بازدید 25526
۶

وضعیت افزایش «حقوق» بازنشستگان تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به این پرسش که «آیا متناسب سازی حقوق‌ها برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال آینده نیز اجرا و حقوق بازنشستگان افزایشی خواهد داشت؟» پاسخ داد.
کد خبر: ۱۱۰۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۰ 07 February 2022

به گزارش «تابناک»، میرهاشم موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به اینکه آیا متناسب سازی حقوق‌ها برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال آینده نیز اجرا و حقوق بازنشستگان افزایشی خواهد داشت یا خیر؟ اظهار کرد: متناسب سازی یا همسان سازی حقوق‌ها، در یکی دو سال اخیر اجرا شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: اما به طور کلی بر اساس قانون و ضریب افزایشی که هرسال به حقوق‌ها می‌خورد، حتما این ضریب افزایش حقوق را سال آینده برای بازنشستگان خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در واکنش به اینکه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی پایین‌تر از سایر بازنشستگان است گفت: دولت پیش‌بینی‌هایی کرده و در مجلس نیز همکاری‌هایی در حال انجام است و می‌خواهند حداقلی را برای بازنشسته‌ها تصویب کنند که ما تفاهم داریم هر تصمیمی در مجلس گرفته شود با توان و کمک همکاران در حوزه تامین مالی و بیمه‌ای اجرایی کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۶
بالاخره مقدارش مشخص نشد که نشد
آقای مدیر عامل تامین اجتماعی چرا ما بیمه پردازان تامین اجتماعی در شهرستانهای دورافتاده و محروم نباید از درمان رایگان بهره مند شویم چرا مراکز درمانی در این مناطق ایجاد نمی کنید ؟ چرا حداقل با مراکش دولتی قرارداد نمی بندید که بیمه پردازان تامین اجتماعی در این مناطق رایگان از امکانات پزشکی مانند سایر شهرهای کشور استفاده کنند ؟ گناه ما چیست ؟
چرا متناسب سازی به همسانسازی تغییر پیدا کرد . طبق قانون باید متناسب سازی انجام گیرد یعنی 90 در صد حقوق کارمند یا کارگر همتراز را به بازنشسته بدهند و هر سال این 90 در صد رعایت شود و در عمل همسان سازی انجام شده است . یعنی میزان افزایش حقوق را در بین خود بازنشسته ها متعادل کرده اند . هرکسی باور ندارد به فرمول همسانسازی حقوق بازنشسته های کشوری و تامین که در سال گذشته اجرا شده است مراجعه نماید.
بابا قوجعلی عیدی میخواد
خانم ها و اقایان بازنشسته با جوابی که این اقا داد یعنی اینکه خودش هم نمیدونه چی به چیه و از اون جواب هایی داده که سر و ته و معنی نداره.
صندوق تامین اجتماعی متعلق به کلیه کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی است و پس انداز اعضاء میباشد
و دولتها حق نداشتند و ندارند که از ان صندوق پولی بردارند

چه برسد به اینکه بدهی های بزرگ عقب افتاده شان را هم تسویه نمی کنند

چرا اعضا و بازنشستگان تامین اجتماعی باید در رنج و عذاب و بیماری و فقر شدید باشند ؟

در حالیکه بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار هستند ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی