ناشناس ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
به شما چه ربطی داره که حق بقیه رو با شرط بدین
دموکراسی به معنای اسلامبش هم حاکم نیست حتی ....شما نمی توانید از هرکسی انتقاد کنید جالب همان افرادی که نمی توانید از آن ها انتقاد کنید،مدعی اند جمهوری اسلامی دموکراتیک ترین حکومت دنیاست و اتفاقا از واژه دموکراسی هم استفاده می کنند .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
و در خصوصی ترین امور و تصمیمات مردم دخالت می کنند و چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند
مثل سردار طلایی
این فایل صوتی ظاهرا عده ای را به هم ریخته و جواب ها هم بسیار ابکی و کشکی بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
چند نفر نشستن دور هم مثل اینکه دارن هیئت را ادراه می کنند بر سر جابجا شدن و حبف و میل چنیدین میلیون دلار پول با هم دعوا می کننند
اگار نه انگار که این پول مردم بدبحت و فقیر ایرانه که جواناننش در حسرت کار و ازدواج پیر می شوند
دقیقا مملکت را مثل هیئت اداره می کنند
اين آقاي سخنگوي كميسيون امنيت ملي مجلس و قوه قضاييه بايد به اصل قضيه ورود كنند و مساله را با شفافيت و عادلانه روشن كنند!چون مسايلي در اين فايل بيان شده كه جاي سوال دارد و اگر روشنگري نشود ديگر در اين كشور به هيچ كس و هيچ چيز نمي توان اعتماد كرد!پس بجاي شعار دادن و تعريف و تمجيد قضيه را پيگيري نماييد و نتيجه را براي مردم بيان كنند
دشمن با این جنگ روانی نمی‌تواند بر محبوبیت سپاه خدشه‌ای وارد کند.

محبوبیت سپاه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
برای شما شست شو شدگان بله فرق دارد با تفکر عموم مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
فکر کنم بد جور ازشون ضربه خوردی
بجای اینکه بخواهید دنبال مقصر نشر فایل صوتی و توجیح بی فایده موارد مطرح شده در آن نمایید برای یکبار هم که شده بدون اغماض با متخلفان برخورد قانونی نمایید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
کدام برخورد؟ هرگز شاهد چنین چیزی نخواهیم بود.
این ستاد امر به معروف چیزی به نام‌قانون اساسی به گوشش خورده تا حالا؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
اون برای مردمه
کلا قانون برای مردم وضع می شه و به نفع خودشون
بادرود واحترام
در ادامه کامنتهای نامربوط ؛
در ادبیات عامیانه ما آذری زبانها یک اصطلاح داریم تحت عنوان (( چورئک آغاجی ))چورئک یعنی نان وآغاج ، هم معنی درخت می دهد وهم چوب در نتیجه این عبارت دو معنی می دهد ۱_ درخت نان ( یعنی درختی که ثمرش نان است ) و۲_ چوبی که نانواهای سنتی_ تنوری بوسیله آن نان را از تنور در می آوردند .وبر همین اساس یک ضرب المثل مشهور شده است که می گوید : آدم عاقل که درخت (چوب) نان خودش را نمی برد .!!!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
انشاالله که منظورت از اذری زبان همون ترک هست. چون هم چورک کلمه ترکی هست و هم اقاج. (نه آغاج)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
حالا نمی شد به جای کلمه سخت چوریک ی کلمه میکفتین نون و آغاجی میگفتین دار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
آذری زبانها در اصل آذری زبانند و تورکها بنا به دلایلی در ؟آنجا ساکن شدند و تورکی هم به اجبار شاه اسماعیل صفوی برای نفوذ در عثمانی یاد گرفتند
خوب داداش کار نمیکنم یا لااقل خوب کار نمیکنیم اخه دیگه حرف خنده دار اندازه داره کارگران پیچ خوب نمیبندن کارمندا پرونده هاشون گم‌میشه کلا همه چیز نابود میشه مگر میشه از نظر شرعی مزد من را ندی یا از نظر قانونی مزد من را ندی شما دیگه تو‌خصوصی ترین ارکان زندگی ما دخالت میکنی تاوان بچه ای که تو فقر بدنبال بیاد را تو‌میدی داداش رفاه خلق کن نه حرف تولید کن درست میشه
باید هرچه سریعتر این فایل صوتی با جزییات به مردم اطلاع داده شود و هلدینگ یاس نیز باید حسابرسی بشود و متخلفین فارغ از هر جایگاهی که دارند باید محاکمه بشوند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
کدام متخلف محاکمه شود؟ رئیس مجلس؟ فرمانده سپاهان سپاه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
چشم !
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
این فایل دو سال پیش در اومد ساعت خواب
آقای دستیار/ مشاور ریاست مجلس! خانه از پای بست ویران است! وای اگر از پس امروز بود فردایی!
مملکت اگر مملکت بود با افشای اون فایل صوتی باید زیر و رو میشد ، موفق باشید ، باید فرار کرد.
پاسخ ها
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
همه در حال راهی برای مهاجرتیم خدا آخر عاقبت ایران بخیر کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
از بس زیاده دیگه عادی شده..بیخیال شدیم همه
درخواست یک نفر از مردم: ستاد امر به معروف و نهی از منکر را منحل کنید.
ساندیس تو ایران تموم شده، از روسیه میارن؟
کاش رییس کمیسیون امنیتی مجلس صحبت نمیکرد
بعضی مواقع بهم زدن چیزی بوی گندشو بیشتر در میاره
من بسیجی زمان جنگ هستم همه چی در جبهه دیدم و تعجب نکردم الا روزیکه خواستم از جبهه برگردم تو مرکز لشکر نوزده فجر به من گفتند پول توراهی بگیر چون بابت حضورم انتظار پولتوراهی هم نداشتم حالا از ماله کشی ناشیانه این اقا و بقیه ماجرا متنفرم
گول خوردیم،شهدا گول خوردیم،دست کیا افتادیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
ما مردم عادی پای شما ایثارگران رو می بوسیم و امیدوارم در اولین اقدام رییس مجلس در دادهگاه حاضر و پاسخ گو باشد
داداش گند زدین. دیگه تو ماست مالی نکن. پول بد دردی هست.
شما اگه همون قسمت مربوط به آقای قالیباف رو هم بتونید توضیح بدید قبولتون داریم.
در مورد فایل صوتی منتشر شده باید بگویم اگر بچه من از مغازه سر کوچه یک آدامس بدزد من دیگر خجالت می کشم در محل رفت و آمد کنم سعی میکنم از آن محل کوچ کنم اینها چرا خجالت نمی کشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
برای اینکه شما انسان شریفی هستی که لقمه حرام نخورده ای.
آقای نماینده لاهیجان ! مردم خواهان ارزانتر شدن برنج ۸۰۰۰۰ هزار تومانی هستند، نه شنیدن توضیحات شما راجع به قیمت خرید از کشاورز !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
اول ببینید خود نماینده لاهیجان شالیزار داره یا نه..خودش چقدر میفروشه...
مشخص هست میکروفون نزدیک کنار آن شخی هست که با سردار جعفری سخن می گوید هست حال یا از طریق موبایلش یا...!!
این که واکنش نبود..از سر باز کردن بود؟
آنچه روشن است ادعاهای مطرح علیه آقای قالیباف در دادگاه بررسی و در نهایت در دادگاه دروغ بودن آنها روشن شده است
احتمالا نوار قلابی است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
میشه بفرمایید کجاش روشنه و با توجه به اینکه این فایل تازه لو رفته، اصولا کی روشن شده؟ هر چند وقت ادعاهایی علیه قالیباف مطرح میشه که تا حالا اتفاقا هیچ کدومش روشن نشده. فقط مشمول گذر زمان شده و برای ما مردم فراموش نشده.
دستیار رسانه ای قالیباف: سردار جعفری و سخنگوی سپاه باید در مورد فایل صوتی پخش شده توضیح دهند
توی نوار همه‌چبز توضیح داده شده است، ماست مالی کردنش سخت است.مگر تقلید صدا باشد.
وقتی می خوای حقوق ندی ولی یه جوری جلوه کنی که داری کار خوبی می کنی میشه کار همین دبیر ستاد امر به معروف. داداش وضعیت اقتصادی یه جوریه که اون بدبختی که حقوقشو تنظیم می کنن زیر خط فقره وگرنه اونی که وضعش خوبه گیر حقوق ماهانه نیست. میتونی شما حقوق همه رو زیاد کنی، به نزدیکی خط فقر برسونی، بعد اگه می خوای واسه ازدواج مشوق ایجاد کنی، حق اولاد و اینارو زیاد کنی که الان رقماش خنده داره. نه اینکه بهونه کنی حقوق یه عده رو زیاد نکنی فکرم کنی همه میگن وای چه خوب. نخیر، درسته دستمون جایی بند نیست ماها، ولی نفهم نیستیم
خیلی هستید
۲۵ هزار میلیارد از بودجه امسال فرهنگیان مثل آب خوردن ، خورده شده
فکر می‌کنید این یارانه ۱۰۰ هزاری شب ۲۲ بهمن از کجا تامین شد
آقای رییسی ای کاش کاری که با فرهنگیان کردی با دانشگاهیان هم میکردی ؟؟ البته ببخشید همسر شما استاد دانشگاه است ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
اگر سال آینده هم رتبه بندی اجرا بشود، بابت کار نکرده اضافه است
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با تمام صغری و کبری کردن شان نتوانسته اند اصالت نوار را زیر سوال ببرند.
نكنه دبير ستاد امر به معروف و نهى از منكر با اين طرحى كه ارائه داده اند توقع تشويق دارند ! تا كه اين اقايان نمى خواهند بفهمند كه با زور وحتى غل و زنجير نمى توانند به اهداف مورد نظر برسند ؟ چطور متوجه نيستند براى ارائه هر طرحى بايد شرايطى را مورد توجه قرار داد از جمله اصل ازادى فردى را
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
درباره ادم بی سوادی داری حرف میزنی که تو زندگیش نه با کسی معاشرت کرده نه کتاب می خونه نه از خونه بیرون میاد
به دلیل آزادی بیش از حد و آزادی بیان و رسانه تو ایران، برای دوستانی که ازشون صیانت میشه و دسترسی به اخبار جعلی ندارن عرض شود که جریان فایل صوتی اگر راجع به دشمن بوداز الان تا سه سال دیگه صداوسیما، تریبون ها و سایرعزیزان بلاخص کیهان و فارس و تسنیم و شرکا داشتن ازش ۲۴ ساعته حرف میزدن.
آقای رییسی آقای میرکاظمی، آمروز آبدارچی محترم سازمان برنامه و بودجه و دیوان محاسبات ۱۸ میلیون تومان دریافتی دارن ؟؟ چرا دارید با اعصاب و روان معلمان بازی می‌ننید و آنان را از کشتی نظام خارج میکنید ؟؟ شما که مشکل بودجه ای داشتی پول یارانه ۱۰۰ هزار تومانی شب ۲۲ بهمن که ۴دهک جامعه و خانواده های بهزیستی و کمیته امداد دادی از کجا بود ؟؟ ولله ما دوست داریم به هر نفر یک میلیون بدهی ولی نه اینکه حق ۸۰۰ هزار معلم مظلوم رو ضایع کنید ؟؟ ولله ۲۵ هزار رتبه بندی که گم شد خوردن شما نخواهد شد زیرا لعن و نفرین پشت سر آن است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
لطفامدرک بدید
تو دیوان در رده های میانی به پایین از این خبرا نیست
حرفهای سخنگوی کمیسیون امنیت ملی معنیش چیه؟
نظرش در مورد نوار صوتی بود یا تعریف و تمجید و جایگاه سپاه؟
بالاخره نگفت حرفهای توی نوار واقعیت داشت یا نه؟ البته کاملا از نوع جواب دادنش مشخص بود که تایید کرده
تابناک این فایل صوتی را پخش کنید شاید شهدا صدایشان در بیاید ما آدم‌های مترسک که مرده ایم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
والا اینطور که اینا میگن ، خون شهدا فقط به موی خانم ها حساس هست و نه به دزدی از بیت المال!!
با شنیدن این فایل صوتی من شهروند شرمنده شهدا رزمندگان اسرا جانبازان هستم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
ما نباید شرمنده باشیم آنهایی که اختیار را دارند و منصوبانمشان چنین فسادی دارند باید خجالت بکشند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
تو چرا شرمنده ای؟ مگه جزو اختلاس گرا بوده اسمت؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
ناشناس ۱۴:۴۳
منظورشون اینه که به خاطر انتخابی که کردیم و بعدش به خاطر سکوتی که کردیم شرمنده شهدا هستیم
من فایل صوتی را نشنیدم اماهر چه هست جای این سوال هست که چطور دو مسئول رده بالای نظامی هنوز نمیفهمند که پشت تلفن نباید هر حرفی را بزنند و یک نظامی اولین درسی که می آموزداین است که هنگام گفتگوی تلفنی در نظر داشته باشد نفر سومی دارد گفتگوی آنها را گوش میدهد این مسئله تو این دوران که دیگه مثه آب خوردن هست و از سالها قبل هر بچه مدرسه ای میداند تمام مکالمات اشخاص مهم شنود میشود !
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
ظاهرا شما هم از تبار آنهایی هستید که کسی را که ظلم را برملا می کند را زندانی و ...
یحتمل میثم مطیعی را با حسن خمینی اشتباه گرفته!!!
جناب امر به معروف! سرت رو از تو زندگی خصوصی مردم بکش بیرون.
جناب امر به معروف! سرت رو از تو زندگی خصوصی مردم بکش بیرون.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:حقوق یکی از مدیران ماهیانه ۲۰ میلیون تومان بود اما با اختصاص کارت هدیه در ماه حدود ۷۰ میلیون تومان دریافت می‌کرد!!!!!!!!
خدایا شکرت که کمک کردی در ۵۵ سالگی برای همیشه این مملکت را ترک کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
اگر اوضاع در این کشور به همین منوال پیش برود من که قبل از 55 سالگی برای همیشه این دنیا را ترک خواهم کرد
اره جون خودت گفتى و ما باور كرديم
اره جون خودت گفتى و ما باور كرديم
بالاخره پس از ۹ سال تازه تصمیم گرفتید که هزینه درمان دانش آموزان شین آباد رو پرداخت کنید. حالا چند سال طول می کشه تا هزینه پرداخت بشه؟؟؟؟خسته نباشید واقعا !!!!
از طرف مردم حرف نزنید . بفهمید
به جای جواب دادن به آن کلیپ یک مشت شعار تحویل می دهید و برای خودتان دسته گل می فرستید اینها که نوشته آید همه شعار صد من یک غاز است
در این چند خبر آیا خبری که سعادت ملت را نمایش دهد ، هست ؟ همه از عدم کارائی و بی‌مسئولیتی و به هیچ انگاشتن ملت حکایت دارد. تا کی این وضع می‌تواند ادامه‌ داشته باشد ؟ درآوردن نان از بدبختی و خون مردم.
ببینید پشت صحنه چه خبره
نماینده ای نمیدونه که کیلوی 40نه20 هزار تومان از کشاورز بیچاره میخرن بیخود میکند در مورد این مورد اظهار نظر میکنه
اگه راست میگی فایل صوتی را ازطریق رسانه ها پخش کن تاملت بشنود واظهارنظر کند . چیزی که شما گفته ای تعریف ازخود میباشد . هیچ بقالی نمیگه ماست من ترش است .
سخنگ.ی کمیسیون ملی احتمالا خیلی ادم تحصیلکرده و به روزی نیستند که می گویند کمتر سیستمی در درون خودش واخد نظارتی و کنترلی دارد. توصیه میکنم کمی بیشتر با مسایل روز مدیریت اشنا شوند
اگر سفارت آمریکا چنین کاری کرده بود که کیهان و کفن پوشان از در دیوار سفارت بالا می رفتن ولی در برابر روسیه جوری رفتار می کنند که انگار حافظ منافع روسیه درایران هستن اگر هستید لااقل اعلام کنيد تا از بوجه بیت المال برای شما هزینه نشود
رئیس سازمان خصوصی‌سازی: باشگاه پرسپولیس ۳ هزار و ۲۱۰ میلیارد تومان و ارزش نقدی باشگاه استقلال ۲ هزار ۷۸۰ میلیارد تومان توسط کارشناسان دادگستری از اموال این دو باشگاه ارزش‌گذاری شده است. هردو مفت گرانند خریدار کلاه بزرگی سرش می رود
آخرش ما نفهمیدیم
مهم نیست
چیزی نیست
امنیتی هستش
محرمانه هستش
فایل صوتی لو رفته خیلی حرفها داره
البته این رقم ها دیگه عادی شده وعزیزان رقمهای درشت تر کار میکنن
که میگن این مهم نیست
کسی نیست به این آقای هاشمی گلپایگانی بگوید که میلیونها زن مجرد قطعی توی این کشور زندگی می کنند صدهها هزار زن بی سرپرست و سرپرست خانوار این منطق از کجا ناشی می شود که حقوق مجردها افزایش پیدا نکند؟؟باید به حال این جامعه و آینده آن خون گریست که مسائل ساده را مسئولانی چون شما نمی فهمند در حالی که بر تصمیم گیری های مهم تاثیر می گذارند.
ماست مالیزاسیون دوباره شروع شد.
دبیر بی منطق ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بدون اگر جوان ها ازدواج نمیکنند فقط به خاطر مسایل مالی هست!!!
به نظرم این سخنگوی امنیت به واقعیت کاری ندارد و فقط ذهنیت خود را دارد بیان می کند.
درخواست دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر: فقط حقوق متاهل ها را افزایش دهید!


پسشنهاد بسیار خوبی است. لطفا افزایش بر اساس تعداد محاسبه شود. در آنصورت درصد تاهل بالاتر میرود.
اولا دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر حقیقتا حرف مزخرفی زدن واین گونه توصیه ها را حتی یزید و عمروعاص هم نمی کردن که ایشون می کنن

دوما
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از شیر مرغ تا جون ادمیزاد حرف زده الا موضوع اصلی اون فایل!!!!!
سد لتیان خشک شد!

تابناک چرا بحث سو مصرف آب رو کار فرهنگی جدی و پیگیر نمی کنید.
اسرائیل و اعراب خیلی روی مشکلات آبی برای مردم حساب باز کردند
"«ما به یاد داریم» " اتفاقا اگر لازم باشد ما هم دوباره به یاد خواهیم آورد
پس هم شما بس کنید و هم ما و به این دور باطل گذشته گرایی خاتمه دهید
تمام جریانات دکر شده از فایل صوتی لو رفته و دختر اهوازی و و و ..را با ماست مالی و ذکر صلوات ختم میکنن
سخنگوی کمیسیون ملی مجلس با این صغرا کبرا کردن ابهام بیشتری ایجاد کرد خوب فرماندهان که بقول شما جانشان را فدا می کنند فسادی را در خصوص یک اقایی افشا کردند بفرمایید به این فساد رسیدگی شود تمام
آخه یک فایل صوتی فساد افراد را آشکار می کند حالا
علتش نفوذ دشمنه؟؟؟ کدام دشمن.
دستگاه قضا باید به شدت و جدیت با قاتل دختر اهوازی برخورد کند. اگر قرار باشد هر کسی برای خود دادگاه تشکیل دهد و حکم اجرا کند مملکت به هم خواهد خورد.
یعنی آی کیوی جلبک از برخی مسئولین بیشتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
برخی؟ فقط برخی؟
با خطاکار در هر لباس و مسندی باید برخورد شود.... توجیه اینکه دشمن توطئه کرده و .... قابل قبول نیست!.. قانون بر یا همه
دستیار رسانه ای قالیباف: سردار جعفری و سخنگوی سپاه باید در مورد فایل صوتی پخش شده توضیح دهند!!!!!!!!!!!!!!!!!شما باید در دادگاه محاکمه و توضیح بدهی


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به فایل صوتی منتشر شده میان دو چهره نظامی گفت: گاهی پدیده نفوذ در خود سیستم‌های نظارتی و جایگاه‌های حساس وارد شده و موجب می‌شود که باطل جای حق را بگیرد. اینها خیلی مهم است و باید آن را جدی بگیریم.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!از دیدگاه شما حق و افشاکنندگان باطلند؟ بهتره همه افرادی که در این نوار صوتی از فساد گسترده شان پرده برداشته شده دستگیر و محاکمه شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Luxembourg |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
عزیزم اینها همشون خانواده هستند با هم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
ادم، خودش که خودش رو دستگیر نمیکنه!
بالخره این نماینده کمیسیون امنیت مجلس پس از انهمه شعار تکراری ، نگفتند

که ماجرای این فایل صوتی لو رفته چه بوده ؟

و با افرادی که توسط فرماندهان ارشد سپاه در این فایل نامشان برده شده و

اتفاقا دارای پرونده بزرگ و باز و حل نشده هستند چه میکنند ؟ق
سپاه از فزد بزرگتر است. آبرو و حیثیت سپاه نباید قربانی افراد شود این آبرو ارزان بدست نیامده که آسان از کف برود.
گوشت کیلویی 70 هزار تومن بود رسوندش به 140 هزار بعد دویست تومن. الان میگن 140 بود شد 190 هزار تومن دیگه نمیگه از 70 شد 190
"برخی نان شعار عدم مذاکره با آمریکا را می‌خورند"
آره خب ولی خیلی ساله یه عده دارن نون و بوقلمون شعار مذاکره با آمریکا رو خوردن و میخورن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
شما کدوم نون رو می خوری؟ ایشالا که نونی رو می خوری که در جهت پیشرفت مملکت باشه...
"اگر شوهر دختر اهوازی ادعا کند همسرم مهدورالدم بود، چه می‌شود؟"
نمیدونی یا خودتو میزنی به اون راه؟ این مساله رو تقریبا همه میدونن.
تشخیص مهدور الدم بودن یا نبودن به عهده اشخاص کوجه و بازار نیست و حکم مرجع تقلید لازمه.
وگرنه هر کی میتونه راه بیفته توی خیابون و بدخواهاش رو بکشه و ادعا کنه مهدورالدم بوده....
نماینده مجلس: برنج کیلویی ۸۰ تومان با نرخ حداکثر۴۰ تومان از کشاورز خریداری شده) من طرفدار دلال نیستم اما وقتی تورم رسمی 45 درصده و تورم غیر رسمی خدا میدونه چقدر بالاتره شما فکر می کنید این تفاوت قیمت زیاذه !!! یا فکر می کنید دلالها هم بحرف دولت گوش میدهند!!! دولت به لبنیات در عرض سه ماه اجازه رشد هفتاد درصدی را داده چرا باید دلال جماعت غیر این رفتار کنه !!! اگر می خواهید دست دلال را قطع کنید چرا خودتان برنج را نمی خرید و قبل از برداشت که برنچکار در مضیقه مالی است به او کمک نمی کنید !!!
از بی آبی جنوب و آسفالت معابر و سرقت درب فاضلابها میشه فهمید چخبره نیازی به این فایلهای صوتی نیست
درخواست دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر: فقط حقوق متاهل ها را افزایش دهید!) امروز اینه سال دیگه اونایی که یک بچه به بالا سال بعد دو بچه به بالا و ..... اونوقت مادرانی که بچه به دنیا میارند 9 ماه مرخصی باید بروند و دوسال هم برای شیر دهی نصف کار می کنند شوهران هم بخاطر اینکه درامدشون کفاف نمی دهد باید انرژی خود را در چند جای مختلف بکار گرفته چند شغله شوند انوقت دولت هم که اجازه نداره کارمند جدید بگیره مجردا هم که اغلب مهاجرت کردند انوقت چه کسی قراره اینهمه کار کنه؟!!
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در ناز و نعمت معلوم است راحت زن میگیرد جوانان بیکار روز به روز در باتلاق فقر فرو میروند.
ادای احترام سفیر روسیه به یادبود گریبایدف برگ جدیدی است از برخورد وپذیرایی اقای رییسی در سفر به کشور روسیه مهمان نوازی انان است منتظر صفحات بعدی این پذیرایی باید بود
فایلو احتمالا جناح مخالف قالیباف منتشر کرده....میخوان لابد کنارش بذارن...دخلی به نفوذ نداره...
مملکت داری از دستشون در رفته ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
وقتی اون بنده خدای دیگه تو نماز جمعه میگه مسولیت گرانی ها و خرابی های 43 سال قبل به گردن کسانی هست که حکومت دستشون بوده، یعنی اعتراف به اینکه با این همه دبدبه و کبکبه از اول هم حکومت دستشون نبوده!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
به نظر حقیر هیچ وقت نبوده که الان در بره!
اولا مدیران مملکت ما به قرآن قسم، دومیلیون تو جیبشون بزاری ببری تو بازار اروپا بخد به یک میلیون هم نمی خرن. پس مدیر 70میلیونی بیخود کرده 70میلیون حقوق می گرفته بعدشم شما هم اشتباه می کنید حقوق همین 70میلیونی را با سکه پرداخت می کنید که مالیات نده، پس چطور از حقوق کاگر 3میلیونی اول مالیات می گیرین ولی حقوق دزد بی ناموس را با سکه می دین که مالیات نده، حتما خودت هم ی چیزی می گیری یا اصلا در حد این چیزا نیستی و متوجه هیچی نیستی اونم بر می گرده به مدارک دکتری بی سوادی شما.
اینم از رییس مجلس انقلابی!
سال ۹۶ اقای قالیباف گفتن تو حسابشون ۳ میلیون و خورده ای پول هست...لطفا تصحیح کنید...
پاسخ ها
ناشناس
| Luxembourg |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
منظورشون به دلار بوده
سپاه نهاد مهم و ارزشمندی است اما آنرا در حصار تقدس مصون کرده اند که فسادزاست.
خیلی راحت اول غیر قانونی را قانون تعریف میکنند و بعد کارشان را می کنند.کار غیر قانونی هم نکردند.
آفرین، احسنت بر جناب آقای قاضی محسن مرادی اوجقاز رییس شعبه ۱۱۹ دادگاه کیفری دو ارومیه. مملکت و حوزه مدیریت به چنین افرادی نیازمند است. باید فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مملکت رواج پیدا کند.
عزیزان،
این آقا در یک شهر این کار را کرده ولی کل جامعه ما را به هم ریخته.روز روشن جلوی جمع سر بریده و بعد سر
بریده گردانده.علاوه بر آن آبروی هم ایرانیها هم اعراب هم شیعیان و هم کل مسلمین
را با هم برده.پس حقوق اینها چه میشود؟ حقوق این جوامع توسط این فرد ضایع شده
بردن 8000 ملیارد اهمیتی نداره در نظر آقایون.
مسوولین سری هم به شرکتهای رانت خوار ، که خودشان را به سپاه وصل کرده اند ودراین وانفسای بیکاری جوانان ، ویژه خواری میکنند،بزنند . ثواب دارد.
اقای رئیس کمیسیون امنیت ملی از خواب بیدار شو برادر والا بیدارت میکنند ، اینقدر هم به جای ملت صحبت نکن بذار ملت خودشون حرف خودشون روبزنند که اون روز حتما جای شما اونجا نخواهد بود . فریب تا کی.....
جناب آقای نماینده شما در مجلس قانون گران کردن کود و سم و لوازم کشاورزی حق آبه وبرق را صادر میکنید نکنه در موقع تصویب خواب باشید !!!! حتما انتظار دارید کشاورز مجانی برای شما کار کند شما که در مجلس بغیر از حرف زدن راهکار ندارید چون بیشتر شما فقط وفقط به فکر خودتان هستید. خدا آخر عاقبت شما ختم به خیر کند.
8000 میلیارد کم اومده چیز مهمی نیست سخت نگیرید بنظرم من یاس فروشگاه خوبیه مردم با خرید بیشتر می تونند 8000 میلیارد را جبران کنند
سلام. سفیر هرگز از جانب خود کاری نمی کند. از مسکو دستور آمده است.
چرا هیچ کس در مورد این فایل صوتی توضیح نمی دهد چرا مقامات رده بالای کشور که در برابر مردم مسئولیت دارند عاملان فسادهای به این بزرگی را برکنار نمی کنند؟ قوه قضائیه آنها را محاکمه نمی کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Luxembourg |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
دعوای فامیلیه
کاش فقط یک نکته امیدوار کننده در این بسته خبری بود
از شهید مطهری و آیت الله طالقانی و افکارشان و از شهید بهشتی و اسلام واقعی و دفاع از حقوق بشرش که مبانی فکری انقلاب مردم بر اساس آنها گرفت، رسیدیم به علم الهدی که میگویید اینترنت باید قطع بشه تا مردم از خبرها آگاه نشوند و اعتراض تکتتد و اینکه شخصی دیگر در اداره کار و رفاه کارگران حقوق 70 میلیون تومانی می گیرد و برای کارگر حقوق 3 میلیونی تصویب میکند... مردم همه چیز را میبینند و به باطن و ذات شما آگاهی پیدا کردند، یاد جمله امام افتادم که گفتند بترسید از روزی که مردم بفمند ذات شما چیست...
دبیر ستاد امر به معروف و ...: "فقط حقوق متاهلان رو زیاد کنید."
اگر این طور بشه بعد از دو سال حقوق متاهلان خیلی بیشتر میشه و شرکتهای خصوصی فقط مجرد استخدام میکنند,
یعنی مثلا می خواستن به متاهلان کمک کنند و بدتر بهشون ضربه زدند.
چرا از چنین آدمای ضعیفی در اداره کردن سازمانها استفاده میکنید
شگفت انگیز است شخصی مانند قالیباف با آن سابقه مشعشع، چگونه برای ریاست مجمع تایید صلاحیت شد!
وقتی عباسزاده می گوید چندین بار این فایل را گوش داده بیایید همه قبول کنیم.
اصلا چیز خاصی نیست.
چند نفر از مقامات بالای نظامی و سیاسی، جدول ضربِ میلیارد را تمرین می کنند. همن جدولی که سوم ابتدایی همه مجبور بودیم حفظش کنیم
امر به معروف و نهی از منکر زورکی برای ازدواج و بچه دار شدن با چاشنی فقر!
چراغ خاموش است و آسیاب می گردد
افسوس که این مزرعه را آب گرفته
دهقان مصیبت زده را خو اب گرفته
با توضیحاتی که سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد فایل صوتی ارائه داده ، کار از امام زمان گذشته باید گفت خدایا خودت ظهور کن
چرا هیچ کس در مورد این فایل صوتی توضیح نمی دهد
قالیباف باید قالیباف را رد صلاحیت کند
سپاه مردمی قبول چرا داادگاه علنی برگزار نمیکنید اعتماد مردم مسحکمتر بشه
برادر جوان!اتفاقا روسها کاملا توجیه هستند، این شما هستید که توجیه نمی شوید!هر چقدر هم که ملت زور زدند فایده نداشته.
والا اینطور که اینا میگن ، خون شهدا فقط به موی خانم ها حساس هست و نه به دزدی از بیت المال!!
برادر عزیز اینها از غنائم اسلام است و به اینها می‌رسد تمام.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی