بازدید 4961

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل و همراه

اگر تصمیم گرفته اید یک اسپیکر همراه بلوتوثی و قابل حمل خریداری کنید لازم است قبل از اقدام به ثبت سفارش و خرید آنلاین یکسری نکات را رعایت کنید تا بتوانید بین گزینه های موجود بهترین مورد را انتخاب و خریداری کنید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم یک راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث برای شما عزیزان آماده کنیم ، همراه داتیس نتورک باشید.
کد خبر: ۱۰۷۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ 27 September 2021

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل و همراه

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل و همراه

اسپیکر یک دستگاه الکترونیکی و سخت افزاری است که صدا را در خروجی برای ما پخش می کند و انواع مختلفی دارد که اسپیکر های بلوتوث یکی از پرکاربردترین آن ها هستند.

اسپیکر های “بلوتوث ساپورت” معمولا به صورت پرتابل و قابل حمل به همراه باتری شارژ شونده تولید می شوند. برند های مختلفی اقدام به ساخت اسپیکر های بلوتوثی کرده اند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد و در این راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی و قابل حمل بیشتر به آنها می پردازیم.

اسپیکرهای بلوتوثی پرتابل طراحی می شوند یعنی قابل حمل هستند و معمولا ابعاد کوچکی دارند و با یک باتری لیتیومی قابل شارژ تامین نیرو می شوند که این امکان را به ما می دهد در هر شرایط زمانی و مکانی بتوانیم با استفاده از آنها از موسیقی لذت ببریم.

اغلب افراد در سفر و گردش و کوه نوردی و … از اسپیکرهای بلوتوث دار استفاده می کنند.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی از آنها در مکان های مختلف استفاده کنند تا با پخش موسیقی اوقات فراغت خود را بیشتر لذت ببرند. فرقی نمی کند کجا باشید.

در خانه ، اتومبیل یا جاده اگر بلندگوی بلوتوث دارید می توانید از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید بدون اینکه نگران پیدا کردن پریز برق برای اتصال بلندگو باشید.این اسپیکر کوچک و قابل حمل به شما امکان می دهد بلندگوهای کم حجم تلفن خود را برای گوش دادن به آهنگ تنظیم کنید.

با بلندگوهای بلوتوث می توانید گوش دادن به موسیقی را برای خود و دیگران لذت بخش و راحت تر کنید.

اگر شما نیز تصمیم گرفته اید یک اسپیکر بلوتوث قابل حمل و همراه خریداری کنید لازم است قبل از اینکه سفارش خود را ثبت کنید یکسری نکات و مفاهیم را بدانید تا بتوانید بهترین گزینه ها را انتخاب کنید زیرا تنوع بسیار بالاست و ممکن است در صورت کافی نبودن اطلاعات خرید خوبی انجام ندهید.

قبل از خرید اسپیکر قابل حمل چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

حتما به موارد ذکر شده در این راهنمای خرید اسپیکر قابل حمل داتیس نتورک دقت کنید.

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل و همراه

1- باتری و شارژدهی

نکته اول دقت به بحث باتری و میزان شارژ دهی و مدت زمان لازم برای شارژ شدن مجدد است.

اگر از داتیس نتورک اقدام به خرید می کنید ما همیشه در بخش مشخصات محصول، ظرفیت باتری را که با واحد میلی آمپر تعیین می شود را درج می کنیم.

هرچه ظرفیت باتری بیشتر باشد مدت زمان بیشتری می توانید با اسپیکر به موسیقی گوش دهید.

2- ابعاد و وزن

هدف شما از خرید این مدل اسپیکرها امکان حمل و جابه جایی آسان آن هاست.

بنابراین می توانیم بگوئیم مهمترین نکته ابعاد و وزن است.

هرچه ابعاد کوچک تر و وزن اسپیکر کمتر باشد حمل آن آسان تر است.

3- قدرت صدا و کیفیت آن

نکته سوم در راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی و قابل حمل که باید به آن توجه کنید بحث قدرت صدا است که با واحد W سنجیده می شود.

سعی کنید اسپیکر هایی با توان صدای بالاتر از 5W تهیه کنید زیرا کمتر از آن کارایی نخواهد داشت.

همچنین کیفیت صدا و وضوح از نکاتی است که باید به آن حتما توجه کنید.

4- طراحی و ظاهر جذاب و جنس بدنه

از نظر ظاهر و طراحی انتخاب سلیقه ای است اما باید به جنس بدنه حتما توجه کنید.

برخی اسپیکرها با بدنه آلمینیومی ارائه می شوند و بسیاری با جنس پلاستیک درجه یک.

اگر این موضوع برای شما اهمیت دارد حتما قبل از خرید اسپیکر در نظر داشته باشد.

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل و همراه

سایر نکات که باید درنظر بگیرید:

  • طریقه‌ی شارژ: پورتی که توسط آن می‌توانید اسپیکر را شارژ کنید هم اهمیت خاص خودش را دارد. برای مثال، خیلی از اسپیکرها این روزها دارای یک پورت Micro-USB یا تایپ سی هستند که اگر بیرون از خانه دسترسی به پریز و برق نداشتید بتوانید آن را حتی توسط پاور بانک هم شارژ کنید.
    ضد آب بودن: اگر می‌خواهید در مکان‌هایی مثل ساحل، در حمام و … هم از اسپیکر خود استفاده کنید پس این ویژگی را حتما در نظر بگیرید. البته به طور کلی ضدآب بودن و مقاوت بالای اسپیکر ویژگی کاربردی و خوبی است زیرا اگر به طور اتفاقی هم نوشیدنی روی آن بریزید یا از دستتان بیفتد مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد.
  • گزینه‌های ارتباط یا نحوه اتصال: علاوه بر ارتباط بی سیم، خوب است گزینه‌های دیگری را هم پیش رو داشته باشید. برای مثال برخی از اسپیکر‌ها دارای پورت AUX هستند و می‌توانید توسط این کابل هم گوشی خود را به آن متصل کنید. ممکن هم هست گوشی‌ای که می‌خواهید به اسپیکر وصل کنید کیفیت بلوتوثی خیلی خوبی نداشته باشد و از این راه بتوانید کیفیت را بهتر کنید. همچنین برخی اسپیکرها NFC هم دارند که با آن می‌توانید جفت شدن و اتصال را خیلی راحت‌تر و سریع‌تر انجام دهید.
  • میکروفون: وجود میکروفون روی اسپیکر می‌تواند یکی از مشخصات اسپیکر خوب باشد زیرا به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به قطع کردن ارتباط بین اسپیکر و گوشی به تماس‌های دریافتی جواب بدهید و مکالمه کنید. همچنین نیازی به پیدا کردن گوشی وقتی زنگ می‌خورد ندارید و وجود اسپیکر کافی خواهد بود. البته این ویژگی برای بلوتوث‌هایی که با دستیار صوتی کار می‌کنند هم ضروری است.

از کجا بخریم؟

بهترین روش برای خرید اسپیکر های بلوتوث و قابل حمل و همراه استفاده از فروشگاه های آنلاین معتبر است که هم دارای نماد اعتماد الکترونیک باشند و هم سابقه خوبی داشته باشند.

در داتیس نتورک تنها محصولات اورجینال با تضمین اصالت و سلامت کالا ارائه می شوند و در لینک زیر می توانید جدیدترین اسپیکر های قابل حمل را نیز مشاهده کنید:

خرید اسپیکر بلوتوثی

سخن پایانی

امیدواریم راهنمای خرید اسپیکر قابل حمل برای شما عزیزان مفید بوده باشد و توانسته باشیم مهمترین نکاتی که باید قبل از خرید بدانید را در قالب آموزش به شما عزیزان آموخته باشیم.

همواره سعی کنید از فروشگاه های معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیک مثل داتیس نتورک اسپیکر خریداری کنید تا علاوه بر اطمینان از سلامت کالا، محصولات اورجینال و درجه یک تحویل بگیرید.

اگر در زمینه انتخاب اسپیکر بلوتوثی ابهاماتی داشتید می توانید با شماره تماس 02165361915 و کارشناسان داتیس نتورک (www.Datisnetwork.com) به صورت رایگان ارتیاط برقرار کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست