بازدید 7189

هیچ بن‌بستی در مسیر حل مشکلات کشور وجود ندارد

رییس جمهوری گفت که هیچ بن‌بستی در مسیر حل مشکلات کشور وجود ندارد و اجزای دولت باید به گونه‌ای هماهنگ و نظام یافته عمل کنند تا اقدامات، مکمل یکدیگر و در راستای حل مشکلات کشور باشد.
کد خبر: ۱۰۸۵۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 03 November 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، ستاد هماهنگی اقتصادی دولت شامگاه سه‌شنبه به ریاست سید ابراهیم رییسی تشکیل جلسه داد و در این جلسه گزارشی از وضعیت صادرات نفت، محصولات پتروشیمی و گاز طبیعی بیان شد.

بر اساس این گزارش حجم فروش نفت در مقایسه با گذشته روند افزایشی دارد و آمار صادرات پتروشیمی نیز در وضع مناسبی است.

در این جلسه همچنین رییس کل بانک مرکزی گزارشی از آخرین وضع منابع ارزی، نحوه وصول منابع مالی بلوکه شده کشورمان در خارج و تدابیر در دست اقدام برای بازگشت این منابع بیان کرد.

در ادامه جلسه موضوع اجرای دقیق مقررات مصوب قبلی در ستاد درباره کمک و اعطای تسهیلات صندوق توسعه ملی برای حمایت از صندوق تثبیت بازار سرمایه مطرح و مقرر شد این مصوبات به سرعت عملیاتی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۵
جناب ریئس جمهور
دیشب شبکه دو بعد از خبر مشکل صنعت کاغذ رو بررسی میکرد. چندین سال هست که یه کارخونه بزرگ تو پیچ و خم بوروکراسی اداری گیر کرده و مدیران هر وزارت خونه مشکل رو به گردن کسی دیگه میندازن.
تا این بروکراسی اداری و مدیران بی لیاقت مفت خور زرنگ و نون به نرخ روز خور و بی کفایت و عشق ریاست تو ادارات باشن نه نیاز به دشمنی آمریکا و اسرائیل داریم نه نیاز به دشمنی دیگران. همین بی لیاقت ها کشور رو به فنا میدن
شما بهتره که قبل از هر چیز این مدیران مفت خور رو اخراج و افراد متخصص دلسوز رو از هر طیف فکری سر کار بگذارید تا مشکلات مملکت حل بشه.
اگر بن بستی نیست بسم الله
مشکلات مسوولان و آقازاده ها که همیشه حله.

مشکلات ملت است که ....
بله بله درست ميفرماييد . تخم مرغ دونه 2200 تومن نشون ميده هيچ بن بستي وجود نداره
پاسخ ها
مهران
| Germany |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
املت شده غذای لاکچری بعد میگن بن بست وجود نداره
42 سال که همین حرفارو زدین نتیجه چی شد؟
جناب رئیسی بزرگوار تورو جدت این حرفای کلیشه ای رو نزن اینها مال زمان انتخابات بود الان برنامتو بگو . چون مردم که تو بن بست نیستن بله لبه پرتگاه و در استانه پرت شدن هستن .
برای همین است که مهم چیز ساعت به ساعت گران میشود
سوتی موتیه جدید چیزی نداری؟
لطفا ایشان بفرمایند اگر هیچ بن بستی وجود ندارد چرا بیش از شصت درصد جمعیت کشور زیر خط فقر و بیش از سی درصد زیر خط فقر مطلق (قوت لا یموت) بسر می برند!!!!؟
برنج کیلویی ۶۰ هزارتومان گوشت کیلویی ۲۰۰ هزارتومان مرغ کیلویی ۵۰ هزار تومان پیاز کیلویی ۱۰ هزار تومان سیب زمینی کیلویی ۸ هزار تومان و ...... کسری بودجه رو میخواین با این جبران کنید.
پس چرا مملکت به این حال و روز افتاده !!!
اگه داشتیم چی می شد .
جناب رئیس جمهور محترم ، تقریبا" همه مردم میدانند که هیچ بن بستی در حل مشکلات وجود ندارد ، فقط اراده ای برای حل مشکلات وجود ندارد .
ما هم میدانیم بن بست وجود ندارد و البته این را هم میدانیم که اراده ای برای حل مشکلات ملت ایران هم وجود ندارد.
به عمل کار برآید
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی