بازدید 13320
دهنوی بیان کرد

شرط رأی اعتماد به وزیر جدید نیرو

یک عضو هیات رییسه مجلس با انتقاد از قطعی برق گفت: در رای اعتماد به وزیر جدید(نیرو) توسعه ظرفیت تولید برق را شرط می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۶۲۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷ 05 July 2021

 

به گزارش تابناک، سید محسن دهنوی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«کمبودها در فصل گرما، همه را آزرده است.

‏انتظار معجزه از برجام منجر به عدم سرمایه‌گذاری ۸ساله در صنعت برق و انتخاب راحت‌ترین راه برای جبران، یعنی ⁧‫قطعی برق‬⁩ شده است.

‏در رای اعتماد به وزیر جدید، توسعه ظرفیت تولید برق را شرط می‌کنیم تا این کاستی‌های یادآورِ دهه ۶۰ دیگر تَکرار نشود.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
همه درد و مرضتون برجام بوده و هست. هيچ ايده هاي هم براي کمک به دولت فعلي و بعدي نداريد جز تضمين گرفتن و تهديد کردن. سرمايه گذاري نياز به پول دارد و سرمايه گذار. مگر اينکه طبق معمول همه چيز برود دست همانهايي که پول و ثروت و قدرت دارند ولي با برجام مخالفند تا بتوانند بيشتر از اين دولت را در گوشه رينگ گير بيندازند و زانو بر گلوي مردم فشار دهند.
وقتي تو به عنوان نماينده همه ايده اي که داري شرط گذاشتن است وزير و رئيس جمهور وسط ميدان چه کاري مي توانند بکنند. بد نيست مسوليت خود را در زمينه اين همه نابساماني بپذيريد. يه جوري حرف مي زنيد انگار نماينده سازمان ملل در ايران هستيد براي نظارت
سن و سال قانون گذارها را ببینید
پاسخ ها
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
حتما باید یه خرفت با ای کیو پایین باشه
به جای تضمین گرفتن ، بودجه شان را اصلاح کنید . به جای اختصاص بودجه های کلان به نهاد های بی خاصیت ، به وزارت نیرو بودجه بدهید.
آقاي دهنوي : كشور ما مشكل توليد برق ندارد.كل توليد برق روزانه ما 85هزارمگاوات و كل مصرف روزانه 67هزارمگاوات در اوج مصرف است .لطفا" به يك جوان كم تجربه و بدون مطالعه اجازه اظهار نظر مطبوعاتي ندهيد تا افكار مردم را بهم بريزد.
اين آقا يا تحصيلات مهندسي ندارد و يا از دانشگاه آيت الله مهدوي كني فارغ التحصيل شده.
برق خانه وزیر در شهرک نفت تهران هیچوقت قطع نمیشه.
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
این چه حرفیه. برق خونه به خونه که نمی ره. مگر اینکه برای خونه اش برق اضطراری گذاشته باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
همین که وزیر نیرو خونه اش شهرک نفت تو پونک هست باز جای شکرش باقیه. یعنی تو منطقه متوسط سکونت داره.
عزیز دل برادر مثلا نماینده هستید این چه حرفی است تضمین را باید از کسانی بگیرید که فرصتهای طلائی را از کشور گرفتند با کار شکنی مانع توسعه بطور عام شدند صنعت بر نیز تابع این شرایط است تضمین را باید از کاسبان تحریم بگیرید توسعه صنعت برق پول می خواهد برنامه می خواهد همکاری و همراهی می خواهد که متاسفانه نشد واگر در بر همین پاشنه بچرخد معجزه ای اتفاق نخواهد افتاد لذا با الفاظ بازی کردن راحت ولی خیانت به مردم مظلوم می باشد پس ادرس تضمین را درست پیدا کرده و بگیرید .
مدرک دکترا رو که همه دارن ببینید بیشتر از شیش کلاس سواد دارد تا لااقل یک برنامه ریزی قطعی برق بتواند انجام دهد.
استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی و یزد و کرمان که آفتاب خوبی دارند با ایجاد نیروگاه های خورشیدی و سپردن نگهداری آنها به مردم بومی آنجا و اعطای درآمد فروش برق به خود مردم بومی آن مناطق هم مشکل برق کشور را رفع می کند و هم امکان صادرات برق را افزایش می دهد و هم مناطق محروم آن استان ها از محرومیت خارج می شوند
قطعی برق مشکوک است 48 ساعت است که مرتب برق قطع میشود ساعات روشنایی کمتر از ساعات خاموشی است
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری