بازدید 14209

نظر کمیسیون امنیت ملی درباره وزیر پیشنهادی اطلاعات

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی اطلاعات فردی فنی و تخصصی است و از همه جهت سوابق آقای خطیب بررسی شده و کمیسیون نیز روی او اتفاق نظر دارد.
کد خبر: ۱۰۷۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸ 21 August 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا شهریار حیدری در خصوص سوابق وزیر پیشنهادی اطلاعات دولت سیزدهم اظهار داشت: وزارت اطلاعات وزارتخانه‌ای حاکمیتی است و فردی که معرفی می‌شود از هر جهت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب ادامه داد: آقای خطیب از نیرو‌های تخصصی و فنی وزارت اطلاعات بوده و به ساختار آن آشنایی لازم را دارد ضمن اینکه از نیرو‌های انقلاب بوده و جانباز است.


وی در ادامه گفت: خطیب از سال ۶۴ که وارد وزارت اطلاعات شده تا به امروز مسوولیت‌های مختلفی در ستاد وزرات‌خانه داشته و خارج از وزارت‌خانه و در قوه قضاییه مسوولیت حفاظتی داشته است که می‌تواند اثر مثبت بر وزارت اطلاعات داشته باشد.

حیدری ادامه داد: وزیر پیشنهادی اطلاعات ساختار و کارکرد این وزارت‌خانه را به خوبی می‌شناسد و با توجه به سوابق می‌تواند در جایگاه وزیر توفیقات زیادی داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، بسیار تخصصی است و افرادی که سابقه نظامی، امنیتی و اطلاعاتی دارند در این کمیسیون بررسی می‌شود و به این دلیل از توانمندی‌های آقای خطیب روی وی اتفاق نظر دارند

وی با بیان اینکه به احتمال زیاد خطیب رای اعتماد را از مجلس می‌گیرد، گفت: وزیر پیشنهادی اطلاعات می‌تواند وزیری توانمند، موثر و موفق در وزارت اطلاعات باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی