بازدید 10307

جلسه فوق‌‌العاده کمیسیون بهداشت مجلس

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه فوق‌العاده این کمیسیون برای بررسی چگونگی مدیریت بحران فعلی کرونا و پیک پنجم با حضور مسئولان نظام سلامت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶ 10 August 2021

به گزارش «تابناک»، زهرا شیخی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به دنبال دستور رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز کمیسیون بهداشت و درمان جلسه فوق‌العاده‌ای را جهت بررسی راهکارهای مدیریت بحران فعلی کرونا و پیک پنجم با حضور کلیه مسئولان لشگری و کشوری، ستاد مبارزه با کرونا برگزار می‌کند.

وی اظهار کرد: در این جلسه از وزارتخانه‌های بهداشت، نیروی انتظامی، مسئولان امنیتی، روسای دانشگاه علوم پزشکی استان‌های بزرگ و کلیه مسئولان لشگری و کشوری مرتبط دعوت شده است تا به راهکاری دست پیدا کنیم.

سال گذشته رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای فوری به رئیس کمیسیون بهداشت و درمان خواستار شد که با توجه به روند صعودی آمار فوتی‌های کرونا جلسه ویژه کمیسیون بهداشت برای ارائه راهکارهای مدیریت موج جدید برگزار شود.

امروز هم lمحمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در نطق ابتدایی خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به این موضوع اشاره کرد و گفت که کمیسیون بهداشت موظف شده تا راهکارهای کارشناسی مهار این وضعیت و کاهش فشار روی نظام درمان را بررسی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۰
باید واکسن روز دنیا می آوردین و حالا هم بیارین جلسه گرفتن دردی رو دوا نمیکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
جلسه را میگیرند؟ این فارسی های جدید از کجا میاد؟ جلسه را می گذارند.
دکتر شانه ساز معاون بهداشت و درمان می گوید مجلس مسبب کمبود سرم است شرکتهای سرم سازی به مجلس نامه نوشتند تا جلوی واردات سرم را بگیرند مجلس هم بدون مطالعه و مقدار مورد نیاز به دولت دستور داد از خرید سرم از خارج خود داری کند و این مشکل پیش آمد
نوشدارو بعد از مرگ سهراب؟؟؟؟
الان موقع عمل است. تازه جلسه برگزار کردید!! بعد صورتجلسه کی ابلاغ میشه؟ فردا آخرین روز کاریه؟ کی اجرا میشه؟ انشالله برای پیک ششم به درد میخوره. برای دلتا پلاس، البته شاید.
آخی چقدر دلسوزن، جلسه میگیرن. پرداخت حق جلسه این بنده خداها فراموش نشه زحمتشون بی اجر بشه.
اولا بر اساس پاراگراف آخرتان،جالبه که در سال گذشته نامه فوری زده واین فوریت پس از چندین ماه تازه می خواهند جلسه برگزار کنند یعنی این نشانه بی اهمیتی به جان مردم است دوما جناب دکتر شهریاری چطور روت میشه و چگونه بر صندلی تکیه داده ای که جنابعالی به اتفاق 2500 نفر دیگر مثلا پزشک نامه زده بودید و واردات فایزر و مدرنا را که امروزه مشخص شده بهترین کارایی را دارد را ممنوع کردید و جان صدها نفر را در هر روز از آنان گرفتید و تازه می خواهید جلسه بگذارید
همون روز اول از هر ایرانی یه مبلغی می گرفتید واکسن می آوردید شماها که الا ماشاالله تا کنون از جریمه شبانه تا فروش داروی رمد سیور هزینه های میلیونی به تک تک خانواده های ایرانی وارد نموده اید دنیا 1 یا 2 واکسن تولید کرده شماها 6 تا سنگ بزرگ مایه نزدن است تا کی ما ملت چوب شما منافع طلبان و سود جودیان که رفیق دزد هستید و شریک قافله را بخوریم خسته شدیم خسته................................
سرعت واکسیناسیون رو افزایش بدید. واردات واکسن رو بیشتر کنید.
بابا جلسه را ول کنید واکسن که وارد نمیکنید ومنتظر به ثمر نشستن دهها برند واکسن داخلی هستید حداقل مشاغلی که دست حاکمیت است را تعطیل کنید ، تجمعات غیر ضروری مناسبتی را در این وضعیت تبلیغ نکنید جلوی سوپر عاشقا را بگیرید(عشق سفر ، عشق مراسم ختم وعروسی،عشق دور همی، عشق مداحی وروضه وعزاداری و...) بلکه ببینیم خدا کمکی میکند وکشوری مثل ژاپن ،لهستان و... واکسنی به ما صدقه می دهد تا بلکه اندکی از بار این بیماری کاسته شود البته اگر واکسن های اهدایی هم سر از قاچاق در نیاورد زیرا اگر در بازار آزاد هم فروخته و به ایرانی تزریق شود باز هم خوبه فقط فرقش اینه که اقشار محترم مرفه توان خرید وتزریق دارند
جلسه فوق العاده یعنی کاری از دست دولت ومجلس برنمیاد ملت باید خوشان فکری بحال خودشان بکنند.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح