بازدید 8462

لزوم اختصاص یک درصد حق آلایندگی شهرها برای محرومیت زدایی

مجتبی یوسفی نماینده مجلس گفت: نمایندگان مجلس در تلاش هستند بحث یک درصد حق آلایندگی صنایع و کارخانجات در سال ۱۴۰۱ به پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی مناطق محروم همان شهرها اختصاص یابد.
کد خبر: ۱۰۹۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴ 13 January 2022
لزوم اختصاص یک درصد حق آلایندگی شهرها برای محرومیت زدایی
 
مجتبی یوسفی امروز پنجشنبه ۲۳ دی‌ماه در جلسه‌ای که بعد از بازدید از شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور رییس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس، مدیر عامل صندوق بازنستگی کشور، مدیرعامل تامین اجتماعی کشور، برخی نمایندگان استان و مدیران شهری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: هر کدام از نمایندگان در حوزه انتخابیه خود مشکلاتی دارند و مشکلات و مسائل اجتماعی مناطق محروم واضح و ملموس هستند.
 
وی با بیان اینکه برخی مسئولین برخلاف شعارهای خود اقدامات دیگری انجام می‌دهند، افزود: طبق قانون، یک درصد از فروش صنایع و حق آلایندگی باید به شهرها و استان واگذار شود که متاسفانه در سال ۹۸ به اشتباه این یک درصد بجای اینکه در اختیار شهرها برای طرح‌های عمرانی و محرومیت زدایی قرار بگیرد در اختیار محیط زیست قرار گرفت.
 
یوسفی گفت: تمام نمایندگان در تلاش هستند تا این یک درصد فروش صنایعی که آلودگی به همراه دارند دوباره تصویب و به بخش محرومیت زدایی مناطق محروم همان شهرها اختصاص یابد.
 
وی در پایان اضافه کرد: سهم استان در سال ۹۸ از این منبع ۳۰ هزار میلیارد تومان بود که باید سعی کنیم در بودجه سال ۱۴۰۱ این اعتبار دوباره محقق شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح
وب گردی