بازدید 13064
امتیازات جدول تا صدور رای نهایی بر اساس رای کمیته انضباطی است

درخواست گل‌گهر در استیناف فدراسیون رد شد

کد خبر: ۱۰۹۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ 05 January 2022

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعلام کرد که اعمال رأی کمیته انضباطی این فدراسیون درباره باشگاه گل‌گهر سیرجان جنبه نمادین دارد و نتایج مسابقات ملاک اعتبار است.

به گزارش تابناک ورزشی، رأی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره اعتراض باشگاه گل‌گهر سیرجان به شکست 3 بر صفر شاگردان قلعه‌نویی مقابل استقلال، سپاهان و پیکان به شرح زیر است:

درخواست گل‌گهر در استیناف فدراسیون رد شد

«درباره درخواست مورخ 1400/10/13 شرکت فرهنگی ورزشی مجتمع گل‌گهر سیرجان دایر بر صدور دستور موقت دایر بر توقف اجرای حکم نسبت به دادنامه شماره 1183 مورخ 1400/9/25 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و بازگرداندن امتیازات کسرشده از تیم مذکور بابت استفاده از بازیکن خارجی به نام اریک بابو باگناما بوکوم (که به شرح دادنامه مذکور غیرمجاز دانسته شد) جهت حفظ ثبات جدول مسابقات، با دقت در محتویات پرونده و ملاحظه لایحه تقدیمی باشگاه مذکور و با تأمل در مقررات انضباطی فوتبال به ویژه مواد 100 و 103 آن، به زعم اعضای این کمیته اگر چه مطلوب آن است که رکن قضایی فدراسیون فوتبال و پیرو تصمیم آن، کمیته مسابقات رویه یکنواخت و یکسانی را در نحوه اجرای احکام انضباطی و تنبیهی اعمال نمایند، به گونه‌ای که اگر بناست در اجرای اصل اجرای فوری آرای انضباطی و اخلاق و فقدان اثر تعلیقی بر اعتراض به این آرا، به محض ابلاغ رأی، نتایج آن از جمله در جدول مسابقات متبلور شود، این تدبیر نسبت به همه آرای انضباطی و اخلاق اعمال شود و سیاست دوگانه در اعمال و اجرای فوری آرای تنبیهی از نوع آنچه در این پرونده صادر شده با اجرای آرایی از نوع محرومیت از برگزاری مسابقه در حوزه باشگاه میزبان یا بازی بدون تماشاگر، تا انتظار قطعیت رأی مزبور، تالی سوء به دنبال خواهد داشت، اما در مانحن‌فیه با توجه به اینکه اولاً آنچه در لایحه باشگاه تجدید نظر خواه آمده مصداق و موضوع دستور موقت مذکور در ماده 100 مقررات فدراسیون فوتبال مذکور نیست، ثانیاً اعمال نتیجه حاصل از این رأی در جدول مسابقات جنبه نمادین داشته و آنچه ملاک و مناط اعتبار است، نتایج قطعی و پایان بخش مسابقات است. ثالثاً ضرر و زیان خاصی که به واسطه اعمال حکم صادره از کمیته انضباطی متصور و جبران‌ناپذیر باشد، قابل ملاحظه نیست. بنابراین قرار رد درخواست باشگاه متقاضی دستور موقت صادر و اعلام می‌شود».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۳
مدیران گل گهر را کی به دادگاه میکشانند؟
آقا این رای را نمی شود خیلی واضح و روشن بگوئید و از کلمات عربی استفاده نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
خب بنده ی خدا این ترفند دادگاه ها هست تا مردم نفهمند در پشت صدور احکام ، چه چیزی وجود دارد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
باشگاه گل گهر از کمیته استیناف خواسته است 7 امتیاز کسر شده از باشگاه را به جدول رده بندی بازی های لیگ برتر برگرداند تا رایی نهایی صادر شود
و کمیته استیناف در توضیح به باشگاه گل گهر یادآور شده کسر 7 امتیاز از گل گهر نمادین بوده و رای نهایی رایی است که کمیته استیناف صادر خواهد کرد و ملاک اعمال در جدول رده بندی خواهد بود
کمیته استیناف پرونده اعتراض باشگاه گل گهر به رای صادره از سوی کمیته انضباطی را در دست گرفته زمان رای نهایی هنوز مشخص نیست
این گونه صدور رای محل تامل است چرا اینقدر موضوع را می پیچانید. ببخشید مثل آدم حرف بزنید و بنگارید. این کلمات چیه که استفاده می کنید.
چند بار خوندم متوجه نشدم ! لطفابه فارسی روان یکی بگه که بالاخره امتیاز باشگاه سیرجان کم شد یا نه ؟ یک کلام ایا جریمه شد یا نه ؟؟
پاسخ ها
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
جواب کمیته استیناف تو این مورد اینه که باشگاه گل گهر گفته تا رای نهایی کمیته استیناف فعلا جدول مثل قبل و براساس امتیازهای گرفته شده باشه ولی کمیته استیناف گفته همون رای کیمته انضباطی اعمال بشه و فعلا جدول برنگرده.
خیلی ها سعی می کنن به زور یه باشگاهی رو امسال قهرمان کنن. آقای وزیر ورزش بدون که با این لابی گری ها تیم شما قهرمان نمی شه. برید قوانین فیفا رو بخونید بعد متوجه می شید که در این مواقع از تیم متخلف فقط امتیاز کم می شه، نه اینکه بازیهاش رو سه بر صفر اعلام کنن. این به ضرر باقی تیمهاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
با کار خلاف باید برخورد کرد ربطی به تیم ندارد
ثانیاً اعمال نتیجه حاصل از این رأی در جدول مسابقات جنبه نمادین داشته و آنچه ملاک و مناط اعتبار است، نتایج قطعی و پایان بخش مسابقات است

این رای که میگه نتایج سه بر صفر فقط جنبه نمادین دارند و رای به نفع باشگاه گل گهر صادر شده و نتایج قطعی پایان مسابقات باید در جدول اعمال بشود.
امیدی به کمیته استیناف نیست که در انحصار مطلق استقلالی های متعصب و بی منطق هست بطوریکه علنا در صفحات مجازی این اعضا، توهین های بسیاری به تیم های رقیب استقلال میبینیم بخصوص پرسپولیس و این ترکیب کمیته استیناف و علایق شخصی آنان که به قطع موثر در آرای آنان است قابل طرح در فیفاست
جهت راهنمایی دوستان ، این رای هیچ تاثیری در رای اولیه ندارد. باشگاه گل گهر خواستار این هستش که تا رای نهایی صادر بشه نتایج به حالت قبل برگرده که کمیته استیناف این درخواست رو قبول نکرده.
دوستان این رای به تغییر نتایج بازی نیست. فعلا رای کمیته استیناف مشخص نشده.

گویا باشگاه گل گهر در اعتراضش یه درخواست هم داشته اونم این بوده که تا وقتی رای کمیته استیناف صادر میشه جدول امتیازات گل گهر توی جدول به حالت قبلی برگرده چون رای قطعی هنوز صادر نشده. کمیته هم گفته حالا این تغییر امتیاز توی جدول زیاد مهم نیست و نمادینه. فقط این قسمت از درخواست رو رد کرده. کماکان پرونده داره بررسی میشه.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح
وب گردی