بازدید 185660

خبر مهم وزیر صنعت درباره قیمت خودرو

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه برنامه تحولی صنعت خودرو بزودی در قالب ۹ محور رونمایی می شود، گفت: خودرو از سیاسی ترین محصولات و موارد حائز اهمیت در کشور می باشد، این صنعت از یک طرف به شدت دچار چالش و از طرفی دارای ظرفیت‌های متنوعی است.
کد خبر: ۱۰۹۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲ 17 December 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، سید رضا فاطمی امین در نشست هم اندیشی مدیران رسانه در وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه یکی از اقدامات تحولی که تا پایان سال تکمیل و راه اندازی خواهد شد، پیشخوان پاسخگویی وزارت صمت است، گفت: پیشخوان پاسخگویی مرکزی است که طراحی شده تا ورودی های وزارتخانه را به سمت خروجی های مناسب هدایت و پیگیری کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: این مرکز ورودی ها و مطالبات مربوط به وزارتخانه را به مدیران ذیربط ارجاع می‌دهد و همچنین نقش دادستان را دارد و امورات را از جانب مخاطب درون وزارتخانه پیگیری می‌نماید.

فعال سازی ۹۰ پروژه طی سه ماهه اخیر در مجموعه وزارت صمت

وی با بیان اینکه ۹۰ پروژه طی سه ماهه اخیر در مجموعه وزارت صمت فعال شده است، گفت: با اجرای این پروژه ها نوع حکمرانی در وزارت صنعت، معدن و تجارت تغییر می‌کند و از روزمرگی ها بیرون می‌آییم.

فاطمی امین همچنین تاکید کرد: گزارش عملکرد وزارتخانه را به صورت مداوم و منظم هر سه ماه یکبار ارائه خواهیم داد که در همین راستا گزارش عملکرد فصل پاییز (سه ماهه) به زودی منتشر و در دسترس عموم قرار می گیرد.

به دنبال نوع جدیدی از حکمرانی در وزارت صمت هستیم

فاطمی امین با تاکید بر اینکه می‌خواهیم وزارتخانه ای شفاف و پاسخگو داشته باشیم، تاکید کرد: نوع جدیدی از حکمرانی را تعریف و پیاده سازی کرده ایم که در این راستا از نظرات رسانه، نخبگان و صاحب نظران استفاده خواهیم کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه رفتارهای مردم و جامعه از الگوهای ذهنی آنها شکل می‌گیرد، بیان کرد: کار مشترکی را با حوزه رسانه به پیش می بریم تا الگوهای ذهنی مردم را به واقعیت های درون وزارت صمت پیوند بزنیم و واقعیت هایی را که در وزارت صمت پیگیری می شود به درستی به افکار عمومی منتقل کنیم.

فاطمی امین بیان داشت: خودرو از سیاسی ترین محصولات و موارد حائز اهمیت در کشور می باشد، این صنعت از یک طرف به شدت دچار چالش و از طرفی دارای ظرفیت‌های متنوعی است.

وی همچنین با بیان اینکه نحوه قیمت گذاری باید به گونه‌ای باشد که ساخت داخل مزیت داشته باشد، اضافه کرد: خودروسازان ۱۱۵ هزار میلیارد تومان بدهی و ۸۵ هزار میلیارد تومان زیان انباشته داشته اند و بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان رانت در این صنعت وجود دارد.

رونمایی از برنامه تحولی صنعت خودرو

وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: برنامه‌ای در قالب ۹ محور برای تحول در صنعت خودرو داریم که تمامی چالش ها و راهکارهای آن را در بر می گیرد و این برنامه به زودی منتشر می‌شود.

فاطمی امین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی موفقیت های وزارت صمت در همین مدت کوتاه، گفت: هدف گذاری کرده بودیم تا حدود ۵ میلیارد دلار به میزان صادرات کشور در ۶ ماهه دوم اضافه شود که این هدف گذاری در حال تحقق است، همچنین قیمت سیمان به قبل از قیمت قطعی برق بازگشت.

وی همچنین در خصوص پروژه هایی که در این سه ماه فعال شده است، بیان کرد: بازآفرینی وزارت صنعت، معدن و تجارت یکی از این پروژه هاست که ابلاغ شده و هفته آینده به صورت مفصل اطلاع رسانی خواهد شد که با این بازآفرینی تغییر ساختار جدی را در مجموعه وزارت صمت شاهد خواهیم بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت مدیریت استعدادها و بازنگری و اصلاح در فرآیند انتخاب مدیران را یکی دیگر از این پروژه های ۹۰ گانه دانست.

فاطمی امین افزود: سازوکاری برای عرضه کالاهای پایه در بورس کالا مشتمل بر ۲۶ ابزار در نظر گرفته ایم که تمامی حالات (کمبود یا مازاد) این کالاها را در نظر می‌گیرد و با استفاده از یک ماتریس، وضعیت کالاها مشخص می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۳۷
مجموع ضرر و بدهی با نرخ سی هزار تومان بیشتر از 6.5 میلیارد دلار می شود !!!!
الان قیمت کل این کارخانجات چقدره؟
برای درک بهتر ، هزینه ساخت یک مجموعه از پارس جنوبی مشتمل بر پالایشگاه ، خطوط لوله زیر آبی ، تاسیسات دریایی و حفاری همین مقدار میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
جناب وزیر دست ازاین آمارهای بی خاصیت بردارید دولتهای گذشته این راه رارفتند کمرمردم راشکستند مردم درکف بازارند راست یادروغ رامی فهمند
فریب واژه بورس را در ایران نخورید. در حقیقت بورس در ایران نوع شرعی و قانونی شده دلالی است . بعنوان نمونه مواد پلیمری در بورس به دست مصرف کننده واقعی بعد از حداقل 15 گردش دلالی می رسد.
نمونه: سیم مسی در بازار جهانی به قیمت ارز آزاد کیلیویی 218 هزار تومان عرضه می شود در حالی که این فرآورده کاملا داخلی که در عمل هیچ وابستگی در تولید به ارز خارجی ندارد (و از بیت المای منابع اولیه آن تامین می شود) به بهای 280 الی 290 هزار تومان در هر کیلو به تولید کننده داخلی عرضه می شود!!!!! سیمان نیز همین است.
فریب دیگر، عرضه محصولاتی که یارانه دولتی می گیرند به مصرف کننده با قیمت ارز آراد است که سبب شده تا تورمی وحشتناک به تولید کننده و مصرف کننده واقعی تحمیل شود. بکته مهم این است که صادرات فرآورده های بورسی با قیمتی بسیار پایین نر از بورس داخلی و بورس جهانی اتفاق می افتد یعنی ما در صادرات محصولات بورسی به خارجی ها یارانه تقدیم می کنیم.
یه مشت حرف بی سروته و شعار و وعده الکی به آینده. با این سود هنگفتی که فرغونسازا براتون دارن هیچ وقت به نفع مردم کاری نمیکنین، انگار توو این مملکت فقط اینا دارن ضرر میکنن که هر چندماه مجوز افزایش قیمت فرغونهاشون رو بهشون میدین. چرا حقوق کارگر و کارمند رو هر یه ماه افزایش نمیدین؟ مملکت رو به گند کشیدین ولی خودتون همه جوره جیبتون رو پر میکنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
یک مشت دلال این مملکتمون روگرفته
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
بخدا یک دستگاه خودرو پژو پارس برنده شدبود رفته بود تحویل گرفته بود از شرکت خودروسازی در جاده مخصوص تا تهران سه بار خاموش شده بود ومجبور شد مبلغ پنجاهزار تومت به یه تعمیر کار داد برای تست فقط یجوری با کلک روشنش کرد بهش تحویل داد تعمیر کار گفته بود دادش فقط تا تهراندر خونتون ببر بعدش هم ببرش گارانتی خدا لعنتون کنه خود ماشین ساختنتون..فرقون سازی از شما بهتره میسازه.
"وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به . . . گفت: خودرو از سیاسی ترین محصولات و موارد حائز اهمیت در کشور می باشد" برعکس فرمایشات خناب وزیر خودرو اصلاً سیاسی نیست، در حال حاضر که ایران زیر شدید ترین تحریم ها قرار دارد، واردات خودرو( نه قطعات مورد نیاز صنعت خودرو سازی) اصلاً تحریم نیست و در صورت رفع موانع قانونی و تأمین ارز واردات آن به هر تعداد، امکانپذیر است. در ایران به دلیل انحصار صنعت خوردرو سازی، و قلک نگاه کردن آن برای تأمین کسری بودجه دولت ها و از همه مهمتر پارکینگ بودن شرکت های خوررو سازی برای مدیران( پس از تعویض دولت ها) خودرو سازی سیاسی هزینه تمام شده خودرو های تولیدی چندین برابر قیمت های واقعی شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
با كدام ارز حضرت ناشناس!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
اقای فاطمی امین مرد باش ی دفه هم جواب مردم رو بده زیان انباشته و تورم رو چرا مسئولان بی کفایت مثل خودت به عهده نمیگیرن چرا میندازین رو دوش مردم چرا پیش فروش ها رو 50 درصد پیش پرداخت رو هم که دادن تورم انرا هم حساب کردین به مردم چ ارتباطی داره و در اخر هم 18 درصد گرانی رو اصافه کردین ی جواب قانع کننده بده مثلا برا شاهین 80تومن پیش پرداخت 50درصد دادن الان برای 50درصد باقی ماندش 244میلیون میخوان بیش از 3برابر پیش پرداخت حدود200درصد از این طرف 6درصد سود اون نصف پیش پرداخت میدن ایا پول مردم با پول خودورسازها فرق میکنه چقدر بی عدالتی و ظلم جواب بده حرف مفت تحویل مردم نده بچه کلاس اول از شما بیشتر میدونه
منظورش اینه گرونتر میشه
آخجان ماتریس، مشکلات قراره حل بشن.
زیان انباشته رو مگه مردم به بار آوردند که باید تاوان پس بدند
شما مسئولان بی کفایت به بار آوردید عرضه اصلاح هم ندارید و دستتون تو جیب مردمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
اولا که زیان انباشته ای وجود ندارد و این زیان روی کاغذ و خود ساخته خودرو سازان است برای عدم پرداخت مالیات و ایجاد فضا برای گران کردن تولیدات
وقتی خودروسازان ویلا و کاخ و بدتر از آن گاوداری می سازن، نباید زیان ده باشن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
آدرس ويلا و كاخها را بده ما هم بدانيم!
یک سر اصلی مافیای خودرو خود دولته! دولت کاری برای صنعت خودروسازی انجام نمیده مگر اینکه نفعی براش داشته باشه!
چرا پیش فروشهایی که نصف پولشون رو گرفتی رو گرون میکنید
بی وجدان یکسال پولمون پیشتون بوده باهاش بازی کردین الآنم باقیمت روز تحویل می‌فروشید ....
خبر مهم یه سطره دو سطره نه دو صفحه.
امیدواریم وزیر صمت بیشتر به فکرمردم باشد چون الان همین مردم بیشتر از خودروسازها درگرانی کشور دست وپا میزنند
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
بله متاسفانه قیمت خودرو درکشور ما به مرجعی برای
تبدیل شده و با کوچکترین خبرسیاسیو بالا رفتن نرخ ارز همه چیزو گرون میکنه با اینکه وارداتش میتونه ارزونش کنه ولی بجاش دارن ارز۴۲۰۰تومنی یا یارانه پنهانو حذف میکنن که خودشون میدونن قیمتهارو تا ۹ برابر افزایش میده ولی همچنان دست کردن تو جیب مردم ادامه داره واین نشون میده دولتها فقط بفکر تامین بودجه خودشونن نه مایی که با ماهی ۶ تومن چجوری قراره ۹ برابر شدنه اجناسو اجاررو پرداخت کنیم که خیلی بیرحمیه نکنید اینکارو آقایون نکنید دیگر اجناسو خانه
به امید بیچارگی بیشتر.
خوب اگه ضرر میکنین چه کاریه خوب تولید نکنین بجاش وارداتو آزاد کنین تا مردم بهتون ضرر نزنن دارین هم قیمت ماشین های بی ام و پول یه پژو رو میدیم بعد میگین ضرر میکنیم ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
بيكاري حدود يك ميليون نفر هيچ، ارز واردات از كجا بايد تامين شود؟
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
درود به شما دوست عزیز واقعا حرف درستی میگی اگه زیان میدن این دو خودرو ساز مردم راضی نیستن پس جمعشون کنین و از خارج ماشین وارد کنید.
دست از سیاسی کردن صتعت بردارید دست از سیاسی کردن غذا و دارو بردارید بگذارید مردم ایران با اینهمه منابع خدا دادی کمی بدون دغدغه زندگی کنند اینهمه عدد و رقم از خودتون نسازید چطور دقیقا مبلغ رانت خودرو را بدست اوردید ولی علت رانت را اعلام و حذف نمی کنید چطور رانت برابر زیان و بدهی خودرو سازان است ! اگر این باصطلاح محورهاتون و تحقیقاتتون بدرد میخورد چطور نتونستید برای انها و مردم قیمت صحیح بدست اورید و انها سرخود قیمت تعیین کردند
مملکت دزد بازار هست ایران خودرو و سایپا بدتر از همه کشورهای اروپایی ماشین از دم قسط میدن یا اجاره میدن ولی تومملکت ما قیمت میدن که نتوانی اسم ببری تا برسع بخری پراید 150میلیون یاخدا پژو 270میلیون مملکت مسلمان هستیم برتر خودمان میدانیم ولی تو دزدی حرف اول میزنیم الله برکت الله
باشه تو خوبی!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
درکجای دنیا با مشتری چنین بر خوردی میشه۱۶ ماه نصف پول ماشینو گرفتن وحالابه قیمت روز با ماحساب می کنن مملکت حسین قلی خانی به این کشور میگن
خوب اگه به قول خودتون دارین ضرر میکنین
خو این شرکتا مسخرتون جمع کنین بره
واردات ازاد کنین ماشین بفرستین داخل ....
خجالت نمیکشند و حرف میزنند
چغندر اگر می بود ازخجالت شلغم میشد
همتون از یک کاسه غذا دزد هستید جمع کنید خدا نشناسها
بنده در بهمن سال۹۹مبلغ۱۳۳م۷۰۰هزار تومان بابا خودرو شاهین در طرح مشارکت یکساله بدون سود پرداخت کردم که در سال ۱۴۰۰شورای رقابت طبق مصوبه ای اعلام نمود افرادی که در سال ۹۹در مشارکت بدون سود مبلغی را پرداخت کردن شامل هیچگونه افزایش قیمتی تا پایان سال ۱۴۰۰نمیشوند در همین بابت شرکت سایپااعلام کرده افراد باید به قیمت روز خودرو را تکمیل وجه کنند و از این مصوبه سرپیچی کرده و مصوبه هیچ گونه تعهدی را نسبت به بنده که یک سال پول بنده را گرفته نداده زیرا بنده شکایت خود را نسبت به شرکت سایپا اعلام میکنم.و در دستگاه قضایی نیز این شکایت را پیگیری خواهم کرد.متن مصوبه چهار صد و هفتاد و هفت (۴۷۷) مورخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ دسته: مصوبات جلسات شورای رقابت منتشر شده در ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ جلسه چهارصد و هفتاد و هفت شورای رقابت مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۵ برگزار شد. ‎موضوع جلسه: بررسی شکایات خودروو تعیین تکلیف خودروهای جدید. با توجه به اطلاعات ارائه شده از سوی شرکت سازنده ایران خودرو و سایپا‎ در خصوص نامه‌ها و شکایات خریدارانی که تا پایان سال ۱۳۹۹ ثبت نام خودرو کرده و سود نگرفته‌اند و تاریخ تحویل خودروی آنان بعد از شهریور سال جاری می‌باشند اعضای شورا تأکید کردند که در مصوبه ۴۶۲ زمان تحویل خودرو موضوعیت نداشته و صرفاً زمان واریز وجه پیش پرداخت ملاک تصمیم شورا بوده است.سایپا باید مبلغ که سال ۹۹طبق مصوبه دریافت کنند.
خدا کنه این لگن سازها آب خوش از گلوشون پایین نره تولید داخل ، از قدیم گفتن هر چه میخوری ازخودی،الان هم هرچه میکشیم از مسولان بی لیاقت و بی‌کفایت خودمون انگار که اصلاً تواین مملکت نیستند
در کجای دنیا اینطور به ملتی زور میگویند که حتما باید خودرو مونتاژ داخلی بی‌کیفیت رو چند برابر قیمت جهانی بخری ویرایش گارانتی هم هیچ ارزشی برای مشتری قایل نشوی ؟؟؟این خودروها اش اشک خالته بخوری پاته نخوری پاته ... حالا کدام مدیرمسول سازندگان لگن در ایران سوار خودروهای ساخت خودشان میشوند؟؟؟ بیچاره ما مردم آروزی داشتن یک خودروی روز دنیا برایمان شده یک سراب....
اگه راست میگید که نمیگید در خودرو سازان را گل بگیریدواردات را ازاد کنید واز حقوق گمرکی حقوقهای نجومی خودتان وکارکنان را پرداخت کنید از طرفی هم خودرو باکیفیت به دست مردم برسد نه لگنهای ساخت شما با قیمت بی ام وی و بنزاگه خدا را باور دارید این کار را انجام دهید.ای بانیان وباعثان بدبختی مردم.
خودروهای صفری که در مزایده و به قیمت بازار آزاد فروخته می‌شوند، پولش به جیب چه کسانی می‌رود؟
شما که عرضه ای جز گران کردن خودرو ندارید لطفا خفه بشید که مردم را زیر بار گرانی خفه کردید
تابحال که حرفهای وزیرصنعت برعکس درآمده وخدابه مردمرحم کنه.
سلام صد تا سلام به نو گل تازه رسیده هنوز نرسیده جنس خودرو گرون شده ماشالا صد هزار ماشالا خیلی آدم منصف و استاد هستی و زرنگ تو مجلس چه شعاردادی تا رای اعتماد گرفتی مردم به همون هوایی رای دادی که جنابعالی دروغ دادی و حالا هنوز نرسیده جنس گرون کردی متاسفم متاسفم بی توجهی شما و امثال شما باعث بدبینی مردم به رهبر بزرگوارم و متوجه رییس جمهورمیشود
خدایا ۵٠ سالمه هنوز ماشین ندارم، فقط یه پراید
وزارت بازرگانی را بازگشائی کنید پدر مردم درآمد از سال ۹۱ با همدستی کارخانجات وتجار وعرضه کنندگان عمده کالا وحاجی بازاری ها بشکل کارتل وتراست وبا به پستو بردن بازرگانی به صمت ،قیمت واحد کالا اعم از تولیدی وتوزیعی وخارجی وایرانی (موجودی کالا در فروشگاهها)یکباره هزار برابر شد واین در شرایطی بود که هنوز چهار ماه تا تحریم ترامپی داشتیم که متعاقب آن ارز نیز اوج گرفت ِلذا باید قیمت گذاری سامان بیاید واز عرضه کنندگان عمده کالا خواسته شود بدلیل سودهای نجومی که سوء استفاده گرانه طی این چند سال برده اند قیمتها را کاهش دهند همانطور که باید از بخش تولید خواست که بر اساس قیمت تمام شده قیمت گذاری کند بعبارتی حمایت از بخش تجاری وبعبارتی سیاست اقتصادی تجاری در بخش عمده فروشی وواردات این کشور را باین روز انداخته است که کسبه شریف هیچ نقشی جز ابزار دست این زالو ها شدن ندارند ومیشود از آنها کمک گرفت وزد توی سر کسانیکه بی جهت نام خود را بازار ومتشرح مینامند ویک دلال بیش نیستند وسالهاست که نقش واسطه ای خود را کنار گذارده وفقط گران میکنند که پول بیشتری جمع کنند وارز های کشور را چپو کنند اخیرا احمدی نژاد هم در اهواز اعتراف کرده که در همین سال کسانیکه مامور توزیع ارز بودند ،ارزها را خود بر میداشته اند که نشانگر بی سوادی ایشان وتیمشان بوده است آخه در کجای جهان اینچنین بدون کاست اکوندینگ وکاست کود وحساب مالی-کالاارز کشور را باین روز میاندازد ویا ارز را اینچنین بی برنامه در بازار بفروش گذارد وفقط بفکر چنج ارز باشند
چیزی نمیگم نرود میخ آهنین در سنگ فقط خدا ازتون نگذره چقدر خانواده‌ها عزادارشدند بابت خودروهای بی کیفیت به خدا لیاقت این مردم پراید نیست خدا ازتون نگذره چقدر ظلم ایران خودرو حیاط خلوت دولتیها ومجلسیها ی رابطه بازشده فامیلاشونو تحمیل میکنند بعدش امتیاز میدن.
چرا خودرو در ایران سر به فلک کشیده در کشورهای خارج خودر صفر به محض تصادف تحویل میدن و خودرو صفر میگیرن در کشور ما باید بعلت گرانی خودرو خودرو های قدیمی را تعمیر و سوار شویم مگریک انسان چقدر می خواهد زندگی کند که بایدمنتظر ارزانی خودرو باشد من شخصا کسانیکه در خودرو سازی خیانت می کنند و خودرو را بی دلیل گران می کنند نمی بخشم ودر آخرت دامن آنهرا خواهم گرفت
آقای وزیر ما دیگه حسرت ماشین حسابی به دلمون مونده خودرو صفر هم نمی‌خواهیم راه دور هم نرو تمام خودروهای فرسوده امارات را وارد کنید بگذارید مردم لندکروز 2013 را به یک دهم قیمت بخرند واز این آشغال های ایران خودرو وسایپا وخودرو چینی نجات پیدا کنند
راه اشتباه روحانی رو رئیسی نباید تکرارکنه
آقای فاطمی توضیح دهید چرا سود خودرو ثبت نام کنندگان قبلی را از جیب مصرف کننده و مشتری برداشتید ، این مردمی بودن دولت را نشان داد یا سرمایه داری
وقتی خودرو ساز یا بانک زیان انباشته و بدهی دارند چرا مدیران پاداش نجومی می گیرند.
پس زیانی در کار نیست.
ما در حسابداری این می گوئیم ۲ دفتره
چه وعده های قشنگی. یاد 120 واحد مسکونی کارخانه قند آبکوه مشهد افتادم. همه بی خونه شدن تا یک پروژه بزرگ شروع بشه. الان پروژه برهوت و خرابی اجرایی شده....
خدایا این وزیر بی سواد یه ماه پیش وعده ارزونی خودرو تاعید رو داده بود
الآن وعده اش برعکس شده خودرو هرروز داره گرون میشه آخه .....
دولت وعواملش وخودروسازها پول ملت و مملکت رو خرج عیاشی ویلا سازی ودزد بازاری میکنند بعدش میان جلو دوربین شروع میکنند به عز وجز کردن،ودنبال مقصرگشتن و.......
ما که نفهمیدیم چی گفتی ولی ته قضیه جز سیاهی چیزه دیگه ای نیست اصلا سیاست بر این هست که یک قدم مثبت برای مردم برداشته نشود فقط مردم رو باید سرکیسه کرد
به‌هر‌بهانه‌ای‌هی‌قیمت‌هارا‌ببرید‌بالا‌....خوب‌همون‌رانتهارا‌در‌بیارید‌ضرر‌وزیان‌را‌پر‌کنید‌چرا‌قیمت‌هارا‌افزایش‌می‌دهید‌.... دستتان‌در‌جیب‌مردم‌است‌...شما‌با‌این‌انقلاب‌چه‌کردید؟‌جواب‌امام‌وشهدارا‌چه‌خواهید‌داد
بابا مگر نمی فهمید چرا خودرو این همه گران قیمت شده ما زورمون گرفته که پراید سه میلیونی یه دفعه شده صد و هفتاد میلیون خیلی زشته
اگر خودروسازها ضرر میدن، خوب از بخور بخوراشون کم کنن از حقوق های نجومی مدیران ایرانخودرو ساپکو از این همه مدیر و مهندس اضافی، از سه مدل ناهار روزانشون کم کنن، از ...
چرا باید مردم تاوان بدهند
بزک نمیر بهار میاد تمبوزه با خیار میاد ایشون هم می‌دونه در مقابل مافیای خودرو کاره ای نیست داره وعده سه سال دیگه رو میده احتمالا خودش می‌دونه سه سال بعد وزیر نیست.بروخودت و رنگ کن عزیزم حناتون دیگه بی رنگه.به احترام مافیای خودرو میایستیم و سر تعظیم فرود میآوریم متاسفانه با این همه شهید نتونستن. جلوی مافیا و رانت رو در مملکت بگیرن هیچ جای افتخاری هم نداره
الهی براتون بمیرم ازفردا برای این دو خودرو ساز خونخوار کمک مرمی جمع آوری می کنیم.آقای وزیر مثل اینکه توباغ نیستندیک کمی به قیمت ماشین های روز دنیا نگاه کنید بعدا ازاین دو جنابتکار حمایت کنید آقای وزیردرمرگ ۲۰ هزار نفری که سالانه بر اثر تصادف زندگی شان از هم پاشیده می شود شریک جرمید!!!
اگر حقوق وپاداش های نجومی که از زمان محرابیان وبذرپاش و... در صنعت خودرو باب شد را مردانه وصادقانه حذف کنید خیلی از این ضررهای انباشته منبعد بوجود نمی اید ، هیچ عقل ومنطقی نمی پذیرد که عده ای مدیر در صنعت خودرو سالانه صدها میلیون تومان پاداش وکارانه وهدیه و.... بگیرند ضمن این که حقوق هایشان هم نجومی است . مطلب دیگر اخراج نیروهای مازاد مفتخوری است که باسفارش قدرت مداران ذینفوذ بر ان صنعت تحمیل شده اند. افراد بی خاصیتی که فقط می مکند وحاصلی ندارند .
من پارسال ترکیه بودم خودم از نمایندگی هیوندا سانتافه نیو رو پرسیدم قیمتش 200هزار لیر بود الان لیر 2000تومنه یعنی میشه، 400میلیون ما اونم با پیش پرداخت 20 درصد بقیه اقساط 1ساله اونوقت ما باید به یه پژو پارس بی کیفیت 400میلیون بدیم
این حرفا برای فاطی تومون نمیشه.وقتی یه ایرانی نتونه یه فرغون از صنعت شما بدون دغدقه بخره .چه فایدهو سودی داره.
آغا زاده ها جیبشون خالی شده حتما..خودرو سازی که مال خودشونه هر چه گرونتر بهتر
والاه بخدا وزیرصنعت خودش خودرو را گران میکنه وبدنبال گرانی خودرو تورم ایجاد میشه اگر واردات آزاد بشه مملکت را ارزونی ورونق فرا میگیره البته بنفع ملت منتهی دزدان سر گردنه فرغون میسازن وبقیمت بنز وتویوتا میدن به ملت بدبخت والبته یه عده هم از همین فرغونها سود کلان میبرن امیدوارم خودروسازان ببخشید فرغون سازان داخلی آتش بگیرند
شما وزیر صنعت یا دستت با خودرو سازان توی یک کاسه است و یا اصلا کاره ای نیستید چون همه مردم دیدند که چگونه خودروسازان عرضه خودرو را به بهانه های ناقص بودن و... متوقف کردند و پس از افزایش قیمت عرضه کردند یعنی قدرت دست انها است
وزيري كه ميگفت قیمت رو پایین میاریم..ولی برعکس خودش دستور افزایش داد...طبق فرمایش نبی اکرم همه گناهان در اتاقی جمع هستند و کلید ان دروغ است...دروغگو همه کار میکند
بی سوادی مدیران دولت وایرانخودرو را مردم باید تحمل کنند تا زمانیکه خصوصی نشود ودست دولت قطع نشود زیان انباشته وجود دارد 80درصد باید تعدیل نیرو شود دردو شرکت .تا سال دیگرقیمت پراید وبنز برابر میشود ولی بازم زیان انباشته هست
این نامردی نامردان است هر زوز یک جور دل مردم را خالی کنند ، این مرداب کندیده را با خاک پر کنید که تا صدها سال دیگر به کار نمی آید ،تعطلش کنید ، طرح نو بر اندازد ، اینان مدیر نیستن زالو اند.
کم لاف بیایدباباعجب کنترل کردیدقیمت خودرو داخلی رو هرروزگردنترمیشه بابانمیتونیدنیایدسرکار
اینهم نمی تونه وزیر باشه . کلا آدم دروغگویی هست .
واقعا متاسفیم کوییک ۱۸۰ میلیون برای بازار داغی قرعه کشی میکنند یعنی هنوز رانت و دلال بازی هست
اگه واقعاً ضرر داره دستتان درد نکنه نسازید،
آخه چرا خودرو نیسان ژاپن میگه حاضرم،
محصولات نیسان به قیمت پارس بدم قبول نمیکنید.شما به قیمت صادرات به مردم بدید،
مگه خون اونا از ما رنگین تره
باشه ممنون فکر کنید ما نمی‌فهمیم
این از خدا بی خبرا فرغوناشون به گردن کلفتها میدن با پارتی بازی به یه نیازمند نمیدن خدا لعنتتون کنه با این طرحی که گذاشتید .اسمش قرعه کشی روشه هست ولی به هر کی میخواند میدند .اینجا کشور ایران و دزدان ورشوه بگیران است .ما ۲۰ بار ثبت نام کردیم ی ماشین برا خودمون میخواستیم نه برا فروش ولی یه ماشین به ما نداند هر روز با دروغ و دزدی مملکت را به گند کشیدید .. خجالت هم نمی کشند
اظهارات وزیر قبول کردید همش دروغ میبافن چند ساله چی درست شد که الان بخواد درست بشه
بهر حال بخاطر این بی مدیریتی ایران در خودرو سازی هیچ حرفی برای گفتن ندارد .کدام خودروهای ایران برخلاف ترکیه قرار است به بازارهای امریکا برود
دروغ میگی آقای وزیر،قیمت خودرو نشونه شماست به جایی رسوندی که خریدخودرو شده آرزوی دست نیافتنی مردم
اونا یی که سواد این کار را داشتن نتونستن کاری کنن این بنده خدا که اصلا توی باغ نیست و فقط بیانیه که با با بزرگ منم هر روز صادر میکنه هر ساعت صادر میکنه.
باسلام به ملت بزرگ اریایی چراهمه مردم درهمه کاردخلت مگرعمرماچقدر هرروزازکله سحرتابوق سگ تلاش کوشش اگرهمه ملت دست بدست هم دهیم اتحاد سزای گران شدندوشدندنخریدندمگرشماها نبودیدسال۹۸و۹۹.بازاراجیل تنقلات به گریه انداختیدمگرنگفتیدگزان کاری کردیدبعدازسه سال هنوزباعصا راه میروندبیاید دوباره این ظلمی که برسرملت اوردندبااتحادوهمدلی خودرو به ورشکستگی جهانی تبدیل وگریه اونا دربیادملت بزرگ شماازنسل کورش بزرگ هستیدخون اریایی انشالله ورشکستگی خودرورا لمس کنید انشالله کمی تامل
روحانی هم میخاست ۳ ماه به ۳ ماه گزارش بده توماه دوم پشیمون شده الکی وعده ندید چی رو میخای گزارش بدی گوش مردم از این شرورها پر جیب برها به بهشت نمیروند خیلی فیلم قشنگی بود ....
کار خونه ای که از اب وبرق وسوخت وکارگر ارزان استفاده میکنه چرا باید زیانده باشه خودتی آغا فکر کردی مردم مثل خودت بلا نصبت خرند خوب جایی که ضرر میده درشو ببند مثل عراق واردات را ازاد کن تعرفه هم ۵الی ۱۰درصد بگیر دیگه این همه حرفهای قلمبه سلمبه وفیلسوفانه برای چیه
برین بابا. با این مملکت داریتون کسری بودجه میارین. بفکرین چطوری. جیب مردم رو خالی کنید. شماها بفکر مردم نیستید. اگه. واقعا راست میگید پس. پول. کارگر رو هم. به دلار باهاش حساب کنین. تا فشار به قشر کارگر. هم نیاد یه مشت آدم. مفت خور. که فقط بفکر جیب خودشونن
به خدا این انصاف نیست الان پول ما پانزده ماه دست سایپاست الان خودرورو گران کردن باز مال ماها رو هم گران کردند خدا ازشون نگذر من که به خدا واگذارکردم
مگر تمیگویید عربستان سعودی ظالم است همین ظالم فقط با نفت چه رفاهی برای مردمش فراهم گرده از لباس بگیر تا خودرو و مسکن و یارانه بالا ولی شما چی ....
این وزیرنیست مترسک کوک شده ایست که مطابق میل دیگران هدایت میشه.
بقول قدیمی ها جوجه رو آخر پائیز می شمارند هدفگزاری کردیدن ولی اجرائی شدن فاصله هست
کلیه نحوه مدیریت جدید به بدبختی مردم و تا ارنج دست کردن تو جیب ملته هر که میاد برا خود شیرینی این دوشرکت مافیایی خودرو چنان اونو میبرن زیر اخیه خود که غلام حلقه بگوش انها میشه کی تو فکر ملت هیچکسی و قتی یه فوق لیسانس میخواد اسنپ کار کنه با هزار بدبختی وام غرض بدهی یه خودرو میخواد بگیره اونوقت جناب وزیرصمت میاد ۱۸ درصد نا قابل می اندازه روی قیمت خودرو کو شدیدا حمایت می کنه .... اخه ایا خبر از درد مردم داری تو این دو سه سال چقدر رفت سر خودر ایا حقوقم زیاد شد ....
فقط حرف مفت میزنیدتنها چیزیکه براتون احمیت ندارن مردم هستن
نمیدانم این مردم دارن تاوان چه چیزی میدن،ای خدا،چرا این مسعولین مردم را احمق میدانند،اگرضرر داره،چرا تعطیلش نمیکنی مگر میشه کاری ضرر برساند وادم ادامه،اش بده،مگر آدم احمق،درامد ماشین سازی الان از نفت بیشتر درآمد داره برا دولت ای خدا اینها سیری ناپذیرند راست میگه چون هنوز بانکهای اروپایی جا دارن برای حسابهای آقایان واقازاده ها،چون حقوق 350میلیونی و400میلیونی میگیرن بنده خدا ها اینطور ی ضرر میده باید ب جای میلیون میلیارد بگیرن،الان نفر هست اندازه دویست نفر حقوقش است ،این حرفها برای انحراف ذهن مردم هست هفتاد درصد مردم الان توان زندگی عادی ندارن یعنی خوردو خوراک ولباس،
اول خودروسازان خودروهای ثبت نامی رابدهندسپس لاتاری برگر ارکنندبنده دو سال است ماشین ثبت نام کردم عجب سیاه بازی بازارش ده
زرشک هسته داره نپره حناق بگیری شما ماشین ۳۰ تومانی را قیمت زدین ۱۵۰ .که الآن با همین دلار تورمی اگر بخواهی از خارج ماشینی مثل پراید وارد کنی مفت درمیاد شما دولتی‌ها از همه تون قبلی وفعلا جیبتون گره خورده به همین در آمدها دراصل اگر بخواهید قیمت را منصفانه بز نید خودتان ضرر میکنید..مگر دستی از غیب به داد این مردم برسه
این آقای وزیر خود و وزارت خونه اش از هر حیث مشابه محصولات ایرانخسرو و... میباشند.
خدا وکیلی اینقدر با این شعارهای توخالی و حرفهای صد من یه غاز مردم را مسخره نکنید
تنها راه بیرون رفت از مشکلات موجود در صنعت خودرو و کوتاه کردن دست دلالان بی دین و حذف رانت در خودرو سازی ؛ تعطیلی کامل این دو شرکت مزخرف و فرستادان مدیران مفتخور و کارکنان آن به منزل و پرداخت حقوق آنان از جیب مردم است. در اینصورت بازم به نفع بیت المال است.
نمیشود بخاطر اشتغال کاذب چند هزارنفر در این دوشرکت ؛ جان و روح و روان ۸۵ میلیون را به گروگان گرفت. یکبار برای همیشه مردم را از شر این اختاپوس حلاص کنید.
سلام واقعا نمیدانم ۲۰۰:هزار میلیار رانت خواری چقدر با عزت نفس و بدون کمترین نگرانی از این موضوع و براحتی بیان میکنند شما فقط تصور بکنید ۲۰۰هزار میلیارد تومان باهاش امکان راه اندازی چند کارخانه بنزو بی ام دبلیو میشه راه اندازی کرد که سهم رانت خوران پررو و مفسدین در صنعت هست که. باید به اقای وزیر عرض کنم که بی شک ۱۰۰هزار میلیارد از این پول سهم افرادی هیت که در همون وزارت خونه با کارخانه ایران خودرو و ساپیا در حال زدو بند هستند اقای شما باید از وزرات شروع کنی اگر از انجا جارو کشیدن اغاز بشه شاید در صنعت خوردو در اینده بشود شفافیت بیشتری به چشم میخورد وگرنه همان اش وهمان کاسه است والسلام
من خودم یه چیز های سواله برام وبسیار اذیت می شوم اینکه وزیر صنعت معدن تجارت به عنوان صنعتی ترین وزارت خانه دنبال اخلاق مردم ایران و پیوند آن با واقعیت موجود در صنعت است این درس اخلاق مردم ربطی به این وزیر صنعت معدن تجارت ندارد این درس اخلاق توهین به مردم است این وزیر باید کار کند تولید خودرو سازان را انبوه کند نه به مردم توهین کند
قرعه کشی حذف شود مشتری خودرو سازان ۸۰درصد کم می شود این قرعه کشی رانت است
تنها مشکل کشور تولید خوب و بدون دق دقه است در تمام زمینه ها در ایران استاد اخلاق زیاد هست تا دل بخواد

البته توهم هم داریم تو ی کشور اینقدر استاد اخلاق البته افراط است
تنها راهکار برون رفت از این مشکلات ؛
تعطیل کردن صنعت مونتاژی و وارداتی قطعه تحت عنوان تولید داخل و کلاهگذاری بر سر مردم است.
آقای وزیر مشکل اصلی در کشور قوانین کار و ثبات وضعیت شغلی است. هرکس پستی را اشغال می کند انگار ارث پدری است. بهتر است این الگو اصلاح شود که هر کسی نتوانست جایی و یا کاری را اداره نماید بر اساس قانون و مهلت کوتاه مدت تعویض گردد.
مشکل اصلی کشور رده های میانی مدیریت است که در پستهای کلیدی خودشان جا خوش کرده اند و علی رغم ضعفهای متعددی که دارند با چماق تعهد نگهداری میشوند
ما اصلا راضی به ضرر شما نیستیم تولید نکنید اگه ضرر داره بدبختی اینجاست تا وقتی خودرو میره بالا همه اجناس هم میره بالا شده عامل تورم و فلاکت ملت و نارضایی عموم
عامو پارسال این موقع دلار ۲۷بود امسال هم ۲۷هست
پارسال پراید۷۰بود الان ۱۷۰
اول این معادله را برای مردم حل کنید لطفا
رو چه حسابی خودرو داره بالا میره
یک مثلی است میگوید اگر ازنصف زیان هم برگردی بازم برنده ای شما که ادعای زیان میکنید مگه عقل و شعور ندارید تولید نکنید ودرب سایپا و ایران‌خودرو راننده کنیدو به کارگران آنها مجوز دهید از خارج ماشین بیارن وداخل کشور بفروشن هم کارگران بیکار نمانند وهم مردم با پول سمند بنز سواربشوند
چرا در موقع افزایش حامل های انرژی صحبت از قیمت جهانی میکنید و توضیح فراوان در کشورهای همسایهقیمت حامل‌های انرژی را میگویید به قیمت خودرو که میرسد حرفی از قیمت‌های جهانی نیست تا کی عوام فریبی میتوانید با قیمت معقول بفروشید نمی‌توانید واردات را آزاد کنید
تا حالا خیری به مردم پایین دست نرساندی ،و کاری جز گرانی نکردی؟!
به افرادی که بیشتر از ۱۰ سال هست خودروی نگرفتند بدون نوبت خودرو بدهید.......
آقاچرامیزارین گردن خودروساز یاوزیرصمت والا بخداقسم خود مردم مقصرن هرچی گرون کردن بدو بدو رفتن خریدن اینها که بدشون نمیاد جالب اینجاست گرون میشه مینالن میگن گرونه بعد دوست هم ندارن ارزون بشه شما مردم باعث وبانی گرانی هستین ماهی یک بارهم ماشین گرون بشه شما مردم کم نمیاربن
در این کارخونهارو تخته کنید جون همشون واردات آزاد کنید .خیلی مسخره شده داستان ماشین تو کشور ما
خودرو سازها سبیل همه مسئولین عزیز را چرب فرموده اند ،وقتی نمک گیر شده اند چکار می توانند بکنند،وقتی این ارابه های مرگ که هیچ کدام تست تصادف ندارند به قیمت گرانترین خودرو روز دنیا فروخته می شوند زیان انباشته کجا بود
زیان انباشته را مسئولین باعث شده اند که خودرو مجانی گرفته و از اینها دفاع جانانه می کنند،وقتی پراید به قیمت بنز فروخته میشه زیان چرا؟
بخدا مردم را به مسخره گرفتن
تحول مدیریتی اینه که سایپا و ایرانخودرو مدیران رو با هم معاوضه کنند پس منتظر تیبا با موتور تی یو 5 و پژو با موتور تیبا باشید خخخخ
مهمترین ظرفیت خودرو سازی اینکه خیلی قانونی داره جیب مردم رو میزنه.
چند ماه گذشته آقای مقیمی مدیر عامل ایران خودرو در تلویزیون اخبار اعلام کرد کسانیکه در سال ۱۳۹۹ خودرو برنده وثبت نام کرده‌اند تا آخر سال ۱۴۰۰ مشمول‌ اضافه قیمت نخواهند شد همچنین شورای رقابت چنین اظهاری
کرد همچنین رئیس جمهور اخیرأ فرمودند امسال هیچ افزايش قيمت خودرو نداریم ولی علیرغم این صحبت‌ها
بنده با ایران خودرو تماس گرفتم گفتند این گفته ها پوچ وبی اساس میباشد شمامشمول اضافه قیمت میشوید
چطور میشه به اینا اعتماد کرد این ظلم وبی عدالتی نیست
قضاوت کنید.
چرا نظر من رو نمی گذارید
همه نظرات مال خودتونه
ما اگر نخوایم شما کلا به موضوع واصلا هر چی که مربوط به خودرو میشه چه تولید چه فروش چه واردات هر چی چی ورود نکنی دخالت نکنی نظر ندی پیشنهاد ندی دستور مستوری ندی چیکار باید بکنیم ؟ آخه تا الان که هر چی گفتی دروغ بوده و برعکسش انجام دادی یه نمونش مگه قبل وزیر شدن نگفتی ورود خودرو را آزاد میکنم دلیلی نداره تا خودرو با این قیمت و این سطح کیفیت باشه وووو... پس چی شد ؟ هر دفه یه بهونه آقا چرا دروغ یه اپیدمی حادی شده در بین مسئولین باید یه فکری به حال این مرض واگیر دار شماها کرد بسه دیگه اصلا در اون حلبی سازها رو ببندید نخواستیم خودرو ساخت وطن نمیخوایم هنوز خیلی خیلی خیلی زوده تا ایران بخواد تولید خودرو کنه باید فعلا وارد کنه و یاد بگیره افتاد؟
فقط خدا می تونه بر شما خودرو ساز ها نفرین کنه.چون اینها هر کسی اوند سر کار با رشوه دهنشو بسته. داداش چرت و پرت تحویل مردم ندید.رورانه هزار مدل پراید میزنید با اسم جدید.برید از بنز و بی ام و مسلمان بودن یاد بگیرید.... مردم . هر روز بهتون نفرین ناله میکنند. لعنت بر ایران تودرو و سایپا. تمام
سالی. که . نکوست . از . بهارش . پیداست.......

قبل از ریاست شما ما ماشین نخریدیم به امید ارزانی در دولت جدید....ولی تو 100 روز 30 درصد گرانتر شد
میخوام از وزیر صمت و مدیران دو گاری سازی ایرانخودرو و سایپا بپرسم شما اجازه میدید بچه هاتون یا؟خودتون حتی یک ماه تو جاده های ایران با گاری های تولیدی خودتون رانندگی بکنند خداشاهده نه
بزودی شاهد این خواهیم بود پکی میفرستن درب منزل میگند خودت یچی بساز سوارش شو والا مردوم رو به بردگی گرفتن
فقط خاک تو سر ملت کنید ......
شماها که واردید!!!!!!!!!!
آخه تا کی به مردم میخواهید دروغ بگید.
فکر میکنید بلانسبت .مردم نمیفهمند.!!!!!
خودروسازی انگل جامعه
اگرفرهنگ سازی نخریدن کالای گران توکشور جابیفته خیلی خوب میشد...هرکالایی که تو کشور رو به گرانی باشه مردم بیشتر برا خرید هجوم میارن
این همه پیام نظر دادن ۱ نفرشده از مسعولین رازی باشن ن
همگیتون حرف مفت میزنین ، اگه راست میگین یه حرکتی بکنید ، یه اقدامی بکنید ، حرف زدن رو همه بلدن
چقد میخوایید حرف بزنید دیگه بسه خسته شدیم
ملت شدند موش آزمایشگاهی ، هر دفعه یکی میاد یه طرح میده بیرون تا نتیجش را ببینه
راهش نخریدنه دست مردمه اون بار یادتون مجبور شدند وام بدن سر مردم کلاه بزارند
آقای وزیر سیمان دوباره تو زمستان ۶۰ هزارتومان شد
بخاطر دنا پلاس که آقایون وکیل مردم گرفتن گرونی خودرو قول‌های ارزونی یادشون رفت مثل جریان فیلم کیف انگلیسی.......
آخ آخ!! وااای نکنه یه وقت تصمیم به صادرات این خودروها بگیرن مردم اروپا و آمریکا هجوم بیارن همه رو بخرن و ببرن ما پیاده بمونیم.
بروووو جلو بوق بزن عمووووو حداقل از تو و امثال تو کاری بر نمیاد ؛ حرف‌های گنده نزن لطففففا
این حرف جالبه خودروسازان ۱۱۵ هزار میلیارد تومان بدهی و ۸۵ هزار میلیارد تومان زیان انباشته داشته اند و بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان رانت در این صنعت وجود دارد.)یعنی مشکلی در این صنعت نیست زیرا دو طرف معامله صفر است
آقای وزیر لطفاً با مردم راستگو باشید یا توانایی انجام کار برای مردم را ندارید یا دروغگو هستید از این دو حالت خارج نیست
همه چیز داخل ایران هست به جز مدیریت
سزای گران فروشی نخریدن است
اگر تونستین مافیای خودرو رو شکست بدین..و به همراه شوراهای قانون_ شرکت های خودرو ساز رو ملزم و متعهد کنید که کیفیت خودروهای خود را تا مدت سه سال دیگه،ب کیفیتی هم تراز خودروهای خارجی برسانند وگرنه واردات رو آزاد میکنید،،اونوقت مایلیم آگاه باشیم از عملکردهای دیگرتون
یادمه در درس تاریخ به جای گفت ما انقلاب کردیم تا کاپیتالسیون رو نپذیریم .خوب حاجی الان صد جور کاپیتالسیون شدیم یکی ازش همین که شدیم مستعمره فرانسه وچین در بحث خودرو .هر چند خود کرده را تدبیر نیست .خودمون می‌خوایم که اینجور باشه .
برنامه ندهند. اين 4 ماه كافي بود . استعفا بده آقا استعفا ....
وزیر محترم خیلی شفاف بفرمایند در تغییرات ساختاری وزارتخانه متبوع خود ،چه تاریخی قرار است انحصار در صنعت خودرو سازی برداشته شود و ما شاهد رقابت سالم محصولات خودروی تولید شده داخلی با محصولات تولیدی خارجی و افزایش کیفیت و تحقق اصول و قاعده کلی تجارت بین الملل یعنی تقسیم کاربین المللی و تجارت آزاد بدون هیچگونه محدودیت تجاری اعم از تعرفه ترجیحی ،مالیات و عوارض های گوناگون وتغییر در سیاست انقباظی مبنی بر پیش فروش محصولات دولتی بمنظور جبران کسری بودجه دولت محترم در بازار رقابت کامل باشیم ،صنعت خودرو سازی بعنوان یکی از صنعت های پیشرو در اقتصاد ایران که دارای بخشهای پسین و پیشین زیادی است و بر اساس برنامه چهارم قبل از انقلاب ،دولت به مدت ۱۰ سال مکلف به حمایت از این صنعت جهت ایجاد فضای رقابتی در بازار داخلی بوده است امابعد از ۵۳سال هنوز این چتر حمایت و انحصار حذف نشده است لذا وزیر محترم برنامه در خصوص تحولات مربوط به حذف انحصار و ایجاد شرایط بازار رقابت کامل و زمان اجرا ارایه و عدم اتکای دولت نسبت به صنعت خودرو سازی در پیش فروش کالا جهت تامین کسری بودجه خود برنامه ارایه فرمایند ضمنا در خصوص ،تبعیض قیمت خودرو در بازار داخلی و خارجی نیزدر راستای اصول شفاف سازی ، عدالت ، مطلوبیت،پاسخگویی و مشارکت که از اصول حکمرانی خوب است نیز توضیحاتی بدهند
ظرفیتهابالاست بهترین گزینه ظرفیت بالاافزایش قیمته فقط بچسب به افزایش قیمت کارت نباشه میشه مدیریت هوشمندمردم بایدببرن نبایدنفسی تازه کنن ازجیب مردم برای خودمردم
حرومزاده ها مردم دیگه بیدار شدن..کثافتا عمرمون هدر دادین رفت..حرومزاده های داعشی
یکی نیست به آقایان بی کفایت بگه آیا در این شرایط مملکت مردم ضررنمکنند پس چرا حقوق را ماهانه افزایش نمی دهیدهمه طرفدار سرمایه دار شده اید مردم را بیچاره کردید
قیمت سیمان قبلی۲۵۰۰۰تومان بود الان۴۰۰۰۰تومان هم بازار پیدانمیشه ....
فقط دروغ تحویل مردم میدهند
آقای وزیر محترم صنعت مردم راضی نیستن این دو خودرو ساز زیان بخاطر مردم زیان بدن جمعشون کنید و از خارج ماشین وارد کنید. کیفیت که ندارن گرون هم هستن .و ر
تورا بخدا اینقدر هدف گذای نکنید باعث خجالت مردم هستید ....
والا کلا بلوفه ..بورس یعنی سر مردم کلاه گذاشتن .دیگه مردم پولشونو اتیش بزنن..تو بورس نمیرارن ۹همینایی هم که تو بورس موندن مشتری های قدیم خودتونه و چند تا بیچاره که وحشتناک تو ضرر هستن مطمعا باشید اگه بورس هم تکانی بخوره همه فرار میکنن..مثلا نمونه خودرو رو اینقده گرون کردین که یارو یک خودرو از کار افتاده داشت می خواست تحویل ذوب اهن بده ‌.همونو طرف رفت سر و سامانی داد وارد ناوگان عمومب کرد .قیمتش 10 برابر شد دیگه کی حاظر هس ماشینش رو تحویل بده .از این به بعد ماجرا خوشه خودرو های فرسو ده و داغون تو خیابان به قیمت بالا .... خودتون هم موندین چکار کنین ..این همه دلال استخدام کردین که واسطون خودرو 10 میلیونی پراید به مردم 180 میلیون بندازه ..شماها فوقش در روز 20 خودرو به قیمت کارخانه بندازین به مردم .. بقیه شو به قیمت بازار نمونه همین پراید 180 میلیون به مردم میفروشی ..... برید خوش باشید اخرش این جیبهای سوراختون کی پر میشه خدا میدونه
حیف قیافه شما نیست شدین وزیر صنعت ضررررر
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی