بازدید 5494
۱

دستگیری مرد گدا با ۴۰۰ میلیون تومان موجودی بانکی

کد خبر: ۱۰۶۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱ 13 July 2021

مرد متکدی که در حساب بانکی‌اش ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال پول داشت از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایران، سرهنگ رضا خلیلی‌نژاد فرمانده انتظامی شهرستان انار کرمان در این‌باره گفت: چندی قبل با گزارش‌های مردمی به پلیس متوجه شدیم مردی ۵۹ ساله با حضور در مساجد شهر با چرب‌زبانی ضمن جریحه‌دار کردن احساسات مردم و به بهانه اینکه مسافر در راه مانده است اقدام به تکدیگری می‌کند، بنابراین بررسی این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

مأموران با بررسی موضوع و تحقیقات میدانی این فرد را در مسجد روستای محمدآباد ساقی شناسایی و ضمن هماهنگی قضایی و دستگیری او در بازرسی از خودروی متعلق به وی مبالغی وجه نقد و ۲ عدد کارت بانکی جاساز شده کشف کردند. با اعتراف صریح متهم به تحصیل مال نامشروع از طریق تکدیگری، سوابق او نیز بررسی و مشخص شد که در ۲ سال گذشته نیز دارای چنین سابقه‌ای بوده است.

سرهنگ خلیلی‌نژاد خاطرنشان کرد: این فرد که اهل و ساکن یکی از شهرهای شمالی کشور است کار تکدیگری خود را از استان سیستان و بلوچستان آغاز کرده است و سرانجام پس از دستگیری در این شهرستان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: با دستور مقام قضایی کارت‌های بانکی وی بررسی شد که با احتساب وجوه نقد و دارایی‌های او هنگام دستگیری مبلغ ۴میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال موجودی داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان انار در پایان تأکید کرد: این فرهنگ باید رایج شود که مردم برای انجام کار خیر به جای کمک مستقیم به چنین افرادی، از طریق سازمان‌ها و مؤسسات خیریه مردم‌نهاد به نیازمندان واقعی کمک کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
سوال این است که:
۱-کار گدائی در قانون جرم معرفی شده است یا خیر؟
۲-آیا پول گدائی از لحاظ شرعی مال نامشروع است یا خیر؟
۳-آیا ۴۰۰ ملیون تومان پول خیلی زیادی است؟ ترسم این است که این پول را از این گدای نگون بخت بگیرند ویکی از گدایان این مملکت کم نمایند و در عوض یکی بر زورگیران این مملکت بیفزایند!!
علی برکت الله
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی