بازدید 7097
۴

استقرار پلیس در ورودی تمام شهرهای قرمز و نارنجی

رییس پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت‌های کرونایی در کشور از ساعت ۱۸ امروز دوشنبه 28 تیر خبر داد و گفت: همه مجوزهایی که از سوی فرمانداری‌ها صادر شده‌اند، لغو و همه ترددهای بین استانی ممنوع است.
کد خبر: ۱۰۶۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳ 19 July 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سردار کمال هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، ماموران پلیس راهور در مبادی ورودی تمام شهرهای قرمزو نارنجی مستقر هستند و علاوه بر اعمال قانون به شکل فیزیکی، دوربین های سطح جاده ها و مبادی شهرها نیز درباره خودروهای متخلف اعمال قانون خواهند کرد.

 

وی افزود: بر اساس مصوبه اخیر ستاد مقابله با کرونا که روز گذشته به پلیس راهور ابلاغ شد و با توجه به تعطیلات اعلام‌شده از سوی این ستاد، تعطیلات استان های تهران و البرز از فردا آغاز و تا پایان روز یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

هادیانفر افزود: به همکاران راهور تاکید شده تا هموطنان را برای انصراف از سفر توصیه کنند اما در صورتی که فردی اصرار به ادامه سفر داشته باشد، اعمال قانون صورت می‌گیرد و خودروی متخلف یک میلیون تومان جریمه نقدی می‌شود.

سردار هادیانفر تصریح کرد: ناوگان بار مسافری از این محدودیت ها مستثنی است و می توانند تردد داشته باشند.

رییس پلیس راهور ناجا ادامه داد: برابر با اعلام وزارت کشور، تمام مجوزهایی که از سوی فرمانداری ها صادر شده اند، لغو و ترددها ممنوع است.

وی افزود: هموطنان به استان های گیلان، مازندران، قزوین، غرب استان البرز، جنوب استان تهران و شرق دو استان البرز و تهران به هیچ عنوان سفر نکنند. چرا که در مبادی خروجی این استان‌ها اعمال قانون صورت می گیرد.

تردد بین شهری در استان‌های تهران و البرز مانعی ندارد
هادیانفر گفت: از آنجا که در اجرای محدودیت و ممنوعیت ها تهران، کرج، شهریار، ورامین و دماوند یکپارچه دیده شده است، تردد بین‌شهری در استان های البرز و تهران بلامانع است.

وی اضافه کرد: ضمن اینکه تاکید شده تا روسای پلیس راهور در استان های شمالی و شرقی استان البرز و تهران از خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیربومی به این استان ها جلوگیری کنند و همچنین از ورود و خروج خودروی شهرهای قرمز به سایر شهر یا استان ها جلوگیری کنند. در غیر اینصورت رانندگان یک میلیون تومان جریمه نقدی می شوند.

به گفته این مقام مسئول، ضمن حضور ماموران پلیس راهور در مبادی خروجی استان های تهران و البرز و شهرهای قرمز، دوربین ها نیز تخلفات را ثبت می‌کند.

رئیس پلیس راهور ناجا همچنین در پایان گفت: طرح منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان به قوت خود باقی است و در تمام شهرهای کشور اجرا می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
تردد بین شهری در استان‌های تهران و البرز مانعی ندارد!!!!!!!!!!!!!!
پس چرا ارومیه سلماس دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تبریز صوفیان دارد؟؟؟؟؟
موقع تخصیص بودجه می گین دو استان متفاوتند با بودجه مختص به خود....موقع اعمال قانون می شود می گید تهران و کرج جدای از هم نیستند
همش الکیه. فقط میخوان از این راه پول به جیب بزنن
بی تدبیری تا کجا
فرزند من جمعه آزمون عملی هنر داره و در سراسر ایران فقط این آزمون در تهران انجام میشه سایت سنجش نوشه آزمونها سر تاریخ خود بر گزار میشن پلیس میگه اگه ماشین از عوارضی عبور کنه جریمه میشه آیا اگر این بی تدبیری نیست اسمش چیه امروز اعلام کردند تهران تعطیل میشه ولی وزارت علوم انگار جزو تهران نیست
اگه بیاییم جریمه میشیم اگه نیاییم فرزندم از آزمون محروم میشه
تابناک محترم تو رو به خدا این کامنت رو بفرست تا حضرات کاری بکنن
کدوم نظارت؟؟؟؟؟؟؟همدان ماههاست که نارنجیه،یه سری به گنجنامه همدان بزنید تا دلتون بخواد مسافر از شهرهای قرمز و نارنجی اونجا می بینید
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی