بازدید 4535

اسرائیل مدعی بازداشت ۵۰ عضو عملیاتی حماس شد

به ادعای سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) ارتش و پلیس این رژیم موفق شده‌اند، گروهی ۵۰ نفره از جنبش حماس را که قصد داشتند در اراضی اشغالی کرانه باختری بمب‌گذاری کنند دستگیر کنند.
کد خبر: ۱۰۸۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳ 23 November 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از شفقنا؛ شاباک با صدور بیانیه‌ای مدعی شد که نیروهای ارتش و پلیس این رژیم با شناسایی زیر ساخت بزرگ تروریستی وابسته به حماس به رهبری «صالح العاروری» توانسته‌اند، انفجار بزرگی که آنان برایش برنامه داشتند را خنثی کنند و ضمن دستگیری ۵۰ عضو حماس، مواد منفجره و وسایلی که قرار بود برای ساخت چهار کمربند انفجاری از آن استفاده شود را توقیف کرده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده که «صالح العاروری» معاون رئیس جنبش حماس و «زکریا نجیب» از قدس و یکی از عاملان دستگیری سرباز «نهشون واکسمن» از مسئولان تأمین مالی این هدف بوده‌اند و حماس نیروهایی از الخلیل، جنین و رام‌الله برای این کار جذب کرده‌ است و از فعالان اصلی این نوع عملیات‌ها «حجازی القواسمی» است که چندین مرتبه دستگیر شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # تایید صلاحیت # مسعود پزشکیان # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # محمدباقر قالیباف # انتخابات ریاست جمهوری