بازدید 7594

خبر‌های ضدو نقیض از حمله طالبان به شهر قندهار

منابع خبری افغانستان اعلام کردند که امروز (جمعه) افراد گروه طالبان بر منطقه هفتم شهر قندهار یکی از بزرگترین شهر‌های این کشور حمله کردند و دو پاسگاه نیرو‌های دولتی را تصرف کرده اند، اما دولت ادعای عقب زدن نیرو‌های طالبان را دارد.
کد خبر: ۱۰۶۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵ 09 July 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا طلوع نیوز افغانستان اعلام کرد که گروه طالبان امروز بر حوزه هفتم شهر قندهار در جنوب این کشور و یکی از بزرگترین شهر‌های این کشور حمله کرده و دو پاسگاه نیرو‌های دولتی را در این استان تصرف کرده اند.

اما محمدسالم احساس فرمانده پلیس قندهار به رسانه‌ها گفته است که حمله طالبان بر حوزه هفتم شهر قندهار عقب زده شده و نیرو‌های دولتی آماده دفاع هستند و هزگز اجازه نخواهند داد که آن‌ها وارد شهر قندهار شوند.

برخی نیرو‌های مردمی نیز اعلام کردند که برای دفاع از شهر قندهار آماده شده اند تا در کنار نیرو‌های دولتی بجنگند.

«لالی حمیدزی» نماینده سابق قندهار در مجلس نمایندگان افغانستان اعلام کرد که نیرو‌های مردمی آماده است تا در هر منطقه شهر که مشکلاتی بوجود بیاید از شهر دفاع کنند و اجازه نخواهند داد که طالبان وارد شهر شوند.

با وجود اعلام نهاد‌های امنیتی از جمله وزارت دفاع افغانستان برای داشتن برنامه بزرگی برای بازپس گیری شهرستان‌های اشغال شده، اما با گذشت هر روزریا، طالبان در اطراف شهر‌های بزرگ این کشور پیشروی می‌کنند و شب گذشته بزرگترین مرز تجارتی افغانستان باجمهوری اسلامی ایران را تصرف کردند و اکنون این مرز بروی تجارت مسدود شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی