بازدید 8099
۱

وضعیت منازل در پی فرونشست زمین در نسیم‌شهر

فرماندار شهرستان بهارستان گفت: محل فرونشست زمین در نسیم شهر با تزریق بتن ایمن سازی شد و از ۱۱ دی ماه منازل تخلیه شده قابل سکونت است.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵ 01 January 2022

به گزارش «تابناک»، عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قناتی که باعث فرونشست زمین در یکی از محلات وجه‌آباد نسیم شهر شده بود ایمن سازی شد.

وی ادامه داد: ایمن سازی این محل با حضور و نظارت کارشناسان استانداری، فرمانداری، و شهرداری صورت گرفت تا در آیند تهدیدی برای ساختمان های این محدوده نباشد.

فرماندار بهارستان بیان کرد: منطقه دارای قنات‌هایی است که در بعضی جاها سازندگان ایمن سازی کرده اند و در این منطقه هم ایمن سازی انجام شد و منازلی که تخلیه شده‌اند از ۱۱ دی ساکنان می توانند به منازل خود برگردند.

نوحی افزود: ساختمان ها دیگر در معرض حادثه آوار قرار ندارد.

وی در ادامه گفت: شنبه ۱۱ دی ماه با حضور کارشناسان آب منطقه ای ومسوولان استانی و شهرستانی جلسه مدیریت بحران تشکیل تا نقشه دقیق قنات‌ها که خشک شده‌اند شناسایی شود و ازتکرار چنین حوادثی جلوگیری شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این مسئله در آینده در بسیاری از شهرهای ایران رخ خواهد داد. شهرک نیروی هوایی اصفهان بدلیل فرونشست سه سال پیش غیر مسکونی اعلام و تخلیه شد
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی