بازدید 4838
۱

شهاب گردان: اشتباه کردم، عذرخواهی می‌کنم

کد خبر: ۱۰۶۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶ 06 July 2021

شهاب گردان دروازه بان تیم ذوب آهن اصفهان درباره درگیری اش با داور چهارم بازی با سایپا در گفتگو با رادیو ورزش عنوان کرد: کار اشتباه، اشتباه است و توجیه هم برایش وجود ندارد. به هر حال یک حرکت اشتباهی بود که انجام دادم، ولی می‌خواهم توضیح دهم که چه اتفاقی افتاد که آن عصبانیت به من دست داد. من در آن صحنه واقعاً برخوردی با بازیکن نداشتم و به همین خاطر به من خیلی فشار آمد. من همه سعیم را کردم که به بازیکن برخورد نکنم و این اتفاق هم نیفتاد. من شرایط بازی را می‌دانستم و اینکه داور بازی خطا اعلام کرد و کارت زرد داد و ۳دقیقه طول کشید تا از کنار زمین داور چهارم صدایش کرد و کارت زرد تبدیل به کارت قرمز شد.

به گزارش تابناک ورزشی، گردان افزود: ۲ سالی است که تمام اتفاقات بد برای ذوب آهن در حال رخ دادن است. من سال قبل اینجا نبودم و فولاد بودم، ولی می‌گویم ۲ سال است که این اتفاقات رخ می‌دهد و امسال که دیگر اوجش بود.

گلر ذوب آهن در ادامه گفت: پنج روز قبل از بازی با تراکتور یک پنالتی برای ما گرفته شد که کسی نتوانست تشخیص دهد که چه اتفاقی رخ داده که داور پنالتی گرفته و ما بازنده شدیم. بالاخره ذوب آهن در شرایطی است که به عنوان یک تیم قدیمی و با ریشه فشار زیادی را متحمل می‌شود و خطر سقوط را احساس می‌کنیم. خصوصاً خود من که به عنوان یک ذوب آهنی قدیمی شناخته می‌شوم و انتظار از من بیشتر است و همین موضوع باعث شد نتوانم فشار را تحمل کنم و آن اشتباه را مرتکب شدم، ولی این مربوط به همین بازی نیست و از هفته اول دقیقه ۹۶ بازی با فولاد که ۲-۱ جلو بودیم و بازی ۲-۲ شد و آنجا هم هیچکس هیچ خطایی ندید تا بازی قبل ما این اتفاقات را مشاهده کردیم که برایمان رخ داد و کار به اینجا کشید که نتوانستم تحمل کنم.

گردان با تاکید بر اشتباهش مقابل سایپا توضیح داد: بازهم می‌گویم کارم اشتباه بود و توجیه نمی‌کنم و معذرت خواهی می‌کنم از همه افرادی که این صحنه را دیدند و مردم دوست دارند فوتبال ببینند و لذت ببرند. من قصد توجیه ندارم و فقط خواستم توضیح دهم که در چه شرایط روحی به این نقطه رسیدم و قبول دارم انتظار از من زیاد است و این انتظار به حق است و بازهم عذرخواهی می‌کنم و صحنه‌های قشنگی نبود و خودم وقتی فیلم را دیدم ناراحت شدم.

وی در مورد لزوم پیشرفت زیرساخت‌های داوری فوتبال ایران گفت: واقعاً فکر می‌کنم VAR نیاز مبرم فوتبال ایران است و در کشور‌های پیشرفته که سطح داوری آن‌ها خیلی از ما بالاتر است این نیاز احساس می‌شود که سراغ تکنولوژی بروند و برای ما این نیاز خیلی بیشتر است و استرس و فشار را از روی خود داور‌ها هم بر می‌دارد. من بازیکن وقتی یک رأی از VAR بیرون می‌آید، چون می‌داند بررسی شده و از زوایای مختلف نگاه شده و بررسی شده را می‌پذیرد، ولی وقتی در جریان بازی کی اتفاقی رخ می‌دهد و داور ۵ متری من تصمیمی می‌گیرد و کمک داور چهارم از دورترین نقطه نظر دیگری می‌دهد این نمی‌تواند درست باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
داوری کثیف ذوب آهن را نابود کرد .
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی