بازدید 9930
۱

خطر حذف از آسیا در کمین سرخابی‌‌ها؟!

به نظر می‌رسد رسیدن نامه‌ها به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، زنگ خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا را برای این باشگاه‌ها به صدا درآورده است.
کد خبر: ۱۰۹۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ 23 December 2021

 

به گزارش تابناک، کنفدراسیون فوتبال آسیا که هر ساله مدارک حضور تیم‌ها را جهت حضور در لیگ قهرمانان بررسی می‌کند احتمالا اجازه حضور دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را در رقابت‌های لیگ قهرمان‌ آسیا ۲۰۲۲ را نخواهد داد.

مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا که هر ساله با پادرمیانی مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش برای سرخابی‌ها صادر می‌شد، در این فصل برای دو تیم پرطرفدار ایرانی مشکل ساز شده است.

گویا دو نامه ۱۲ صفحه ای از طرف AFC به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ارسال شده که متن این دو نامه مدیران این باشگاه‌ها را در شوک بزرگی فرو برده است.

هنوز اطلاعات دقیقی از جزئیات این نامه‌ها در دست نیست، اما به نظر می‌رسد تعداد بالای شکایت‌های مالی از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و بدهی‌های کلان ‌آنها، به احتمال زیاد منجر به صدور رای عدم صلاحیت این دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ شود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
این دو تیم بیت المال خوار کلا تا صاحاب پیدا نکردن و خصوصی نشدن باید کلا از فوتبال حذف بشن. تا به حساب جیب کل مردم ایران مفت خوری نکنند و پز برد و قهرمانی ندارند چون ارزشی نداره
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی