بازدید 6596

یکشنبه‌ی بارانی در نقاط گوناگون کشور

کد خبر: ۱۰۹۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹ 02 January 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوایی در کشور گفت: امروز بارش‌ها مناطق جنوبی کشور را در بر می‌گیرد. به این ترتیب استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، فارس، بوشهر، کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی استان‌های یزد و اصفهان شاهد بارش برف و باران و وزش باد شدید موقت خواهند بود. در استان‌های جنوبی و جزایر واقع در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان وقوع رگبار و رعد و برق خواهیم داشت. استان‌هایی نظیر لرستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، مرکزی، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش پراکنده دارند.

و‌ی ادامه داد: فردا غالب مناطق کشورمان بارش خواهند داشت. شدت بارش‌های امروز در استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، فارس، بوشهر، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان خواهد بود. فردا هم شدت بارش‌ها مربوط به استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان می‌شود. روز سه شنبه عمده‌ی بارش‌ها در سیستان و بلوچستان و سواحل دریای عمان خواهد بود. اما در شمال شرق، شرق، مرکز، جنوب و شمال غرب کشورمان هم بارش پراکنده داریم. چهارشنبه مجددا غالب مناطق کشورمان بارندگی خواهند داشت.

این کارشناس هواشناسی در مورد وضعیت آب و هوایی تهران گفت: در تهران هم که از دیشب تا امروز صبح شاهد بارندگی بودیم. این بارندگی مربوط به سامانه‌ی بارشی قبلی بود. اما از اواخر وقت امروز موج بعدی بارش‌ها وارد تهران خواهد شد و از اواخر وقت امشب بارندگی‌ها آغاز خواهد شد. روز دوشنبه هم تهران به طور کامل بارندگی خواهد داشت و هوا مطلوب خواهد شد. دمای هوا در تهران بین ده تا چهار درجه خواهد بود. اما فردا دما تا حدودی کاهش پیدا خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی